|

لنوو

تینک بوک، لپ تاپ منحصر به فرد لنوو به همراه تبلت و قلم

17-inch Lenovo ThinkBook Plus laptop comes with a built-in tablet of sorts

احتمالا لنوو از جدیدترین لپ تاپ 17 اینچی خود، که به همراه صفحه نمایش ثانویه و قلم عرضه می شود، در تاریخ 5 ژانویه رونمایی خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در حال حاضر لنوو در حال رونمایی و عرضه محصولات متنوع خود می باشد، طی چند ماه گذشته این شرکت چندین لپ تاپ و تبلت را به بازار ارائه کرده و البته که این روال هنوز ادامه دارد. یکی از محصولاتی که برای رونمایی آماده می باشد لپ تاپ منحصر به فرد لنوو به نام تینک بوک پلاس می باشد؛ نکته جالب توجه این جاست که این لپ تاپ 17 اینچی برای افزایش بهره وری یک تبلت را هم در خود جای داده است.

Lenovo- ThinkBook 2

براساس گزارشی که Gizmochina به نقل از افشاگری به نام Evleaks منتشر کرده است و با توجه به تصاویر منتشر شده توسط این افشاگر، لپ تاپ جدید لنوو از سیستم عامل ویندوز 11 پشتیبانی می کند همچنین یک صفحه نمایش ثانویه در سمت راست صفحه کلید قرار دارد که بسیار شبیه به یک تبلت می باشد که در بدنه لپ تاپ تعبیه شده است.

Lenovo- ThinkBook 3

با توجه به رندرهای منتشر شده، به نظر می رسد که لنوو رابط کاربری سفارشی را برای منوی آغازین ویندوز طراحی کرده است و این منو در بالای مجموعه میان برها قرار گرفته است و احتمالا عملکرد دسترسی کاربر به برنامه ها و امکانات ویندوز را سرعت می بخشد.

اما ماجرا به همین جا ختم نمی شود؛ تصاویر فاش شده به ما نشان می دهد که این لپ تاپ به همراه یک قلم عرضه می شود و البته که واضح است صفحه نمایش ثانویه نیز از آن پشتیبانی می کند؛ همچنین این نمایشگر قادر است بخش های مهمی از برنامه ها را برای دسترسی سریع تر نمایش دهد.

Lenovo- ThinkBook 1

از دیگر ویژگی های این لپ تاپ می توان به دو درگاه کابل USB تایپ c و دو درگاه کابل USB تایپ A  در کنار یک درگاه کابل HDMI و یک درگاه 3.5  میلی متری هدفون اشاره کرد.

تا به این لحظه لنوو اعلامیه رسمی در رابطه با زمان رسمی رونمایی این محصول منتشر نکرده است اما انتظار می رود که این شرکت 5  ژانویه در نمایشگاه CES 2022 دست کم از یک لپ تاپ جدید رونمایی کند که ممکن است آن لپ تاپ تینک بوک پلاس 17 اینچی باشد.

Lenovo- ThinkBook 4

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی