|

شیائومی

ردمی نوت 12 شیائومی روزشمار رونمایی خود را آغاز کرد؛ 27 اکتبر رویداد برگزار خواهد شد

Redmi Note 12 series launching on October 27

پس از مدت ها افشاگپری و گمانه زنی بالاخره غول فناوری چینی رسما اعلام کرد که سری ردمی نوت 12 در روز پنجم آبان ماه رسما معرفی خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در حالی که این روز ها مرتبا اخبار مرتبط با اعضای سری شیائومی ردمی نوت 12 شنیده میشد سرانجام غول فناوری چینی تصمیم گرفت تا رسما تاریخ رونمایی این سری از گوشی های هوشمند خود را اعلام کند. براساس گزارشی که GSMArena منتشر کرده است سری ردمی نوت 12 در تاریخ 27 اکتبر برابر با پنجم آبان ماه رونمایی می شود و با توجه به اخبار گذشته نیز ما انتظار داریم که در این رویداد شاهد رونمایی سه گوشی هوشمند باشیم.

Redmi Note 12 series

سری ردمی نوت 12 شیائومی با شپتیبانی از تراشه دایمنسیتی 1080 مدیاتک عرضه خواهد شد و این خانواده شامل سه عضو با نام های نوت 12، نوت 12 پرو و نوت 12 پرو پلاس می باشد. از دیگر اطلاعاتی که شیائومی در رابطه با این سری تائید کرده است می توان به سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX760 اشاره کرد.

Redmi Note 12 series

با توجه به اخبار های گذشته نیز ما می دانیم که نسخه استاندارد این خانواده به شارژ سریع 67 واتی مجهز می شود در حالی که ردمی نوت 12 پرو از شارژ سریع 120 وات بهره مند است و رده بالا ترین نسخه نیز به شارژ سریع 210 واتی مجهز گردیده؛ بله حق با شماست اعداد عجیب و غریب هستند. از طرف دیگر ظاهرا سرعت شارژ تنها پیشرفت شگرف نسخه رده بالاتر نیست بلکه این گوشی هوشمند قرار است به دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی و صفحه نمایش خمیده AMOLED نیز مجهز شود.

از طرف دیگر اخیرا اخباری منتشر شده است که بنا بر آن اخبار ظاهرا نسخه جهانی ردمی نوت 12 با نسخه چینی آن تفاوت های عمده ای خواهد داشت بدین‌ترتیب انتظار می‌رود این گوشی‌ها ازنظر تراشه و همچنین طراحی و سخت‌افزار دوربین تفاوت‌هایی با همتایان چینی خود داشته باشند. باید منتظر ماند تا ببینیم شیائومی دقیقا چه ویژگی هایی را برای اعضای این خانواده در نظر گرفته است.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها