|

موتورولا

نگاهی کلی به Moto Edge X30 پرچمدار پیشرو موتورولا

A review on Moto Edge X30

سرانجام موتورولا پرچمدار خود را معرفی کرد, نگاهی کلی می اندازیم به محصول پیشروی موتورولا Moto Edge X30.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- چند هفته ی پیش Snapdragon 8 نسل 1 کوالکوم رونمایی شد و پس از آن نیز رقابت برای عنوان اولین گوشی هوشمند مجهز به تراشه نسل جدید کوالکوم آغاز شد و نهایتا دیدیم که موتورولا در 9 دسامبر موفق شد این عنوان را بدست بیاورد, هرچند که ریلمی تمام تلاش خود را کرد تا به این عنوان دست پیدا کند.

پرچمدار تازه نفس موتورولا Moto Edge X30 به تازگی در چین عرضه شده است آن هم در حالی که تراشه افسانه ای Snapdragon 8 نسل 1 آن را پشتیبانی می کند. این گوشی هوشمند مشخصات منحصر به فرد وجالب توجه دیگری هم دارد مانند, دوربین سلفی زیر صفحه نمایش.

Motorola-Moto-Edge-X30-review

بعد از معرفی این محصول و پس  از مدت بسیار کوتاهی, موتورولا اقدام به پیش فروش Moto Edge X30 نمود که مورد استقبال بسیار زیاد کاربران قرار گرفت اما طی دو روز, پیش فروش آن به پایان رسید . چن جین, مدیر کل بخش تجارت گوشی های هشومند لنوو در چین اعلام کرد که این شرکت موجودی 5 رقمی جدید ترین محصول موتورولا را به فروش رسانده است به همین ترتیب موقتا پیش فروش به پایان می رسد.

مشخصات Moto Edge X30 :

بدیهی است که نقطه ی عطف ویژگی های این گوشی هوشمند چیپست اعجاب انگیز آن می باشد با این حال نباید از ویژگی های دیگر آن چشم پوشی کنیم چراکه پرچمدار موتورولا واقعا قابل چشم پوشی نیست.

پنل جلویی این گوشی هوشمند از یک صفحه نمایش 6.7 اینچی FHD+OLED با نرخ تازه سازی 144 هرتز و دوربین سلفی 60 مگاپیکسلی تشکیل شده است. پنل پشتی نیز به تنظیمات دوربین سه گانه مجهز گردیده که از دو سنسور دوربین 50 مگاپیکسلی و یک سنسور 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است.

motorola-moto-edge-x30

ویژگی های دیگر آن نیز 12 گیگابایت رم به علاوه ی 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی ( بدون قابلیت افزایش ) همچنین باتری عظیم 5000 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از NFC می باشد.

ما منتظریم که ببیینیم چه زمانی پرچمدار موتورولا راه خود را به بازارهای جهانی باز خواهد کرد و آیا هنگام حضور در بازار جهانی نام دیگری خواهد داشت یا خیر؟

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها