|

اپل

نسل جدید آیفون SE بهبود یافته در ظرفیت رم و باتری، به همراه پردازنده ی پرچمدار

Apple's new iPhone SE reportedly has 4GB of RAM

گزارشات حاکی از آنند که تنها ارتقا قابل توجه آیفون SE نسل سوم،پردازنده ی قدرتمند آن نمی باشد بلکه ظرفیت رم و ظرفیت باتری آن نیز بهبود یافته

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همان طور که می دانید روز گذشته اپل از نسل جدید گوشی های هوشمند میان رده ی خود رونمایی کرد، آیفون SE نسل سوم، گوشی هوشمندی که از نظر ظاهری تفاوتی با نسل قبلی خود ندارد اما از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری به طرز قابل توجهی ارتقا یافته است و عملکرد بهبود یافته ای را ارائه مید هد.

اولین ویژگی آیفون SE نسل سوم که توجه هر کسی را به خود جلب می کند تراشه A15 اپل آن می باشد، پردازنده ای که برای آیفون های پرچمدار این روزها مورد استفاده قرار می گیرد و همان طور که انتظار می رود عملکرد بسیار بالایی هم دارد. اما این تنها تغییر شگرف SE نسل جدید نیست؛ به گزارش GSMArena این گوشی هوشمند در بخش پیکر بندی حافظه نیز بهبود پیدا کرده است و ظرفیت 4 گیگابایت رم را ارائه می دهد که نسبت به نسل قبلی خود 1 گیگابایت افزایش یافته است و حالا مجددا در این زمینه با  نسخه استاندارد آیفون 13 مطابقت دارد، همان طور که می دانید آیفون 13 پرو و 13 پرو مکس 6 گیگابایت رم را ارائه می دهند.

iPhone SE3 - iPhone 13

از طرفی دیگر می دانیم که برخورداری از جدیدترین پردازنده ی پرچمدار اپل برای آیفون SE 2022 باعث شده است که عمر باتری این گوشی هوشمند نیز افزایش یابد اما جدای از آن اخیرا اخباری به گوش می رسد که ظاهرا تنها دلیل این بهبودِ عملکردِ عمر باتری، پردازنده نمی باشد بلکه اپل ظرفیت باتری این دستگاه را نیز افزایش داده است و به همین ترتیب باتری آیفون SE نسل سوم نسبت به پیشینیان خود عملکرد بهتری خواهد داشت.

حالا باید منتظر آزمایشات و کالبد شکافی های آیفون SE 2022 بمانیم تا ببینیم آیا واقعا این گوشی هوشمند همان قدر که به نظر می رسد مقاوم است و عملکرد خوبی را ارائه می دهدیا خیر؟!

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی