|

شیائومی

آنباکسینگ شیائومی میکس فولد ۲؛ آیا پرچمدار شیائومی رقیب قابلی است؟

Xiaomi Mix Fold 2 Unboxing: The Thinnest Foldable Phone

نگاهی می‌اندازیم به آنباکسینگ شیائومی میکس فولد دو که معلوم نیست آیا این بار میتواند با پرچمداران تاشو غول فناوری کره‌ای رقابت کند یا نه!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- از زمانی که شیائومی نسل اول میکس فولد را به بازار معرفی کرد تا به همین الان به نظر نمیرسد که توانسته باشد حتا درصد اندکی هم با پرچمدارانی مثل گلکسی زد فلیپ سامسونگ به رقابت بپردازد، حتا می توانیم بگوییم که این خط تولید تا قسمتی برای شیائومی یک شکست بوده است با این حال، غول فناوری چینی برای اینکه بتواند در بازار رقابت باقی بماند نه تنها تمام انرژی خود را گذاشت بلکه سعی کرد با عرضه نسل دوم، پیشرفت قابل توجهی را تجربه کند. در ادامه نگاهی می‌اندازیم به آنباکسینگ این گوشی هوشمند.

در ابتدا اولین چیزی که توجه ها را به خود جلب میکند سایز این دستگاه است که مانند دیگر پرچمداران تاشو ابعاد بزرگی دارد، داخل جعبه یک شارژر معمولی ۶۷ پاتی به همراه کابل قرار داده شده است اما آنچه که در این جعبه خودنمایی میکند قاب محافظ چرمی گیاهی است که در عین کاربردی بودن به زیبایی طراحی شده است.

شیائومی میکس فولد دو

وقتی به میکس فولد ۲ شیائومی نگاه میکنید آنچه که حسابی توجه شما را به خود معطوف میکند ضخامت بسیار اندک آن است که حتا از iPad mini هم ظریف تر و باریک تر است و همین امر هم باعث شده که این دستگاه یکی از سبک ترین‌ گوشی های هوشمند تاشو در نظر گرفته شود که از لحاظ وزن اختلاف چندانی با یک گوشی هوشمند معمولی ندارد.

شیائومی میکس فولد دو

شیائومی میکس فولد دو نسبت به همراه های خودش مانند Find N از پنل های صفحه نمایش بهتری برخوردار است که یکی از مزیت های آن صفحه نمایش داخلی با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز است به علاوه اینکه پنل صفحه نمایش داخلی از شیشه UTG استفاده کرده است و یک مزیت دیگر آن نیز این است که با برخورداری از پنل OLED Eco2 انرژی کمتری را مصرف خواهد کرد که به این ترتیب در عمر باتری تاثیر چشمگیری خواهد داشت .

شیائومی میکس فولد دو

در رابطه با باتری و مرکز تامین انرژی این گوشی هوشمند تاشو نیز باید بگوییم که میکس فولد دو دارای دو باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی است که ممکن است عدد عجیبی به نظر نرسد اما عجیب خواهد شد اگر به یاد بیاورید که پرچمدار تاشو شیائومی به خاطر ظرافت و باریکی بیش از حدش پذیرای چنین ظرفیتی نبود اما سرانجام شیایومی موفق شد.

شیائومی میکس فولد دو

به احتمال بسیار زیاد یکی از دلایلی که این پرچمدار تا به حالا معرفی نشده بود این است که شیائومی در انتظار رونمایی تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس بود، چرا که هر تراشه دیگری که به روی این دستگاه نصب میشد قطعا باعث تخلیه باتری آن با سرعت بالا میگردید.

به نظر شما کاربران شایانیوز نسل جدید میکس فولد شیائومی میتواند با پرچمداران تاشو جدید سامسونگ رقابت کند؟

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها