|

آیتم های جذاب و شیک در استایل که نباید سراغشون برید / با اینا بُکش خوشگلم کن میشید!

یه سری آیتم ها در استایل خانوما هست که شاید براشون به شدت آسیب زا باشه ولی برای این که زیبا هستن ترجیح میدن که اونا رو داشته باشن!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- هر کسی دوست داره که یه استایل جذاب و زیبا داشته باشه و برای این منظور هم خیلی ها تلاش میکنن  خصوصا که این روزا دیگه مثل قدیما نیست که هر کسی هر چیزی که اومد دمه دستش رو بپوشه و ادعا کنه که خیلی خوشتیپه چون دیگه الان خیلی از افراد با سبک های مختلف استایل آشنایی دارن و میتونن مو رو از ماست بکشن بیرون و تفاوت یه استایل خوب با یه استایل بد رو کاملا میتونن متوجه بشن چرا که یه استایل خوب باید علاوه بر این که زیبا هست باعث پوشیده شدن نقص های اندام ما هم بشه مثلا گفته میشه افرادی که تپلی هستن سراغ رنگ های خیلی روشن نرن چون این رنگ ها اون رو چاق تر نشون میده.

اما از اینا گذشته یه سری از وقتا هست که افراد برای این که خوش استایل و خوشتیپ دیده بشن به خودشونو سختی میدن مثلا احتمالا شنیده باشید که یه قبیله ای توی تایلند وجود داره که توی اون خانوم ها برای این که گردنشون دراز و بلند دیده بشه چون به نظرشون جذاب تره از کودکی گردن دختر بچه ها حلقه هایی میندازن تا گردن با اون حلقه ها رفته رفته دراز بشه که در آخر هم میشه! خب این یه معیار زیبایی در بین اون هاست اما در این مقاله ما میخواهیم در رابطه با یه سری از آیتم ها در استایل های زنانه بگیم که زیبا هستن و در عین حال اذیت کننده ولی خانوم ها مایلن که بکش و خوشگلم کن رو با این آیتم ها داشته باشن!

استایل زنانه

کفش های نوک تیز زیباترین و کلاسیک ترین آیتم ها ولی در عین حال اذیت کننده

کفش های نوک تیز رو میشه از کفش هایی که همیشه مد هستند به شمار آوورد ولی موضوعی که وجود داره اینه که نوک تیز بودن کفش همون اندازه مضره که پاشنه بلند بودن اون میتونه به سلامت پاتون آسیب بزنه چرا که در حالت نوک تیز بودن کفش فضا برای انگشتای پای شما کافی نیست و اون ها روی هم فشرده میشن و از طرف دیگه توی این مدل از کفش ها فشار کل وزنتون روی قسمت جلویی پای شما میفته که همین موضوع باعث ایجاد آسیب های عصبی در انگشتان پاتون میشه.

استایل زنانه

کفش هایی که سایز بزرگتری دارن به نظرتون راه حل هستن ولی جاده خاکین!

خیلی از افراد از جمله سلبریتی ها برای این که از تاول و تورم توی پشت پاشون جلوگیری کنن که اغلب در کفش های نو این اتفاق میفته، اقدام به خریداری کفش هایی بزرگتر از سایز پای خودشون میکنن که درسته در این حالت پای شما تحت فشار نخواهد بود اما در صورتی که به صورت دائمی این کار انجام بشه امکان آسیب وجود خواهد داشت به دلیل این که مدل راه رفتن شما تغییر میکنه چون شما باید مدام جوری راه برید که کفش ها از پاتون درنیاد و به همین دلیل ممکن هست که با عوارضی مثل زانو درد، پا درد، درد ستون فقرات و... روبه رو بشید.

استایل زنانه

جواهرات بزرگ و سنگین، زیبا و مجلل ولی زیانبار

جواهرات بزرگی مثل گوشواره های بزرگ میتونن توی استایل شما یه نقطه ی کانونی ایجاد کنن و در نظر هر بیننده ای جذاب جلوه کنن ولی متاسفانه این مدل جواهرات اگر به صورت مستمر استفاده بشن باعث آسیب به گوش میشن و عوارضی مثل کشیدگی پوست و حتی صدمه به لاله ی گوش رو همراه خودشون خواهند داشت که این علائم میتونن به مرور زمان باعث پیری زودرس گوش شما بشن.

استایل زنانه

لباس های چسبون و تنگ شاید باعث حساسیت پوستی بشن

در صورتی که برای یه مهمونی و یا دورهمی از لباس های تنگ استفاده کنید باید مدام مواظب باشید که چطور راه میرید و قدم هاتون رو حساب شده بردارید و به همین علت این مدل لباس ها در استفاده ی چند ساعته میتونن شما رو کلافه کنن و در نهایت هم از دست خودتون بابت انتخابشون عصبانی میشید. البته که علاوه بر این موضوع این مدل از لباس ها به علت جذب بودن بیش از حدشون در برخی از مواقع باعث تحریک پوست شما میشن و به علت ایجاد اختلال در گردش خون در قسمت شکمی باعث بروز یه سری مشکلات گوارشی هم میشن.

استایل زنانه

کفش های تخت، خوشگلایی که میتونن پدر کمر رو دربیارن

خیلی ها فکر میکنن که این کفش ها برای استراحت همیشگی پاشون مناسب باشن در حالی که این موضوع اصلا درست نیست و در صورت استفاده ی طولانی مدت شما از این مدل کفش ها باید منتظره بروزه انواع دردها توی پا و کمرتون باشید و از طرف دیگه به علت این که این مدل کفش ها کفی نازکی دارن شما میتونید حتی سنگ ریزه ها رو هم زیر پاهاتون احساس کنید که همین میتونه احتمال این که پاهاتون در اثر برخورد یه شی تیز بهشون آسیب ببینن رو بالا ببره.

استایل زنانه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها