|

اپل

آیفون SE 2022 با عملکردی قدرتمندانه در گیگ بنچ، پس از رونمایی

iPhone SE (2022) has some impressive Geekbench results

درست اندکی پس از رونمایی نسل جدید آیفون SE در بنچ مارک گیگ بنچ حضور پیدا کرد و با ثبت نتایج عالی خود، کاربران را شوکه نمود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- هفته ی گذشته اپل از جدید ترین نسل آیفون SE خود رونمایی کرد که به خاطر ویژگی های ارتقا یافته ی بالایش بسیار هم مورد توجه کاربران قرار گرفت. هرچند که این گوشی هوشمند هنوز روند عرضه ی خود را آغاز نکرده است اما به گزارش Gizmochina به تازگی آیفون SE نسل سوم نه تنها موفق شده است که در آزمون بنچ مارک گیگ بنچ شرکت کند بلکه توانسته است با به ثبت رساندن عملکردی بالا، کاربران را شوکه نیز بنماید.

iphone SE

آیفون SE نسل سوم که به تراشه ی A15 اپل مجهز شده است توانست که در آزمون تک هسته ای گیگ بنچ امتیاز 1695 و در آزمون چند هسته ای امتیاز 4021 را به دست بیارود. همان طور که اپل قول داده بود، این گوشی هوشمند نسبت به نسل قبلی خود یعنی آیفون SE 2020 به طرز غیر قابل انکاری ارتقا پیدا کرده است. در مقایسه با پرچمداران اپل نیز SE نسل سوم در بخش تک هسته ای فقط کمی ضعیف تر عمل کرده است اما در آزمون چند هسته ای نزدیک به 700 امتیاز عقب افتاده است؛ اما با این وجود همچنان می توان عملکرد این گوشی هوشمند را مورد تقدیر قرار دارد.

در ارتباط با دیگر مشخصات این گوشی هوشمند نیز همان طور که می دانید آیفون SE 2022 با همان طراحی قدیمی و صفحه نمایش 4.7 اینچی و همراهی دکمه هوم عرضه می شود اما این دستگاه تراشه A15 بوینیک را به همراه 4 گیگابایت رم ارائه می دهد که بهبود قابل توجهی می باشد. 

iphone SE

آیفون SE جدید دارای سه گزینه فضای ذخیره سازی 64، 128 و 256 گیگابایت می باشد که نسخه 64 گیگابایت آن 429 دلار قیمت گذاری شده است.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها