|

شیائومی

دوربین شیائومی ۱۲ اس اولترا قوی تر از آیفون ۱۳ پرو مکس!

Xiaomi 12S Ultra beats iPhone 13 Pro Max in DxOMark camera test

پس از گذشت نزدیک به دو ماه ابر پرچمدار چینی،شیائومی ۱۲ اس اولترا در آزمون دوربین شرکت کرد و توانست پرچمدار آمریکایی را پشت سر بگذارد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در ماه جولای غول فناوری چینی،  از جدید ترین و قوی ترین پرچمدار خود به نام شیایومی ۱۲ اس اولترا رونمایی کرد و تا به الان نیز فقط در بازار چین عرضه شده است؛ و اما یکی از دلایلی که این محصول بیش از اندازه مورد توجه قرار گرفته است عملکرد بی‌نظیر دوربین آن است که بسیار مورد تحسین قرار گرفته است و حالا بعد از چند ماه در آزمون DAxOMark شرکت کرده و نتیجه بسیار خوبی هم از خود به ثبت رسانده است.

دوربین شیائومی ۱۲ است اولترا قوی تر از آیفون ۱۳ پرو مکس!

براساس گزارشی که Gizmochina منتشر کرده، شیایومی ۱۲ است اولترا در کمال ناباوری موفق شد که بالاتر از آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس قرار گیرد. شیایومی ۱۲ است اولترا به خاطر کیفیت تصویر عالی و تطبیق پذیری بسیار خوبی که ارایه میدهد حسابی مورد تقدیر قرار گرفته است، و اما یکی از بزرگترین و قابل توجه ترین ویژگی های آن محدوده دینامیکی گسترده اش در نور کم است ، به این معنا که این گوشی هوشمند میتواند عملکرد بسیار خوبی را هنگام تصویر برداری در نور کم از خود به نمایش بگذارد. دو دوربین فوق عریض و زوم شیایومی ۱۲ است اولترا نیز می توانند تصاویر بسیار خوبی را به ویژه برای سوژه های که در فاصله دور قرار دارند ثبت نمایند. در کنار تمامی این موارد دوربین این گوشی هوشمند در زمینه فیلمبرداری نیز بسیار موفق حاضر شده است و محدوده دینامیکی گسترده، رندر، بافت طبیعی و نوردهی بسیار خوبی را ارائه میدهد. 

دوربین شیائومی ۱۲ است اولترا قوی تر از آیفون ۱۳ پرو مکس!

با همه این اوصاف متاسفانه دوربین این پرچمدار رده بالا گاهی یکپارچگی خود را از دست میدهد و همین امر هم باعث می شود که گاهی حتا چند عکس متوالی که پشت هم به ثبت رسیده اند دارای تفاوت میباشند.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی