|

اپل

اپل رسما اعلام کرد که شانزدهم مرداد ماه آیفون های جدید خود را رونمایی خواهد کرد

Apple iPhone 14 launch confirmed for September 7, Watch Series 8 debut also expected

پس از مدت ها انتظار بالاخره اپل بوسیله یک پوستر رسما اعلام کرد که کمتر از یک ماه دیگر نسل جدید آیفون های خود را رونمایی خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزها که پرچمداران تاشو سازندگان مختلف حسابی در مرکز توجه قرار گرفته اند بالاخره اپل تایید که کمتر از یک ماه دیگر از نسل جدید آیفون های خود رونمایی خواهد کرد.

براساس گزارشی که Gizmochina به تازگی منتشر کرده است غول فناوری کوپرتینویی رسما تایید کرد که در روز چهارشنبه ۷ آگوست رویداد بزرگ خود را میزبانی خواهد کرد. مشخص است که این رویداد حول محور سری ۱۴ آیفون خواهد بود و قرار است که اپل از چهار محصول جدید خود رونمایی کند.

اپل

براساس این گزارش شایعات مبنی بر حضور آیفون ۱۴ مینی کذب میشود و محصولات پیش رو به ترتیب زیر خواهند بود:

  • آیفون ۱۴ استاندارد 
  • آیفون ۱۴ مکس 
  • آیفون ۱۴ پرو
  • آیفون ۱۴ پرو مکس

و به این ترتیب نسخه مکس جایگزین نسخه مینی خواهد بود که اساسا شبیه به نسخه استاندارد است اما از صفحه نمایش بزرگ ۶.۷ اینچی برخوردار می‌باشد

نسخه های پرو آیون ۱۴ به بریدگی کپسولی و پانچی جدیدی که اپل طراحی کرده است مجهز خواهند شد به علاوه انتظار میرود که این محصولات دارای ویژگی نمایشگر همیشه روشن باشند. نقطه عطف نسخه های رده بالا سری آیفون ۱۴ البته چیپست های جدید A16 بیوتیک و دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی می باشد. دوربین سلفی نیز ارتقاء خواهد یافت و فوکوس خودکار جدید مجهز خواهد شد، البته این ویژگی در تمامی نسخه ها اعمال می شود.

علاوه بر این گوشی های هوشمند انتظار می رود که اپل از نسل جدید ساعت های هوشمند خود نیز در این رویداد رونمایی کند. تا به این لحظه شایعاتی حاکی از آنند که سه مدل جدید اپل واچ در حال توسعه می باشد به این ترتیب که:

  • سری ۸ اپل واچ
  • مدل ارتقا یافته SE

مدل تازه نفس پرو، که پیش بینی می شود بدنه بزرگ تر، ظاهری به روز تر و طراحی قوی تر داشته باشد.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی