|

روز پرجنجال شیبااینو در ولنتاین!

ولنتاین به شیبااینو چه ارتباطی داره؟

ShibaInu

به گفته توسعه دهنده، Shibarium در روز ولنتاین بعید است راه اندازی شود

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شیباریوم چه زمانی راه اندازی می شود؟ در چند ماه گذشته، تاریخ انتشار Shibarium موضوع بحث در میان جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. در حالی که جامعه Shib امیدوار است که در 14 فوریه راه اندازی شود، توسعه دهنده اصلی آن Shytoshi Kusama شایعات انتشار روز ولنتاین پلتفرم بلاک چین Layer-2 رد می کند.

توسعه دهنده برجسته ShibaInu (SHIB)، Shytoshi Kusama، بینش جدیدی در مورد انتشار شبکه لایه 2 مورد انتظار به اشتراک گذاشته است. شیتوشی در پاسخ به سوالی اظهار داشت که نمی‌توان جزئیات خاصی داشت، «می‌خواهید تاریخ دقیقی داشته باشید؟ نه… من یکی ندارم زیرا نسخه کلید روشن/خاموش نخواهد بود.

توسعه دهندگان Shiba Inu در حال کار بر روی این بلاک چین لایه ۲ هستند تا به افزایش قیمت SHIB از طریق مکانیزم سوزاندن و افزایش ثبات قیمت آن کمک کنند. در بازار ارزهای دیجیتال، همه به دنبال کارمزد تراکنش کمتری هستند و پروژه‌هایی که واقعاً آن را ارائه می‌کنند از تراکنش‌های بیشتری برخوردار خواهند شد.

Coingape قبلاً گزارش داده بود که Shiba Inu (SHIB) از مرز 1.3 میلیون در تعداد کل دارندگان عبور کرده و شاهد افزایش شدید قیمت بوده است. بسیاری از مردم بر این باورند که راه اندازی Shibarium فرصتی برای سرمایه گذاران است تا SHIB را قبل از سال 2023 جمع آوری کنند.

برای شروع، سرمایه گذاران جدید و حتی باتجربه توجه خود را به سمت این رمزارز میم معطوف می کنند تا پتانسیل آن برای تبدیل افراد عادی به میلیونر باشد. با توجه به CoinMarketCap، حجم معاملات شیبا اینو در 24 ساعت گذشته نزدیک به 42.45 درصد افزایش یافته است زیرا قیمت آن بالاتر از سطح کلیدی 0.000013 دلاری خود قرار گرفته است. در زمان نگارش این مقاله، SHIB با 1.14 درصد افزایش نسبت به روز گذشته به 0.00001301 دلار رسید و حجم معاملات 24 ساعته آن 382،908،529 دلار بود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها