|

ریلمی

یکی دیگر از اعضای سری ریلمی GT2 در گیگ بنچ مشاهده شد

Realme GT 2 stops by Geekbench with Snapdragon 888

تنها 4 روز تا رونمایی سری پرچمدار ریلمی باقی مانده است، در همین حین مدل استاندارد سری GT2 در پایگاه داده های گیگ بنچ مشاهده شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- براساس اخبار و گزارش هایی که تا به الان منتشر شده است ما انتظار داریم که ریلمی سری 2GT خود را، که شامل سه دستگاه می شود، در 4 ژانویه رونمایی کند.

و حالا به تازگی براساس گزارشی که GSMArena  منتشر کرده است، یکی از اعضای این سری با شماره مدل RMX 3310 در پایگاه داده های گیگ بنچ مشاهده شده است. بنا بر گزارش های گذشته ما می دانیم که شماره مدل فوق مربوط به مدل استاندار سری GT2 می باشد.

اطلاعات فاش شده توسط گیگ بنچ به ما نشان می دهد که این گوشی هوشمند قدرت خود را از چیپست اسنپدراگون 888 و با کمک رم 12 گیگابایت تامین می کند. GT2 توانست در آزمون تک هسته ای گیگ بنچ امتیاز 1125 و در آزمون چند هسته ای امتیاز 3278 را کسب نماید.

Realme  GT2- Geekbench

از طرفی دیگر لیست منتشر شده توسط گیگ بنچ تائید می کند که این گوشی هوشمند از سیستم عامل اندروید 12 مبتنی بر رابط کاربری Realme UI3 پشتیبانی می کند.

این طور که به نظر می رسد این گوشی هوشمند پیش از این وارد هند شده است و توانسته است تائیدیه ی BIS را در یافت نماید؛ همچنین این دستگاه در پایگاه داده های NBTC و TENAA نیز طی چند وقت گذشته مشاهده شده است که با استناد به آن ها ما می دانیم، GT2 استاندارد از صفحه نمایش 6.62 اینچی AMOLED برخوردار است. بر روی پنل پشتی آن نیز تنظیمات دوربین سه گانه قرار گرفته است که از یک سنسور 50 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی، و یک سنسور 8 مگاپیکسلی و یک سنسور 2 مگاپیکسلی در کنار آن، تشکیل شده است.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها