|

همکاری گلشیفته با برند لوکس کارتیر؛ واکنش و تصاویر مبتذل ریحانه!

golshifteh farahani shayanews

گلشیفته فراهانی تصاویری از خود با جواهرات برند کارتیر منتشر کرد و در مقابل ریحانه پارسا نیز واکنشی جالب نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد
2

گلشیفته فراهانی بازیگر ایرانی که دیگر به بازیگر هالیوودی تبدیل شده است. فراهانی پس از مهاجرتش در اوایل کسی فکر نمی کرد به جایگاه خوبی برسد اما او با تلاش خود نشان داد می تواند در بهترین فیلم های هالیوود حضور داشته باشد.

به گزارش «شایانیوز» گلشیفته فراهانی حالا دیگر تنها اصلیتش ایرانی است و آن ور آب ها به عنوان یک شهروند فرانسوی زندگی می کند نه یک فرد ایرانی مقیم فرانسه! او رفتار و مدل زندگی اش کاملا خارجی شده و شباهت زیادی به فرهنگ ما ندارد. نا گفته نماند گلشیفته فراهانی به عنوان یک هنرمند و زن ایرانی توانست به موفقیت های خوبی برسد. وی مدتی می شود که علاوه بر فعالیت هنری، با برند معتبر و لوکس جواهرات کارتیر نیز همکاری دارد. در ادامه تصاویری جدید از گلشیفته با جواهرات کارتیر را مشاهده می کنید.

گلشیفته فراهانی

گلشیفته فراهانی

گلشیفته فراهانی

جواهرات برند کارتیر

همکاری با کارتیه (Cartier) نشان از رضایت گروه تبلیغات و طراحی این نشان تجاری از انتخاب‌های قبلی فراهانی از این نشان تجاری، مخصوصاً سری «جواهرات والا» دارد.

کارتیه که صاحب‌عنوان یکی از بهترین نشان‌های تجاری طراحی، تولید، توزیع و فروش جواهرات و ساعت است با بازیگران زن مطرح دیگری چون مونیکا بلوچی نیز همکاری می‌کند. در سال‌های اخیر علاقه اصلی این برند به معرفی جواهراتش با مدل‌های زن و مرد با موهای تیره و پوست نه‌چندان روشن بوده است. به نظر می‌آید روح جواهرات گران‌قیمت این مجموعه، با این چهره‌ها همخوانی بیشتری دارد. فراهانی همراه با بلوچی در مهمانی کارتیه در سال ۲۰۱۸ حضور داشت.

در نشست خبری جشنواره کن ۲۰۱۸، گوشواره‌های فراهانی از مجموعه کاکتوس کارتیه بودند که قیمتشان در حدود ۳۱ هزار دلار است. آنجلینا جولی هم در کن ۲۰۱۹ یک انگشتر ۱۲ هزار دلاری از این مجموعه را بر انگشت داشت.

گلشیفته فراهانی

اما در این میان واکنش ریحانه پارسا جالب بود. ریحانه عکس گلشیفته را استوری کرد و در ادامه آن نوشت: زیبا زیبا زیبا

ریحانه پارسا هم سال گذشته پس از معروف شدن دست به مهاجرت و کشف حجاب و لباسش کرد. احتمالا فکر می کرد می رود و گلشیفته ای دیگر می شود اما با توجه به راهی که ریحانه می رود باید گفت این کجا و آن کجا!

گلشیفته فراهانی

ریحانه پارسا از گلشیفته بودن تنها برهنگی را یاد گرفت. او در حال حاظر فعالیت و هدف خاصی ندارد و تنها با انتشار تصاویر عریان و نه چندان زیبایش کاربران را نگه داشته است. گلشیفته نیز اوایل خروجش از ایران مورد هجوم و حمله قرار گرفت اما بعد ها توانست هدف خود را پیدا کند اما ریحانه پارسا همچنان هر روز رنگ عوض می کند و نظرات پست هایش تماما فحاشی و تمسخر اوست. در ادامه نمونه ای از تصاویر مبهم ریحانه پارسا را مشاهده می کنید.

parsadivaaa_1631385561

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • مبی ارسالی در

    خاک برسرتون.
    تن فروشای بی خاصیت

  • ناشناس ارسالی در

    خدایا پناه به تو انگار میمون

  • نرگس ارسالی در

    سلام . مرده شور خودش و هنرش رو ببرند .
    که دروازه وقاحت و بی حیایی و بی ابرویی رو این زن کثافت به روی زنان و دختران ایرانی باز کرد و در لباس هنر وقاحت و بی شرمی و در منجلاب فساد فرو رفتن رو اشاعه داد . ایرانیان اصیل هم ننگ دارند که امثال تو از پیکره این کشور باشند همان بهتر که تبری جسته ای از ایرانی بودنت . انقدر تو دنیا و کثافت هایش برای شهرت بچر تا یه رو ز همان کسانیکه مترسک دستشان شدی
    زیر پا لجن مالت کنند و مثل یه دستمال کثیف یه گوشه پرتت کنند

  • کبری ارسالی در

    واقعا که آدم نمیدونه ازدست این احمقای روزگارچی بگه؟یه کمی به آبروی پدرومادرشون فکرکنندبه خاطرهیچ وپوچ به لجن افتادن

  • حسین قوچان ارسالی در

    فقط میتونم بگم کمبود دارن اینجور آدما... تامااااام

  • یک هموطن ارسالی در

    افسوس واسه اونایی که به این احمق ها لقب هنرمند رو میدن اوج بی هنری وبی خاصیتین برن به جهنم این کثافت ها بدرد مملکت ما نمیخورن همون بهتر نباشن

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها