|

شیائومی

جزئیات اولیه ردمی نوت 12 فاش شد

 Redmi Note 12 series preliminary details leaked well before launch By Anvinraj Valiyathara - Jun 10, 2022 Facebook Twitter Linkedin

هرچند که زمان زیادی تا رونمایی جدیدترین سری میان رده محبوب ردمی، نوت 12، باقی مانده است اما برخی از ویژگی های اصلی آن فاش شده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در اکتبر سال گذشته، ردمی برند زیر مجموعه غول فناوری چینی، شیائومی از سری میان رده اما پرطرفدار خود ردمی نوت 11 با سه عضو در چین رونمایی کرد و حالا به نظر می رسد که ردمی قصد دارد تا در اکتبر سال جاری از نسل بعدی این گوشی های هوشمند در بازار خانگی رونمایی کند، و حالا نیز در حالی که زمان زیادی تا رونمایی احتمالی این سری باقی مانده است برخی از مشخصات کلیدی آن فاش شده است.

براساس گزارشی که Gizmochina به نقل از افشاگر محبوب و مورد اعتماد Digital Chat Station به تازگی منتشر کرده است به نظر می رسد که سری نوت 12 ادعایی تجربه عملکرد خوبی را در اختیار کاربر قرار خواهد داد. بر اساس این گزارش نمونه اولیه دستگاهی که این افشاگر به آن دست پیدا کرده است دارای یک صفحه نمایش تخت و یک سوراخ پانچ برای دوربین سلفی در قسمت مرکزی لبه بالایی ان می باشد. در حالی که این گزارش به اندازه صفحه نمایش اشاره ای نمی کند اما مدعی می شود که این نمایشگر از نرخ تازه سازی بالایی پشتیبانی خواهد کرد.

redmi note 12

بر روی پنل پشتی این گوشی هوشمند تنظیمات دوربین سه گانه ای قرار گرفته است که دوربین اصلی آن را یک سنسور 50 مگاپیکسلی تشکیل داده است. به گفته این افشاگر چینش تنظیمات دوربین در ردمی نوت 12 با نسل قبلی تفاوت چندانی ندارد به این ترتیب می توان این طور برداشت کرد که احتمالا واحد دوربین و یا پیکربندی دوربین قرار نیست تغییر محسوسی با نوت 11 داشته باشد.

متاسفانه این گزارش به ویژگی های دیگر این سری اشاره نمی کند اما ما امیدواریم که هرچه زود تر بتوانیم به اطلاعات بیشتری در خصوص سری آینده ردمی دست پیدا کنیم. به عنوان آخرین نکته باید اشاره کنیم که این افشاگر صراحتا به نام ردمی نوت 12 اشاره ای نکرده است اما با توجه به اطلاعات منتشر شده بعید است که محصولی جز سری نوت 12 در راه باشد.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی