|

سامسونگ

گلکسی اس ۲۳ سامسونگ زود تر از موعود به میدان خواهد آمد

سری گلکسی اس ۲۳ ،نسل آینده پرچمداران سامسونگ یه نظر می‌رسد که قرار است زود تر از موعود راه خود را به میدان رقابت پیدا کنند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مدت هاست که اخبار و اطلاعات مربوط به نسل جدید پرچمداران سامسونگ کم و بیش به بیرون درز پیدا کرده است و ما به برخی از ویژگی های این سری آشنا هستیم.

براساس اخباری که اخیرا منتظر شده است ما می‌دانیم که ظاهراً گلکسی اس ۲۳ از طراحی متفاوتی با نسل قبلی استفاده خواهد کرد، به این صورت که دیگر خبری از جزیره مستقل دوربین ها نخواهد بود و سنسور های دوربین هر کدام جداگانه به زیر یک دیگر در کنار پنل پشتی قرار میگیرند، شبیه به آنچه که اکنون گلکسی اس ۲۲ اولترا ارائه میدهد. 

سامسونگ گلکسی اس ۲۳

از طرف دیگر اخیرا Android authority اخیرا گزارشی را به نقل از یک افشاگر. منتشر کرده است که بر مبنای آن به نظر می‌رسد غول فناوری کره ای تصمیم دارد تا نسل جدید گوشی های هوشمند خود را کمی زد تر از موعود راهی بازار کند.

متاسفانه این گزارش به چارچوب دقیق زمان معرفی این محصولات اشاره نمیکند اما ادعا میکند که ما زود تر از حد معمول شاهد گلکسی اس ۲۳ خواهیم بود. 

همان طور که میدانید سامسونگ در ابتدای سال ۲۰۲۲ و در تاریخ نهم فوریه از سری اس ۲۲ خود رونمایی کرد و آن ها را به عنوان اولین پرچمداران سال جدید به کاربران معرفی نمود، بنابراین شاید حالا باید انتظار نسل جدید را در ماه دسامبر یا ژانویه داشته باشیم. البته همان طور که میدانید پیش از این نیز برند های نظیر شیایومی برخی از محصولات خود از جمله گوشی های هوشمند پرچمدار را در ماه دسامبر معرفی کرده اند، اما با توجه به این که این برند ها برخلاف سامسونگ که ترجیح میدهد از محصولات خود به صورت سراسری رونمایی کند محصولات خودشام را به کشور مادر محدود میکنند، بنابراین مشکلی برای عرضه جهانی گلکسی اس ۲۳ پیش روی سامسونگ نخواهد بود.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها