|

سونی

عملکرد قابل توجه اکسپریا وان مارک 4 در گیگ بنچ!

Supposed eSIM-capable Sony Xperia 1 IV shows sleek single-core performance boost over Xperia 1 III in first Geekbench run

اولین نتایج گیک بنچِ سونی اکسپریا وان مارک ۴ نشان از بهبود قابل توجه در عملکرد بخش تک‌هسته‌ای این گوشی نسبت به اکسپریا وان مارک ۳ می دهد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- به تازگی جدید ترین محصول سونی یعنی اکسپریا وان مارک 4 در گیگ بنچ دیده شده است و نتایج آزمون آن حاکی از آن است که این گوشی هوشمند نسبت به نسل گذشته ی خود در بعضی از بخش ها به طرز قابل توجهی بهبود یافت است.

به گزارش NotebookCheck با توجه به اطلاعات منتشر شده توسط گیگ بنچ سونی اکسپریا وان مارک 4 با پشتیبانی از جدیدترین و قدرتمند ترین پردازنده ی کوالکوم، اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس عرضه خواهد شد و درست مانند نسل گذشته ی خود 12 گیگابایت رم را ارائه خواهد داد.

Sony Experia 1 IV

در بخش آزمون چند هسته ای متاسفانه وان مارک 4 نتوانسته است آن طور که باید و شاید نسبت به وان مارک 3 بهبود پیدا کند و امتیاز 3352 را به خود اختصاص داده است اما در بخش آزمون تک هسته ای این گوشی هوشمند به طرز جالب توجهی ارتقا یافته است و توانسته امتیاز چشمگیر 1204 را به ثبت برساند.

علاوه بر عملکرد بسیار بالا در بخش آزمون تک هسته ای، به نظر می رسد که سونی اکسپریا وان مارک 4 با پشتیبانی از سازگاری با eSIM در برخی از بازار ها عرضه خواهد شد. به هر صورت با توجه به گزارش ها به نظر می رسد که سونی، این گوشی هوشمند را در ماه می رونمایی خواهد کرد.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها