|

وقتی مهراد "دنیا جهانبخت" را دَم رفتن تحقیر کرد و برگشت ایران!

donya jahanbakht & mehrad jam shayanews

دنیا جهانبخت از واپسین روزهایی که همراد پیش او بود و لحظه تحقیر شدنش گفت

لینک کوتاه کپی شد
4

مهراد جم خواننده که این روزها بسیار معروف شده و ه اعتقاد بسیاری این شهرت را مدیون دنیا جهانبخت است بعد از یک سال و چند ماه عشق و عاشقی دنیا را ول کرد و به ایران برگشت.

برگشتن مهراد به ایران هم خالی از حاشیه نبود و حالا دنیا جهانبخت از روزهای واپسینی که مهراد پیش او بود و همچنین دلیل بازگشت مهراد به ایران گفت.

دنیا جهانبخت با انتشار استوری و در پاسخ به سوالی درباره اینکه چطور شد مهراد او و فرزند به دنیا نیامده اش را ترک کرد و به ایران برگشت به کنایه نوشت:

دلش برای خیابون امیری و خیابون بِرِیم و دهکده آبادان و ماهی کبابی های باباش و بچه محل هاشون و آغوش گرم خانواده و راهروهای ارشاد و صد البته گریه و زاری مسعود ج و عشقِ وطن و رفیقهاشو احتمالا استیج تنگ شده بود و ما هم توریست بودیم این وسط!

donya_2676731097909349750_373148161

وقتی مهراد دم رفتن دنیا را تحقیر کرد!

به نظر می رسد دنیا جهانبخت حالا و بعد از اینکه مهراد او را ترک کرد و به ایران برگشت از او کینه به دل گرفته و بیشتر در یک استوری گفته بود اتفاقی که روز آخر و دم آسانسور برای او افتاد رو هیچ وقت فراموش نخواهد کرد. 

اما ماجرای چه بود؟

دننیا حالا در توضیح این اتفاق تلخ برای هوادارانش نوشت: روز آخری و دم آسانسور افتادم به پاش و گفتم نرو و با کلی اشک و جیغ التماس کردم اما مهراد منو پرت کرد اونور و دکمه صفر آسانسور رو زد و رفت...

اون صحنه تنها صحنه ای که هیچ وقت فراموش نخواهم کرد.

donya_2676740148806344472_373148161

وقتی دنیا به خاطر رفتن مهراد زشت شده بود!

دنیا جهانبخت چندی پیش و در واکنش به انتقاد مردم به زشت شدن صورتش می گوید دلیل آن ناراحتی از رفتن مهراد جم است.

 او همچنین در پاسخ به سوال کاربران که می گویند کی پیشته می گوید هیچکس تنهایی مطلق ! شاید این اولین بار باشد که در تمام زندگی دنیا جهانبخت او تنهاست ! التبه اگه راست بگوید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • دریا ارسالی در

    خانوما باید سنگ دل باشن توی دنیایی که مذکرا فک میکنن پادشاهن درحالی که هیچی نیستن

  • ناشناس ارسالی در

    کی بهت گفته خوشگل بودی خراب کثافت.هم امسال شماهامملکتمونوبه کثافت کشیدین .حیف مهرادخوب کرداومدذیران

  • السا ارسالی در

    همه ملتا دارن به پیشرفت فکر میکنن مردم ما به فکر مانتو فلان بازیگر فکر میکنن همشون با عمل چشم وهم چشمی میکنن دنیا جهانبختم که شده قوز بالا قوز

  • جواد ارسالی در

    به نظرمن همه ما باید سعی کنیم درست زندگی کنیم همسران به‌ هم خیانت نکنند به خصوص کسانيکه بچه دارند باید متعهد به زندگی ومسئولیت ها مون باشیم وهمه هدفمون تربیت وبزرگ کردن بچه ها باشد وازمسولیت فرار نکنیم وهمش به فکر خوشی خودمون نباشیم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها