|

رسوایی جدید"ریحانه پارسا"؛ ریحانه برای مجله جعلی خودش را لُخت کرد!+عکس

reyhaneh parsa shayanews

عکس های ریحانه پارسا روی صفحه اینستاگرام مجله ووگ قرار داده شده ممکن است در نگاه اول تصور کنید که این همان مجله ووگ معروف است

لینک کوتاه کپی شد

ریحانه پارسا بازیگر با استعداد ایرانی که روزی با سریال پدر به محبوبیت بسیاری رسیده بود به یک باره بعد از مهاجرت زندگی اش دگرگون شد. پارسا بعد مهاجرت تبدیل به دختری هزار چهره شد که هر روز رنگ عوض می کند و وارد فاز جدیدی می شود اگر پست های اینستاگرامش را دنبال کنید متوجه نوعی بلاتکلیفی در رفتار و کردارش می شوید. 

دختر با استعداد دنیای بازیگری بعد مهاجرت به ترکیه به یکباره همه پل های پشت سرش را خراب کرد به طوری که الان خودش هم نمی داند که می خواهد چه کار کند او روزی پشیمان و گریان است روزی هم خندان و شاد البته که پشت پرده خنده هایش هم غمی نهفته است.

بعضی می گویند ریحانه وقتی که مهاجرت کرد هوای گلشیفته شدن در سر داشت و دقیقا به همین دلیل هم هر از گاهی عکس هایی برهنه از خودش منتشر می کرد اما تمام کسایی هم که گلشیفته را قبول ندارند و رفتارش را نقد می کنند اذعان دارند که او بازیگری توانمند است و فاصله ریحانه و گلشیفته از زمین تا آسمان است.

ریحانه بعد از ماجرای اتومبیلرانی و رالی که به یکباره فراموش شد در جدیدترین اقدامش عکس هایی عجیب از خودش منتشر کرده او گفته این عکس ها را برای فیلمی گرفته که قراره براساس زندگی خودش بسازد به گفته پارسا او حدود 2 سالی هست که مشغول نوشتن فیلمنامه این فیلم می باشد.

reyhane__paarsa_1628696919

این عکس ها روی صفحه اینستاگرام مجله ووگ قرار داده شده ممکن است در نگاه اول تصور کنید که این همان مجله ووگ معروف است که عکس های زنان تاثیر گذار را منتشر می کند اما اینگونه نیست این مجله ای که عکس های ریحانه را منتشر کرده مجله ووگ اصلی نیست و در واقع عکس های خانم پارسا در مجله ووگ فیک منتشر شده است.

0

تصاویر جعلی ریحانه پارسا روی مجله ووگ

اگر می خواهید راجع به مجله ووگ اصلی که معروف ترین مجله در حوزه مد و سبک زندگی است بیشتر بدانید در ادامه این مطلب با ما باشید.

 

مجله‌ی ووگ یکی از پرطرفدارترین مجلات مد در سراسر دنیاست. این مجله از سال ۱۸۹۲ به عنوان یک مجله معتبر برای روشنفکران آمریکایی و در نقد و تحلیل کتاب به چاپ رسید. اما به مرور زمان و با عوض شدن سردبیر آن ساختار و اساس ووگ عوض شد و به سمت مد و فشن و جنبه‌های تشریفاتی زندگی تغییر جهت داد.

ووگ در تاریخ خود از زنان زیادی برای عکس جلد خود استفاده کرده است. رکورددار این مجموعه لورن هاتن است که ۲۶ بار عکسش بر روی جلد مجله به چاپ رسیده است. او بازیگر آمریکایی است که در زمان خودش طرفداران زیادی داشت.

rihanna-vogue-magazine-november-2019

تصویری از ریحانا روی جلد مجله ووگ

سوپر مدل ها، بازیگران، خواننده‌ها و ورزشکاران مهم‌ترین کسانی هستند که به راحتی می توانند عکس جلد مجله ووگ را به خود اختصاص دهند. کسانی که در بین مردم بیشترین جذابیت را داشته باشند و بتوانند نگاه‌ها را به خود جلب کنند. 

در شماره ماه می MAY مجله ووگ Vogue پاریس عکس هایی از گلشیفته فرهانی منتشر شده است .گلشیفته فراهانی در این مجموعه در کت و شلوار و پاپیون مشکی و موهای بلند در مقابل دوربین کریم سدلی Karim Sadli  قرار گرفته است. استایل موی او توسط لارنت فیلیپن Laurent Philippon انجام شده است.

گلشیفته فراهانی روی جلد مجله ووگ

استایل گلشیفته فراهانی روی جلد مجله ووگ

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    هر چی باشه به حرومزادگی و هرزگی و فاحشه گی عنشیفته نطفه حروم پیر کفتار بهزاد نمیرسه و نخواهد رسید که انشاالله نیست بشه

    • ناشناس ارسالی در

      امیدوارم شما پیامبر باشید که جرعت کردید اینطور حرف بزنید

  • رستا ارسالی در

    خدا لعنتت کنه دختر که با آبروی دختران پاک سرشت بازی میکنی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها