|

نیو

نیو از سدان برقی جدید خود ET5 رونمایی کرد

NIO unveils ET5 Electric Sedan to rival Tesla Model 3

نیو از جدید ترین سدان الکتریکی خود رونمایی کرد, ET5 رقیبی سر سخت برای تسلا مدل 3 محبوب خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شرکت خودروسازی نیو به تازگی از خودروی الکتریکی جدید خود رونمایی کرد, این خودروی جدید یک سدان الکتریکی به نام ET5 می باشد که نمونه ی بزرگ تر آن ET7 است اما نکته ی جالب این جاست که به احتمال زیاد این خودرو آمده است تا رقیبی برای تسلای مدل 3 محبوب باشد.

مدل جدید از لحاظ طراحی داخلی کاملا شبیه به ET7 می باشد, البته ابعاد همه چیز کوچک تر شده است. این خودروی جدید اساسا یک خودروی برقی سطح پایه ی چینی است که طراحی شیک و مدرن را ارائه می کند.

سدان الکتریکی جدید نیو 483 اسب بخار قدرت و 700 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. به عبارتی دیگر موتور آن قادر است صفر تا صد کیلومتر را در 4.3 ثانیه طی کند. در مورد برد آن نیز باید اشاره کرد که ET5 در حالت استفاده از باتر با برد متوسط 75 کیلو وات ساعتی توانست 550 کیلومتر پیمایش داشته باشد, به همین ترتیب به هنگام استفاده از باتری برد طولانی 100 کیلو وات ساعتی میزان مصافت پیمایش خود را به بیش از 700 کیلومتر افزایش داد, همچنین گزینه ی سومی نیز وجود دارد که باتری فوق العاده ی 150 کیلو وات ساعتی است, و NE5 توانست با این باتری بیش از 1000 کیلومتر را طی کند.

NIO ET5

از دیگر ویژگی های جذاب آن می توان به صفحه نمایش 10.2 اینچی HDR در کنسول مرکزی همچنین پشتیبانی از PaniCinema با بهره مندی از فناوری AR و VR اشاره کرد.

نیو ET5 جدید تا سپتامبر 2022 به نمایندگی های چینی عرضه می شود اما متاسفانه هنوز این شرکت خودروسازی اعلام نکرده است که چه زمانی خودروی برقی جدید خود را به بازار جهانی عرضه خواهد کرد. با این وجود چنانچه که نیو تائید کرده است این خودرو استاندارد های پنج ستاره C-NCAP و Euro NCAP را برآورده خواهد کرد, ما می توانیم انتظار داشته باشیم که خیلی زود اخبار تازه ای در ارتباط با عرضه جهانی آن بشنویم.

تصاویر سدان NIO ET5 :

 

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها