|

شیائومی

ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس احتمالاً با نمایشگر AMOLED خمیده معرفی خواهد شد

این طور که به نظر میرسد شیائومی تصمیم دارد تا ردمی نوت 12 پلاس را با فناوری هایی تازه و همچنین نمایشگر خمیده عرضه کند.

لینک کوتاه کپی شد

تیزر جدید شیائومی نشان می‌دهد گوشی هوشمند ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس احتمالاً به نمایشگر خمیده‌ی AMOLED مجهز خواهد شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از زومیت، شیائومی اخیراً اعلام کرده است که در ماه جاری رسماً از گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۲ رونمایی خواهد کرد. درحال‌حاضر مشخصات این محصولات دردسترس نیست اما طبق شایعات قبلی، این سری از گوشی‌های شرکت چینی حداقل در سه مدل ردمی نوت ۱۲ استاندارد، ردمی نوت ۱۲ پرو و ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس روانه‌ی بازار خواهند شد. با توجه به مدل‌های قبلی سری ردمی نوت، انتظار می‌رود در آینده شاهد معرفی نسخه‌های دیگری از این سری باشیم.

گوشی هوشمند ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس احتمالاً به یک نمایشگر منحنی از نوع OLED مجهز خواهد شد. طبق اطلاعاتی که قبلاً درمورد سری ردمی نوت ۱۲ فاش‌شده است، انتظار می‌رود مدل‌های پرو این گوشی‌ها از تراشه‌ی Dimensity 1080 مدیاتک بهره ببرند. به گزارش GSMArena، این سیستم-روی-چیپ نسبت به Dimensity 920 ارتقا یافته است و شاید مهم‌ترین ویژگی آن، پشتیبانی از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی باشد؛ به‌همین دلیل شاید یکی از مدل‌های ردمی نوت ۱۲ به دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی مجهز شود.

Xiaomi Redmi Note 12 Pro Plus

براساس جزئیاتی که شیائومی درمورد گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۲ در حساب ویبو خود به‌اشتراک گذاشته است، این محصولات از دو فناوری مهم بهره خواهند برد که یکی از این تکنولوژی‌ها برای اولین‌بار درجهان ارائه می‌شود. ازطرف دیگر گفته می‌شود ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس از فناوری شارژ فوق‌‌سریع ۲۱۰ وات پشتیبانی خواهد کرد و شاید این قابلیت یکی از همان ویژگی‌هایی باشد که شیائومی به آن اشاره کرده است. البته این مورد فعلاً درحد حدس‌وگمان است و نمی‌توان با اطمینان کامل درمورد آن صحبت کرد.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها