|

اپل

نسل جدید آیفون SE و احتمال تغییرات جالب توجه، از جمله حذف دکمه هوم

شایعات و افشاگری های جدید از تغییرات احتمالی نسل بعدی گوشی های هوشمند مقرون به صرفه اپل خبر میدهند ظاهرا آیفون SE4 همچنان با ناچ عرضه می شود

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اپل غول فناوری کوپرتینویی اخیرا از سری گوشی های هوشمند پرچمدار خود، آیفون 14 رونمایی کرده است و حالا شایعات در رابطه با نسل بعدی گوشی های هوشمند مقرون به صرفه آن شنیده می شود. براساس جدید ترین خبری که Gizmochina به نقل از راس یانگ فاش کرده است ما حالا می دانیم که به احتمال بسیار زیاد صفحه نمایش آیفون 4SE چه ویژگی هایی خواهد داشت.

بنا به گفته راس یانگ نسل بعدی گوشی های هوشمند مقرون به صرفه آیفون با صفحه نمایش 6.1 اینچی LCD عرضه خواهد شد که البته همان طور که انتظار می رفت بر روی لبه بالایی خود دارای یک بریدگی خواهد بود. گزارش های قبلی حاکی از آن بود که نسل بعدی آیفون SE با پنلی بین 5.7 تا 6.1 اینچ عرضه خواهد شد که دارای یک سوراخ پانچ در بالا خواهد بود که میزبان سنسور دوربین سلفی می باشد اما حالا مشاور زنجیره تامین نمایشگر اپل، یانگ ادعا می کند که در رابطه با این موضوع تجدید نظر کرده است.

اپل ایفون SE4

با همه این اوصاف هنوز مشخص نیست که آیا بریدگی آیفون SE4 دارای قابلیت TrueDepth برای ویژگی Face ID مشابه مدل های قبلی خود خواهد بود یا نه چون برخی گزارش ها از سنسور اثر انگشت خبر میدهند و برخی دیگر از سنسور تشخیص چهره.

از جمله دیگر شایعاتی که در رابطه با این گوشی هوشمند به گوش میرسد جایگزینی دکمه Side به جای دکمه Home فعلی بر روی پنل جلویی دستگاه می باشد چراکه فضای زیادی را اشغال می کند. با توجه به این که اپل غالبا از طراحی های قبلی و قدیمی خود برای محصولات سری SE استفاده می کند ما گمان می کنیم که این گوشی هوشمند طراحی ای شبیه به آیفون X خواهد داشت که حدودا 5 سال پیش عرضه شد.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها