|

پریناز و رعنا بعد از هووی ناصرالدین شاه شدن حالا باهم خواهر دوقلو شدن و ست زدن

نگاهی به استایل رعنا آزادی ور و پریناز ایزدیار که با هم ست کردن

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خانم بازیگر اولمان از سمت چپ رعنا آزادی‌ور (زادهٔ ۱۷ فروردین ۱۳۶۲) بازیگر ایرانی است. او فعالیت حرفه‌ای خود را در سال ۱۳۸۲ با فیلم مارمولک آغاز کرد و برای بازی در درباره الی (۱۳۸۷) نامزد دریافت تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشن سینمای ایران شد. او برای بازی در زخم کاری (۱۴۰۰) برندهٔ جایزهٔ حافظ بهترین بازیگر زن درام تلویزیونی شد.

و خانم بازیگر دوم در سمت راست تصویر پریناز ایزدیار (زادهٔ ۸ شهریور ۱۳۶۴) بازیگر و صداپیشهٔ ایرانی است. او پس از بازی در سریال زمانه ساختهٔ حسن فتحی به شهرت رسید. نخستین کا‌ر بازیگری وی در فیلم یک مرد، یک شهر است.

ایزدیار در سال ۱۳۹۴ برا‌ی بازی در فیلم ابد و یک روز موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین با‌زیگر نقش او‌ل زن ا‌ز سی و چهارمین دوره جشنوارهٔ فیلم فجر شد.

از این دو بازیگر خانم زیبای سینما و تلوزیون شات هایی منتشر شده که در آن خانم ایزدیار از مانتو شومیزی سفید که جنسش هم نخ پنبه بنظر می آید به همراه شلوار بگ کرم- طوسی پارچه ای استفاده کرده و در نهایت برای پوشاندن موهایش هم از شالی با ترکیب رنگ سفید و مشکی استفاده کرده است که کاش یک اتو به مانتو و شلوارش میخورد. 

خانم بازیگر یک ساعت در دست دارد که احتمال میرود از مارک لویس ویتون با قیمت 15.660/00 یورو معادل یک میلیارد و نود میلیون تومان باشد!

photo14052964768

در گوشه دیگر تصویر هم سمیرای زخم کاری را داریم که او هم از کت لنین دو دکمه سفید استفاده کرده است و برای پوشاندن بازی یقه آن از زیر کراپ سفیدی هم برتن زده که در عکس با دقت بالا مشخص می شود؛ وی کت خود را با شلوار بگ پارچه ای مشکی و شال تور مشکی که این روز ها روی بورس است استایل کرده. 

هر دو بازیگر از سبک ساده اما شیکی استفاده کرده اند و بطور جالبی با هم ست شده اند انگار که دوقلوهای افسانه ای هستند! 

زیبایی چهره بی آرایش یا حداقل کم آرایش و استایل آنها از هر بیننده ای دل میبرد اما آنها نشان داده اند که از این بهتر هم میتوانند لباس بپوشند و این برای آنها یک استایل دو سوته به حساب می آید.

Photo by #حاشیه و #حواشی on October 01_ 2024. May be an image of 2 people_ people smiling_ scarf and headscarf.Photo by #حاشیه و #حواشی on October 01_ 2024. May be an image of 2 people_ headscarf_ scarf and head covering.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها