|

چطور یه استایل کره ای ترند و به روز داشته باشیم؟ اینجوری بری کره فکر میکنن هم وطنی!

برای داشتن یه استایل کره ای خفن یه سری نکات رو بهتون گفتیم که با رعایت کردنشون میتونید برید پاسپورت کره ای بگیرید!

لینک کوتاه کپی شد

داشتن یه استایل خوب میتونه بی نهایت روی اعتماد به نفس شما تاثیر بذاره حتی رنگ هایی که توی استایلتون استفاده میکنید هم میتونه هم مود خودتون و هم مود افراد اطرافتون رو عوض کنه چرا که رنگ ها روی ناخودآگاه ما تاثیر میذارن و خواه ناخواه دچار تغییر و تحول در حال روحی ما میشن به همین خاطر توصیه میشه که برای رهایی از غم همیشه به سراغ رنگ های شاد و آرامشبخش بریم. اما یه سری سبک و استایل ها هم هستن که چون باعث میشن سن و سالمون پایین تر دیده بشه حالمون رو عوض میکنن مثل یه استایل کره ای کیوت که این روزا شدیدا هم مد شده و خیلی ها دارن میرن سمتش.

به طور کلی کره ای ها علاقمند هستن که همیشه جوون تر از چیزی که هستن دیده بشن و برای رسیدن به این هدف روی استایل و پوستشون بی نهایت حساس هستن و به خاطره همینه که بازیگرای سی سالشون میتونن تو فیلما نقش بچه مدرسه ای ها رو بازی کنن! البته که در کشوره ما استایل کره ای دخترانه خیلی بیشتر از استایل کره ایه مردانه رواج داره ولی اخیر پسرهای نوجوون هم به این استایل ها علاقمند شدن و شروع کردن به تست کردن اون ها چون به شدت روی روحیه تاثیر مثبت میذاره. حالا ما هم در این مقاله میخواهیم در خصوص این که چطور استایل کره ای خفن داشته باشیم براتون صحبت کنیم، پس با ما همراه باشید.

کره ای4464964

چطور استایل کره ای داشته باشیم؟ لباس های غیر رسمی و ساده بپوشید

در صورتی که علاقمند هستید که مثل کره ای ها لباس هاتون رو انتخاب کنید در وهله ی اول باید سادگی رو توی اولویت بذارید؛ شما میتونید با انتخاب یه سری از لباس ها که خیلی راحت باهم ست میشن این کار رو عملی کنید مثلا موقعی که میخواهید لباس بخرید به اون لباس هایی که ساده هستن و میشه همیشه اون ها رو پوشید فکر کنید مثل بلوزهای آستین بلند و تیشرت های و راه راه و برای ساده شدن هر چه بیشتر استایلتون یه سری از موارد غیر ضروری رو از استایلتون حذف کنید. البته که این لباس های ساده میتونن طرح دار هم باشن تا یکنواختی در استایلتون به وجود نیاد فقط عجق وجق نباشن!

کره ای4648

چطور استایل کره ای داشته باشیم؟ از رنگ های پاستلی و خنثی استفاده کنید

مسلما انتخاب رنگ های درست میتونه خیلی به کره ای شدن استایل شما کمک کنه البته که مهم ترین نکته در این زمینه این هست که رنگ های انتخابیه شما بهتون بیاد و شما رو زیبا نشون بده. برای داشتن یه استایل که از لحاظ رنگ به کره ای ها نزدیک هست باید از رنگ های تند و یا روشن اونقدرا استفاده نکنید و از اون ور بوم هم نیفتید که از رنگ ها به کلی دوری کنید پس برید سراغ رنگ های پاستلی همچنین شما باید از رنگ های خنثی که راحت میشه باهاشون ست ایجاد کرد استفاده کنید چرا که این رنگ ها در هر زمینه ای میتونن بسیار کاربردی باشن و با هر چیزی ست بشن حتی در دکوراسیون منزل.

کره ای49494

چطور استایل کره ای داشته باشیم؟ به سراغ لباس های اورسایز برید

اگر دقت کرده باشید کره ای ها خیلی کم پیش میاد که لباس های جذب و اندامی بپوشن و بیشتر علاقشون  رو برای داشتن استایل های خیابانی با لباس های اورسایز نشون میدن بنابراین شما هم در صورتی که میخواهید استایل کره ای داشته باشید به سراغ لباس های اورسایز برید و برای خودتون یه استایل ترند و شیک بسازید. برای داشتن استایل کره ای خیابانی خانوم های از دامن و پلیورهای اورسایز و آقایون از پلیورهای و شلوارهای اورسایز جین باید کمک بگیرن. همچنین میتونید در زمستون از کاپشن های اورسایز هم استفاده کنید که در رنگ های خنثی باشن.

کره ای46498494

چطور استایل کره ای داشته باشیم؟ سراغ اکسسوری های کلاسیک برید

اکسسوری یکی از مهم ترین پارت ها در استایل کره ای به شمار میره خصوصا در استایل کره ای دخترانه بنابراین برای نزدیک شدن استایلتون به کره ای ها به سراغ اکسسوری های اصیل و کلاسیک برید تا بتونید لباس های الهام گرفته شده کره ایتون رو بیشتر برجسته کنید مثلا شما میتونید برای این منظور به سراغ عینک آفتابی، هدبند، کیف و یا کمربند با یه طراحی اصیل برید و اون ها رو به استایلتون اضافه کنید. البته که دقت کنید از این ور بوم نیفتید و در استفاده از اکسسوری ها زیاده روی نکنید که خیلی در این مورد اغراق کرده باشید.

کره ای449494

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها