|

شیائومی

شیائومی 11LE این هفته معرفی خواهد شد

Xiaomi 11 LE to launch this week

در حالی که کمتر از یک ماه تا زمان رونمایی سری 12 شیائومی باقی مانده است این شرکت تصمیم دارد تا پیش از آن عضوی جدید از سری 11 را به بازار…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در حالی که طرفداران شیائومی منتظر هستند این شرکت تا پیش از پایان ماه جاری سری پرچمدار خود, سری 12, را معرفی کند, خبر هایی به تازگی منتشر شده است حاکی از اینکه ممکن است قبل از سری 12 شیائومی یک عضو دیگر از سری Xiaomi 11 یا Mi 11  را معرفی و عرضه نماید.

بر اساس گزارشی که Gizmochina به تازگی منتشر کرده است شیائومی قصد دارد تا پیش از آغاز سال جدید یک گوشی هوشمند با نام Mi 11 Le در چین عرضه نماید.

این گوشی هوشمند که با شماره مدل 2107119DC در TENAA ثبت شده است, به نظر می رسد همان Xiaomi 11 Lite 5G NE باشد که قبل تر معرفی شده است, اما بنا به دلایلی که ما از آن بی خبریم این گوشی هوشمند با نام دیگری در کشور اصلی شرکت سازنده فروخته خواهد شد.

Xiaomi Mi 11

از طرف دیگر یک TikToker از چین ویدئویی را منتشر کرده است که نشان می دهد این دستگاه در تاریخ 9 دسامبر معرفی خواهد شد. و البته به خاطر داشته باشید که به احتمال خیلی زیاد این گوشی نیز هم با سیستم عامل اندورید 11 به بازار عرضه خواهد شد درست مانند دیگر محصولات شیائومی.

اگرچه این گوشی با نام Mi 11 LE در کد MIUI ذکر شده است اما احتمال می رود که نهایتنا با نام Xiaomi 11 LE 5G در چین رسمی شود. در حال حاضر ما مطمئن نیستیم که LE مخفف چیست اما احتمالا به معنای نسخه Lite می باشد.

در هر حال مدت زمان زیادی تا تاریخ معین شده باقی نمانده است و به زودی همه چیز افشا خواهد شد.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها