|

با شنل چی بپوشیم؟ / خانوم دل به کار ندی و سلیقتو خرج نکنی مثل خفاش شب میشی از ما گفتن

برای خیلی ها سواله که با شنل چی بپوشیم که در این مقاله تمام آیتم هایی که میتونید با اون ستش کنید رو براتون گفتیم.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- یه سری از لباس ها هستن که خیلی طرفدار دارن ولی در برخی از مواقع آدم نمیدونه که باید همراه با این لباس ها چی بپوشه و چه چیزی رو ست کنه تا نتیجه ی خوبی بگیره و یه استایل شیک و زیبا داشته باشه که شنل یکی از این موراد هست که آدم نمیدونه باید باهاش چی ست کنه و به همین علت هست که خیلی از خانوم ها این سوال رو دارن که با شنل چی بپوشیم چرا که در صورتی که با این لباس استایل شیک و مناسب نداشته باشن در نهایت استایلشون هم دمده و هم بی نظم و شلوغ به چشم خواهد اومد که مسلما هیچ کسی این موضوع رو دوست نداره!

حالا ابتدا قبل از این که در خصوص این موضوع که با شنل چی بپوشیم براتون صحبت کنیم یه مقدار به این که اصلا این لباس چی هست بپردازیم؛ شنل ها جزء اون لباس هایی هستن که دوخت بسیار ساده ای دارن و به شکل های مستطیل، دایره و یا مثلثی برش داداه میشن و در بین خانوم ها بسیار محبوب بوده و هستن چرا که این لباس هم برای خانوم هایی با اندام لاغر و هم برای خانوم هایی با اندام پر استایل مناسب و زیبایی میسازه و اون ها رو بی نهایت شیک نشون میده و از بهترین گزینه ها برای پاییز و زمستون به شمار میاد بنابراین به شما هم پیشنهاد میکنیم که بعد از یاد گرفتن نحوه ی ست کردن اون حتما سراغ پوشیدنش برید پس حالا بریم سراغ این که با شنل چی بپوشیم.

با شنل چی بپوشیم

با شنل چه شلواری بپوشیم؟

خیلی ها در خصوص این که باشنل چه شلواری بپوشن دچار شک و تردید هستن ولی توی راحت ترین حالته ممکن شما میتونید برای ست کردن شنل با شلوارتون به سراغ یه شلوار جین برید که در بین اون ها شلوارهای اسکینی میتونه یکی از این گزینه ها باشه که شما رو گرم نگه میداره و میتونید اون رو باشنل های بلند بپوشید و قدتون رو بلندتر نشون بدید. همچنین شما میتونید برای ایجاد هارمونی بین شنل و شلوارتون به سراغ جین های دمپا گشاد هم برید و یه جورایی یادآور و تداعی کننده ی استایل های قدیمی باشید. 

همچنین به علاوه ی این ها شما میتونید شنل رو با یه دامن هم ست کنید و برای این منظور میتونید یه شنل کوتاه انتخاب کنید و همراه اون یه دامن پیله دار و یا کلوش بپوشید و بعد با یه جفت بوت ساق بلند استایلتون رو به زیبایی هر چه تمام تر تکمیل کنید.

با شنل چی بپوشیم

با شنل چه کفشی بپوشیم؟

در صورتی که همراه با شنلتون شلوار کوتاه میپوشید میتونید با یه نیم بوت زیبا کنار اون یه ظاهر فوق العاده جذاب برای خودتون بسازید و در صورتی هم که بلندی شلوارتون زیاده میتونید کنار اون از بوت های ساق بلند و یا کفش های آکسفورد استفاده کنید که در هر دو حالت زیبا خواهید بود. در صورتی که علاقمند هستید که استایلتون یه حالت اسپرت و در کنار اون جلوه ای دخترونه داشته باشه میتونید به سراغ استفاده از کفش های آگ برید و کنار اون یه کیف دوشی بزرگ استفاده کنید و یه ظاهر شیک و مدرن برای خودتون رقم بزنید.

با شنل چی بپوشیم

با شنل چه شال و روسری بپوشیم؟

در صورتی که شنل شما تک رنگ و ساده هست بهتره که برای یکنواخت نشدن استایلتون به سراغ روسری و یا شال های طرح دار برید و در صورتی که شنلتون تزئینات زیادی داره و طرح داره بهتره که به سراغ اون دسته از شال و روسری ها برید که ساده هستن تا یه جورایی نقطه ی کانونی استایل شما همون شنلتون باشه. همچنین شما میتونید در کنار این لباس از کلاه های زیبا هم برای پوشش سرتون بهره بگیرید.

با شنل چی بپوشیم

زیر شنل چی بپوشیم؟

خیلی ها این دغدغه رو دارن که زیر شنل چه لباس و پیراهنی بپوشن، شما میتونید زیر شنل هر پیراهنی رو بپوشید به شرطی که رنگ اون با رنگ شنلتون دارای هارمونی باشه و هماهنگ دیده بشه. در صورتی که به سراغ یه پیراهن آستین بلند برید که جذب هست بسیار زیبا تر دیده میشه استایلتون چون شنل ها خودشون گشاد هستن و بهتره برای شلخته دیده نشدن، آستین های لباسی که زیر اون میپوشید جذب باشن. همچنین برای این که یه استایل ترند داشته باشید میتونید یه کت گرم بپوشید و شنل رو روی اون بندازید تا یه استایل لایه لایه خلق کرده باشید.

با شنل چی بپوشیم

با شنل چه اکسسوری استفاده کنیم؟

بعضی از شنل ها هستن که در کنار اون ها خیلی راحت میشه از یه کمربند استفاده کرد به همین دلیل در صورتی که شنل و پانچو رو دوست دارید و علاقمند به تست کردن اون ها و داشتن استایل با اون ها هستید بهتون توصیه میکنیم که با یه کمربند زیبا اون رو مزین کنید و از حالت گشادی دربیارید و همچنین باعث بشید که کمرتون باریک تر دیده بشه و در صورتی که میخواهید یه استایل خانومانه داشته باشید میتونید همراه با اون کیف دستی استفاده کنید.

با شنل چی بپوشیم

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها