|

سونی

اکسپریا وان مارک 4 بدون شارژر در جعبه؛ سونی طرفدار محیط زیست یا در پی کسب درآمد بیشتر؟!

Latest Xperia 1 IV leaks point to selfie camera upgrade and Sony leaping on no-charger-included bandwagon

گزارش های جدید حاکی از آنند که سونی نیز قصد دارد مانند بسیاری از غول های فناوری دنیا عرضه شارژر درون جعبه محصولاتِ پرچمدار خود را متوقف کند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همان طور که می دانید ماه گذشته اکسپریا وان مارک 4 پرچمدار آینده ی سونی در گیگ بنچ مشاهده شد و طبق گزارش ها انتظار می رود که این گوشی هوشمند در ماه می رونمایی شود. چنانچه یک ماه تا زمان رونمایی پرچمدار آینده ی سونی باقی مانده است هرچه به زمان رونمایی آن نزدیک تر می شویم اخبار و اطلاعات بیشتری در رابطه با آن به گوش می رسد.

بر اساس گزارشی که notebookchek به تاگی منتشر کرده است ظاهرا اکسپریا وان مارک 4 در مقایسه با نسل قبلی خود به طرز قابل توجهی در بخش تنظیمات دوربین بهبود پیدا خواهد کرد. با توجه به جامع بودن این گزارش احتمالا این ارتقا هم شامل تنظیمات دوربین اصلی و هم دوربین سلفی خواهد شد. به هر حال این خبر هنوز در حد یک شایعه و گانه زنی است و شرکت سازنده تا کنون هیچ گونه خبری را در این رابطه به صورت رسمی منتشر نکرده است.

سونی اکسپریا وان مارک 4

از طرف دیگر این گزارش اشاره می کند که به احتمال بسیار زیاد سونی نیز تصمیم دارد تا به جمع سازنده گانی بپیوندد که با هدف حفاظت از محیط زیست عرضه شارژر را در جعبه گوشی های هوشمند پرچمدار خود متوقف خواهد کرد. همان طور که می دانید پس از اپل که با این استدلال شارژر را از جعبه ی تمامی آیفون های خود حذف کرد، سامسونگ و شیائومی نیز به او پیوستند، حالا نیز به نظر می رسد که سونی نیز در این مسیر گام بر خواهد داشت؛ هرچند که برخی معتقدند این عمل نه تنها در جهت حفظ محیط زیست صورت نگرفته است بلکه هدف آن کسب درآمد بیشتر می باشد.

به هر حال آنچه قابل توجه می باشد این است که طبق شایعاتی که تا کنون منتشر شده است، پرچمدار آینده ی سونی، اکسپریا وان مارک 4 قیمت بسیار بالایی خواهد داشت به این ترتیب احتمالا پرداخت هزینه ی جدا برای شارژر این گوشی هوشمند کمی سخت خواهد بود.

سونی اکسپریا وان مارک 4

باید منتظر بمانیم و ببینیم که سونی چه تصمیماتی را برای گوشی هوشمند پرچمدار آینده ی خود اتخاذ خواهد کرد.

نظر شما کاربران شایانیوز در خصوص حذف شارژر از درون جعبه محصولات چیست؟

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها