|

چشم های درشت را چگونه آرایش کنیم؟

ترفندهای آرایش چشم های درشت و برجسته؛ چشم هایی زیبا و فریبنده داشته باشید!

آرایش چشم برجسته

یکی از مهم‌ترین نکات در میکاپ حرفه‌ای صورت، توجه به شکل و رنگ اعضای چهره است در نظر گرفتن این مورد باعث می‌شود آرایش شما زیباتر به نظر برسد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکی از سوال های رایج همه خانم های زیبا پسند این است که با توجه به فرم و نوع اعضای صورت خود چگونه آرایش کنند که چهره ای بی نقص و زیبا داشته باشند؟ یکی از مهم‌ترین نکات در میکاپ حرفه‌ای صورت، توجه به شکل و رنگ اعضای چهره است. در نظر گرفتن این مورد باعث می‌ شود آرایش شما زیباتر به نظر برسد و نقص های چهره شما تا حدودی از دیدها پنهان شود. چشم‌ های درشت به خودی خود زیبا هستند و یک نعمت خدادادی محسوب می‌ شوند. ولی فراموش نکنید که آرایش چشم درشت اصول و ترفندهای ریز و درشتی دارد که در صورت عدم رعایت هرکدام از آن‌ ها، چشم‌ هایتان ریزتر و یا درشت تر و برجسته تر از چیزی که هستند به نظر خواهند رسید. در نتیجه اگر چشمانی درشتی دارید بهتر است قبل از انتخاب نوع آرایش و سایه چشم خود به این نکته توجه کنید که آیا مدل انتخاب مدل مناسبی برای فرم و نوع چشم های شما است یا خیر؟

شاید به نظرتان عجیب بیاید ولی از پرایمر و سایه چشم گرفته تا خط چشم برای چشمان درشت متفاوت و نیازمند دانستن بایدها و نبایدهایی است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از ترفندهای آرایش چشم های درشت و برجسته آشنا شوید.

آرایش چشم درشت

برای زیبا نشان دادن چشم های برجسته ابروهایتان را پهن تر بکشید

اولین قدم برای یک میکاپ حرفه ای برای چشم های درشت و برجسته این است که با مداد یا ریمل ابرو کمی به ابروهایتان حالت دهید و آن‌ها را کمی پهن‌تر کنید. این کار در آرایش چشم درشت و گرد باعث می‌ شود که درشتی طبیعی چشم‌ هایتان حفظ شده ولی در عین حال کمتر برجسته دیده شوند. در ادامه می توانید برای پر کردن ابروهای خود از سایه و براش مخصوص بصورت هاشوری استفاده کنید تا ابروهایی پهن و طبیعی داشته باشید. فراموش نکنید که برای پهن کردن ابروهای خود هرگز نباید از مداد یا حتی سایه های تیره تر از خود ابرو استفاده کنید زیرا این کار باعث می شود چهره ای مصنوعی پیدا کنید.

آرایش چشم درشت

آرایش چشم درشت

برای یک میکاپ حرفه ای دور چشم هایتان را کانسیلر و پرایمر بزنید

استفاده از پرایمر در آرایش چشم های درشت کمک می‌ کند که سایه مدت زمان طولانی‌تری روی پلک‌ ها دوام داشته باشد. با براش آرایشی مخصوص این کار، پرایمر را با حرکات دایره‌ای روی پلک‌ ها بزنید و در ادامه لک‌ها و تیرگی‌ های دور چشم را با کانسیلر بپوشانید. برای این کار کافی است مقداری کانسیلر با حرکات ضربه‌ ای به زیر چشم‌ ها بزنید، البته اگر نمی خواهید از دست هایتان استفاده کنید می توانید با استفاده از اسفنج مخصوص این کار ار انجام دهید.

آرایش چشم درشت

آرایش چشم درشت

رنگ سایه و فرم خط چشم را با دقت انتخاب کنید

اگر چشم هایی درشت و برجسته دارید و می خواهید فرم چشم های خود را با آرایش اصلاح کنید بهتر که در انتخاب رنگ سایه و فرم خط چشم خود دقت کنید. بسته به اینکه چشم‌ های شما چه فرم و حالتی دارد، باید از رنگ‌ های مختلف سایه چشم استفاده کنید. به عنوان مثال برای آرایش چشم درشت و کشیده (اصطلاحا چشم بادامی) از یک سایه مات قهوه‌ای مایل به خاکستری استفاده کنید. در کل برای افرادی که چشم های برجسته دارند سایه های تیره و اسموکی گزینه های مناسبی محسوب می شوند. بعد از زدن سایه چشم می توانید خط چشم بکشید، افرادی که چشم های درشتی دارند تا حدودی مجاز به کشیدن خط چشم های پهن و کاملا سیاه هستند. البته فراموش نکنید که کشیدن مداد مشکی داخل چشمتان باعث می شود چشمانی جذاب و خیره کننده داشته باشد، در نتیجه از این معجزه زیبایی فاغل نشوید.

آرایش چشم درشت

آرایش چشم درشت

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها