|

دنیاجهانبخت"شاخ اینستایی"تو شکم داره؛بچم بابا نداره مثل خودم میشه

donia jahanbakht shayaews

دنیا جهانبخت که دیگر قلق کاربران اینستاگرام دستش آمده با ترفند های مختلف جذب فالوور می کند که باید گفت کارش را هم دقیق انجام داده است.

لینک کوتاه کپی شد
2

دنیا جهانبخت مدل و شاخ اینستاگرامی حالا در سن 32 سالگی به گفته خود باردار شده و تا 8 هفته دیگر مادر می شود. اما نکته ای وجود دارد پدر این بچه کیست؟ آیا به گفته دنیا فرزند مهراد جم است و یا به گفته مهراد فرزند کس دیگری می باشد؟

به گزارش«شایانیوز» مهرادجم چند هفته ای میشود که دنیا را به حال خود رها کرده و به ایران بازگشته است. دنیا در اینستاگرام بسیار فعال تر شده و روزانه پست و استوری های زیادی برای اثبات بارداری و طعنه  به مهراد منتشر می کند. اما نکته اینجاست که در یک عکس شکمی برآمده دارد و در عکسی دیگر تخت و مانکن است!

دنیا جهانبخت برای بار دوم در این چند سال با اشک و آه های جانسوزانه اش جذب فالوور میلیونی داشته و با لایو های مختلف این کاربران را نگه می دارد. او در یکی از لایوهای خود خطاب به مهراد می گوید، بیچاره بچم بابا نداره و در ادامه می گوید عیبی نداره منم بابا نداشتم هیچ مشکلی پیش نیومد در زندگی.

ادعای دنیا جهانبخت

دنیا روزانه متن های بلند بالایی برای مهراد استوری می کند اما مهراد تا به حال هیچ یک از آن ها را پاسخ نداده و بی محلی های او ظاهرا بیشتر به دنیا فشار می آورد. مهراد جم پس از جدایی از دنیا به سرعت عکس های دونفره شان را از اینستاگرام پاک کرد اما دنیا همچنان این تصاویر را در پیجش نگه داشته است.

ادعای دنیا جهانبخت مبنی بر غیب شدن یکباره خانواده مهراد جم و جواب ندادن به او: دنیا می گوید که از مهراد خبری ندارد و خانواده او هم وی را بلاک کرده اند. او خانواده مهراد جم را تهدید کرده که فکر نکنید من صاحب ندارم در ایران کس و کار دارم ، شما انسان نیستید وجدان ندارید که یک مادر باردار را اذیت می کنید و ...

دنیا جهانبخت

دنیا در گفته های جدیدش قصد پیشرفت دارد و برنامه های آینده اش را برای کاربران نوشت. او پس از زایمان و برگشت شرایطش به حالت نرمال می خواهد برند آرایشی خودش را راه اندازی کند که اگر چنین چیزی را بتواند به واقعیت برساند قطعا به درآمدی چند برابر میرسد.

دو تصویری که در ادامه مشاهده می کنید با فاصله زمانی دو سه روزه منتشر شده که برای کاربران جای سوال است چرا به یکباره شکم بارداره دنیا انقدر کوچک می شود به طوری که انگار اصلا باردار نیست.

دنیا جهانبخت

جنین شاخ دنیا جهانبخت

ناگفته نمان فرزند به دنیا نیامده دنیا جهانبخت پیجی جداگانه دارد و تا به امروز بیش از یک میلیون کاربر او را دنبال می کنند. ظاهرا این کودک که هنوز مشخص نیست واقعی است یا دروغ، همانند مادرش قرار است شاخ اینستاگرامی شود. وقتی کاربران چنین پیجی را دنبال می کنند قطعا افرادی مانند دنیا جهانبخت هم به کلاهبرداری هایشان از طریق اینستا ادامه می دهند!

donya_1626634157

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • آشنا ارسالی در

    این جنین دیگر چه شود!!!!!

  • ناشناس اما دختر 💜 ارسالی در

    اه اه پس کنین این بازی کثیف رو😡😤🙄

  • ناهید ارسالی در

    مثل خودت به بارش نیار حداقل عفت و حیا رو یادش بده مثل خودت با هزار نفر نباشه

  • ناشناس ارسالی در

    خیلی کثیفه👹

  • بابک ارسالی در

    مگه‌مهم‌بچه دنیا جوانبخت از کیه ،،?? کسی 🍈 خربزه میخوره پای لرزش هم می ایستد موقعی که با آن آقا ابطه داشت آز حوزه لهو ولعب به دنیا نگاه می کرد فکر این موقع هم می کرد .که باردارشدن ومادر شدن یعنی یک دنیا مسولیت .واحساس وظیفه کردن در قبال بچه آیی که نعمت خداوند هدیه اوست ‌‌.این احساس را در وجودش می دید بعد باردار می شد بچه که نیست 32سال‌از سنش می گذرد بقول قدیمی ‌ها اول آدم 🐎 اسب می خوره بعد زین .تازه باید بگرده آزمایش دی ای آن بده که ثابت بشه بالای کوچولویش کیه واقعا قباحت داره تازه تو ایسنا گرام می گذارد وقضیه اش عمومی می کنه امیر خمارخان جناب آغا. امیرحسین تتلو ه یا امیر ارسلان نامداره افسوس و صد افسوس فکر نکرده تو آینده بابت این پرسش چه جوابی باید به کوچولویش بده که بگه پدرم کیه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها