|

انواع آرایش تولد

جشن تولد مثل از جنگ برگشته ها نرو؛ با انواع میکاپ پرحرارت واسه تولد آشنا شو و دلبری کن

اگر تولد خودتونه و یا مهمان تولدی هستید و دلتون میخواد متفاوت از بقیه باشید، پس حتما این مطلب همراه باشید تا اصول آرایش تولد رو متوجه بشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- کلا آرایش صورت یه چیزیه که باعث میشه تا چهره ما از این رو به اون رو بشه. اما اونچه که مشخصه اینه که میکاپ صورت هم درست به مانند لباس و استایل میمونه و میرسیم به این که هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد. کلا ظواهر هم چنین چیزی هستند و شما باید با توجه به اون فضایی که قراره برید این موارد رو انتخاب کنید. خب عروسی یه جور میکاپ و لباس داره و تول یه جور دیگه. مهمانی یه جور و محل کار و روزمره جوری دیگر! اما در این مطلب میخوایم در رابطه با آرایشی که مناسب جشن تولد هست صحبت کنیم. اینکه شما در اینباره حساسیت زیاد به خرج دهد امری به شدت طبیعیه چرا که یک سال آزگار صبر کردین تا به دنیا بیاین! پس باید متفاوت از باقی وقت ها باشید و نکته اینجاست ک مهمان های دعوت شده هم همگی سعی دارند تا زیباترین حالت خود را داشته باشند و اینجاست که سخت میشه میون اینهمه میکاپ، شما نق محفل باشید!

اما خوشبختانه ما روش های بسیار جالبی برای آرایش جشن تولد شما داریم که مطمئنن راضیتان خواهد کرد! پس با ادامه مطلب همراه باشید.

bazmineh_com

ابتدا قوانین آرایش تولد

چه تولدتان باشد و چه مهمان باشید، قطعا برای یک آرایش خوب و ماندگار نیاز به زیرسازی دارد. در این مرحله باید دقت کنید که میکاپ شما قراره چندی ساعت بمونه و از طرفی هم چون جنب و جوش های تولد بسیاره، نباید بریزه و زیبایی خودش رو حفظ کنه. به جز زیرسازی صورت، به زیرسازی و میکاپ گردن خود هم توجه لازمه رو داشته باشید، چرا که قطعا در این جشن قراره عکس بگیرید و اونجاست که ممکنه دو رنگه بودن گردن و صورت شما بیشتر به چشم بیاد!

همونطور که گفتیم تو تولد اصلا اگه عکس نگیری نیمی از جذابیت و از دست دادی و تولد بدون عکس لطفی ندارد. به همین علت چون در تصاویر چشم ها با آدم حرف میزنند، بهتره که به آرایش چشم های خود توجه زیادی داشته باشید.

از طرفی هم اصلا صفای تولد به خوردن کیک و تنقلاتش هستش که خب اگر میکاپ لب های شما درست نبوده باشد، قطعا رژلبتون پاک خواهد شد و اونوقته که یک لب با رنگ نصفه و نیمه زیبایی شما را هم نصفه و نیمه خواهد کرد. پس سعی کنید که از رنگ های کالباسی طور بیشتر بهره ببرید. اگر علاقمندید تا چهره شما جوان تر و شاد تر دیده بشه پس میکاپ طیف های صورتی رو فراموش نکنید.

1f761ba4-c875-4426-82f6-a7cceadea4c6

چند مدل از آرایش های مخصوص تولد

خب سلیقه ها و چهره ها و رنگ پوست ها با هم فرق دارند. پس بسته به موارد گفته شده چه صاحب محفل هستید و چه مهمان، سعی کنید تا میکاپ مخصوص به خود را انتخاب کنید تا به زیباترین ورژن خود تبدیل شوید.

Fateme Koraei on Instagram__ _✨⚡️magic makeup✨⚡️…

آرایش پر حرارت برای جشن تولد

خانوم هایی که میخواهند در این جشن جذاب درخشان شوند توصیه میکنیم که آرایش پر حرارت رو انتخاب کنند. در این سبک برای دلبری هر چه بیشتر باید از رنگ های طلایی و قهوه ای کمک بگیرید.

طیف رنگ‌های قهوه‌ای، طلایی، پرتقالی و هویجی، قرمز ایده هایی فوق العاده و گرم برای شما هستند که با ریمل قهوه ای رنگ کامل میشن. البته اگ هم مزه های بلندی دارید میتوانید از ریمل شفاف استفاده کنید تا مژه های خود را جذاب تر کنید. تجربه نشون داده طیف رنگ های آبی کنار قهوه ای میتونه زیبایی آرایش رو چند برابر کنند. به همین دلیل البته بسته به رنگ لباستان پیشنهاد می کنیم که سایه چشم آبی رو امتحان کنید، پشیمون نخواهید شد.

_سودابه رنجبر _ میکاپ _ گریم_ on Instagram__ _سلام…

آرایش سبک برای جشن تولد

معمولا بانوان شیک پوش بر این نظرند که آرایش ساده میتونه زیباییشون رو بیشتر نشون بده و از طرفی هم هرگز از مد نخواهد افتاد. در این بخش بهتره که یک سایه پاستلی انتخاب کنید و چون میکاپ برای تولد است، بهتره که یک لایه بیشتر ریمل نکشید. برای رژلب از رنگ های شبیه به رنگ لب کمک بگیرید و رژلب براق هم از گزینه های بهترینه.

_CC MAKEUP مدرس و میکاپ آرتیست تخصصی عروس_ on…

آرایش دخترانه برای جشن تولد

تولد محفلیه که دختران جوان میتونن درش شاد باشند و حسابی کیف کنن. در این مرحله سعی  کنید که چهره ای زنانه و عروسی طور پیدا نکنید. مثلا اینکه کرم پودر غلیظ نزنید و با مواد آرایشی زیاد چهره خود را نازیبا و غیر طبیعی نکنید. جای لوازم آرایش گران قیمت در تولد نیست چرا که معمولا این سبک لوازم میکاپ رو غلیظ می کنند و با توجه به اینکه پوست دختران مثل ابریشم ظریف هستش این مواد میتونه به این پوست های ظریف آسیب بزنه.

در این سبک میکاپ نیازی به زیرسازی نیست و تنها کرم پودری سبک استفاده کنید. بعد یه رژگونه هلویی بزنید و با کمی هایلایتر گونه های خود را جلا دهید. ریملی به میزان لازم بزنید و لبهای خود را با رژلب نود زیبا کنید.

میکاپ تولد

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها