|

سامسونگ

گلکسی اس ۲۳ اولترا و دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی فراتر از انتظار آن

Samsung Galaxy S23 Ultra's first leaked camera sample shows great improvement over S22 Ultra

گزارش های اخیر حاکی از آن است که دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ گلکسی اس ۲۳ اولترا یکی از بهترین ها در سال های اخیر می‌باشد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- درحالی که بازار رقابت میان گوشی های هوشمند رده بالا حسابی داغ است افشاگر خوش سابقه و به نام Ice universe اطلاعات تازه ای در رابطه با پرچمدار رده بالا سامسونگ منتشر کرده است که حسابی قابل توجه می باشد. بر اساس گزارشی که GSMARENA به نقل از این افشاگر منتشر کرده است گلکسی اس ۲۳ اولترا، اولین گوشی هوشمند سامسونگ خواهد بود که از سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی توسعه یافته توسط خود سامسونگ استفاده میکند. 

این افشاگر تصاویری مربوط به گلکسی اس ۲۳ اولترا را منتشر نموده که مشخص است دستگاه هنوز کاملاً راه اندازی نشده است اما این افشاگر خوش سابقه ادعا میکند که اس ۲۳ اولترا از دوربین بسیار پیشرفته ای نسبت به نسل قبلی خود برخوردار خواهد بود و طراحی آن با دوربین های فعلی سامسونگ بسیار متفاوت می‌باشد.

Samsung Galaxy s23 Ultra

از دوربین گلکسی اس ۲۳ اولترا که بگذریم براساس اخبار منتشر شده دیگر ما گمان میکنیم که دیگر سنسور های دوربین اس ۲۳، یک دوربین اولتراوایلد ۱۲ مگاپیکسلی و دو دوربین تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳برابر و ۱۰ برابر می‌باشد ، بر روی پنل جلویی آن نیز سنسور دوربین ۴۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال قرار خواهد گرفت. اگر گزارش های فوق درست باشد با توجه به سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی پیشرفته و دیگر تنظیمات دوربین، پرچمدار این ه سامسونگ می‌تواند به راحتی دیگر رقیبان را پشت سر بگذارد.

با این همه زمان بسیار زیادی تا رونمایی پرچمدار رده بالای سامسونگ باقی مانده و هرچیزی در این بازه زمانی ممکن است پس باید منتظر بمانیم تا ببینیم سامسونگ در ماه های آینده چه اطلاعاتی را در رابطه با این گوشی هوشمند منتشر میکند. 

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی