|

ریلمی

ریلمی در تاریخ 9 دسامبر GT 2 Pro را معرفی خواهد کرد!

Realme to make a GT 2 Pro announcement on December 9

شرکت جوان چینی، ریلمی تصمیم دارد تا با معرفی زود هنگام پرچمدار خود تبدیل به اولین برندی شود که از تراشه جدید کوالکوم پشتیبانی می کند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- کوالکوم یکی از برترین شرکت های ساخت تراشه، هفته گذشته SOC پرچمدار خود، Snapdragon 8 نسل 1 را برای دستگاه های با سیستم عامل اندروید معرفی کرد و در پی آن رقابت بین گوشی های هوشمند برای دریافت لقب اولین گوشی هوشمندی که به پرچمدار کوالکوم مجهز شده است آغاز شد.

مدت ها قبل، بنیانگذار و مدیر عامل شیائومی، آقای لی جون اعلام کرده بود که سری 12 شیائومی اولین گوشی های هوشمند جهان خواهند بود که به این تراشه مجهز می شوند، اما مدتی بعد موتورولا با اعلام تاریخ دقیق رویداد خود برای معرفی پرچمدار پیشرو و قدرتمندش Moto Edge X30 (9 دسامبر) با قدرت از شیائومی پیشی گرفت؛ و حالا به نقل از گزارش GSMArena؛ معاون ریلمی تائید کرده است که معرفی GT 2 Pro با بهره مندی از تراشه ی جدید کوالکوم در دسامبر صورت خواهد گرفت. امروز نیز در حالی که کمتر از دو روز به تاریخ رونمایی Moto Edge X30باقی مانده، برند جوان ریلمی, در حساب کاربری خود در Weibo  تاریخ 9 دسامبر را برای رونمایی از GT 2 Pro مشخص کرد.

Realme GT 2 Pro

ما معتقد هستم که ریلمی، GT 2 Pro را با تراشه Snapdragon 8 نسل 1 در ساعات آغازین روز 9 دسامبر و پیش از رویداد موتورولا، معرفی خواهد کرد تا بتواند عنوان اولین گوشی هوشمند معرفی شده مجهز به تراشه ی 4 نانومتری کوالکوم را به خود اختصاص دهد. با این حال به احتمال زیاد ریلمی پس از این نیز در یک رویداد دیگر اولین پرچمدار فوق ممتاز خود GT 2 Pro را مجدد به نمایش خواهد گذاشت.

در هر صورت فقط دو روز تا 9 دسامبر باقی مانده و حتا اگر ریلمی نتواند پرچمدار خود را در آن تاریخ رونمایی کند موتورولا با Moto Edge X30 در صف انتظار ایستاده است.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها