|

بیوگرافی شقایق دهقان و قامتش که تا نیمه پسرشه / ستاره مسافران و تولد لاکچری در آلمان

شقایق دهقان بازیگر مشهور و جذاب ایرانیست که این شبها در سریال مسافران حضور دارد و حالا در اینستاگرام بولد شده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- جالبه که این روزا دیگه کمتر به سریال های که قبلا باهاشون قهقه میزدیم، میخندیم! مثلا سریال بزنگاه و یا سریال خانه به دوش و یا شاید هم سریال مسافران. این شبها سریال "مسافران" رو از شبکه آی فیلم می بینیم که خب با توجه به بازیگران جذاب و به نامی که داره، همچنان مخاطب و طرفدار خودش رو داره. در این سریال بازیگرانی همچون رامبد جوان، حمید لولایی، حسن معجونی، سحر دولتشاهی، شقایق دهقان، نصرالله رادش و غیره نقش آفرینی دارند که خب واقعا همین تیم کاری خود لول کار رو خیلی بالاتر میبره. اما چند سالی میشه که این بازیگران کمی تا قسمتی از این عرصه دور شده اند. اونها یا دیگه کلا بازی نمیکنن و یا اینکه تلویزیون رو دوست ندارند و تنها در سینما و نمایش خانگی دیده می شوند. مثلا یکی از این دست هنرمندان خانم سحر دولتشاهی است و دیگری خانوم شقایق دهقان. البته که سحر بانو پیشرفت کرد و شقایق بانو ترجیح داد تا کمی دوری کنه. شقایق دهقان چهره ای بسیار هنرمند است که کار خود را سه دهه پیش آغاز کرد. وی با سریال "شبهای برره" مشهور شد اما خب قبلترش هم در سریال "پاورچین" حضور داشت. او با سریال های طنز در این عرصه فعالیت کرده و هیچگاه در نقش ها منفی و یا جدی دیده نشده. شقایق دهقان هنرمندی واقعا هنرمند است که در سریال "ساختمان پزشکان" نقش خانم شیرزاد رو ایفا کرد و تا مدتها بعد دیالوگ هایش بر سر زبان مخاطبین بود. 

شقایق دهقان

شقایق دهقان بعد دوری از تلویزیون

خانوم شیرزاد کاراکتری بیاد موندنی است که هنوز هم اگر از شبکه آی فیلم نشون داده شود، بیننده و طرفدار خود را دارد. شقایق دهقان استعدادی جذاب است که بی شک اگر هنوز هم بازی کند، به همون میزان جوانی اش جذاب باشد. شقایق دهقان در خانواده ای بازیگر زندگی میکرد و همسر مهراب قاسم خانی بود. برادر شوهرش نیز پیمان قاسم خانی که هر دو نویسنده های مشهور کشور هستند، و البته جاری اش که خانوم بهاره رهنما بود. اما حالا تما این خانواده از هم پاشیده و هر دو زوج طلاق گرفته اند. شقایق دهقان حالا مجرد است و پسری برگ دارد. پسرش چهره ای درست شکل پدرش است که البته بیشتر در کنار مادر دیده می شود. شقایق دهقان 46 ساله حالا در اینستاگرام فعالیت دارد و گهگاهی پست و یا استوری منتشر میکند. البته که خانوم بازیگر هر چقدر از جعبه جادوی دور شدن، به اینستاگرام و سوشال مدیا نزدیک تر شدند و با هواداران خود ارتباط برقرار کردند. در ادامه مشاهده می کنید تصویری که وی در کنار فرزندش منتشر کرد و مورد توجه قرار گرفت.

IMG_20241027_153220

بیوگرافی شقایق دهقان

شقایق دهقان از متولدین ۴ اسفند ۱۳۵۷ است که زاده آلمان می باشد. وی تا مقطع دیپلم بیشتر نخوند اما خب حرفه مورد علاقش ور هم کنار نگذاشت و وارد کلاس های عروسک گردانی شد. بعدتر شقایق دهقان بازی در تئاتر رو تجربه کرد و با سریال های مهران مدیری هم به شهر رسید.

شقایق دهقان

خانواده و تولد در گیسن آلمان

چون پدر شقایق بانو در گیسن آلمان تحصیل می کرد شقایق نیز در اونجا به دنیا اومد و بعد از سه ماه به ایران بازگشتند. البته که باز هم به دلیل شغل پدر یه 6 ماهی رو ساکن ساری شدند و دوباره کوله بار رو بستند. وی دو خواهر و یک برادر دارد و از سمت مادر نیز بختیاری می باشد.

شقایق دهقان

تحصیلات ناتمام و دانشگاه سراسری

شقایق دهقان میگه من دیپلم ریاضی دارم و سه بار دانشگاه آزاد تو رشته ادبیات نمایشی قبول شدم. اما خب دلم میخواست سراسری رتبه بیارم که خب به دلیل درگیری در کار نشد و دیگه هم ادامه ندادم.

شقایق دهقان

شهرت با پاورچین تا برره و خانم شیرزاد

وی در سال ۱۳۸۱ وقتی که ۲۴ سال سن داشت با نقش یاسمین در سریال پاورچین و به کارگردانی مهران مدیری شناخته شد. او در سریال کوچه اقاقیا نیز حضور یافت و در سال ۸۲ به شهرت رسید. اما خب اوج شهرت وی در سال ۱۳۸۴ بود که با سریال "شب های برره" و با نقش سحرناز رقم خورد. او دوباره با ساختمان پزشکان در سال 90 بر سر زبان ها افتاد.

شقایق دهقان

ازدواج و پسرش

شقایق دهقان در سال ۱۳۸۳ زمانی که 26 ساله شده بود با مهراب قاسم خانی ۳۳ ساله ازدواج کرد. ثمره این زندگی شد پسری به نام نویان که البته اقای شوهر از همسر قبلی دختری به نام نیروانا داشتند.

شقایق دهقان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها