|

بیوگرافی پوریا پورسرخ با شورت ورزشی رئال مادرید اصل / همسرش از زیباییه زیاد پنهان شد

پوریا پورسرخ بازیگر مشهور و جذاب ایرانیست که این روزها در کیمیا حضور دارد و با ویدیوی کوتاهی که از خود اینستاگرم متتشر کرد بولد شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بی شک شبکه آی فیلم یکی از بهترین ایده های بود که تلویزیون میتونست داشته باشه. چرا که این شبکه وظیفش بازپخش فیلم و سریال هاییست که یکبار گذاشته شدن و حالا به دلیل محبوبیتی که دارند دوباره دارن نشون داده میشن. آی فیلم تا به حال بارها و بارها سریال "یوسف پیامبر" رو گذاشته و یا اینکه مثلا یه دویست بازی سریال ستایش رو از اول تا آخر نشون داده. این شبها هم که یکی از پر بیننده ترین سریال ها یعنی کیمیا رو بازپخش داره. در این سریال به تازگی کاراکتیر به نام آرش اضافه شده که میشه پسر مهتاب خانوم. آرش که با نقش آفرینی پوریا پورسرخ هستش، به شد جلب توجه کرده است. چرا که پوریا خان به خودیه خود جذابیت فراوونی دارند و در شکل و شمایل شیک و لاکچری آرش هم که قرار گرفتن، دیگه نور علی نور شده اند. پوریا پورسرخ چهره ای از دهه پنجاه است که این روزها نزدیک به 50 سال سن دارد. واقعا عجیب نیست؟ پوریا خان سابقه حضور در فیلم و سریال های بسیاری رو داره که خب نشون داده همه جوره نقشی هم بهش میاد. از نطنز بگیر تا جدی و اجتماعی. منفی و مثبت هم تور کار آقای بازیگر هستش که خب اغلب شیطون دیده میشه.

پوریا پورسرخ

پوریا پورسرخ با شورت ورزشی رئال مادرید

خب چهره و میمیک صورت و بازی هر بازیگری یه جوره دیگه. یکی مثل آزیتا حاجیان اصلا و ابدا بهش نمیاد که کاراکتری منفور باشه و یکی مثل خانوم رویا نونهالی کلا تو شخصیت های منفی بازی داره. پوریا پورسرخ بیش از 3 میلیون دنبال کننده داره با 599 پست منتشر شده تا به حال. آقای بازیگر تصاویر جذاب و مخاطب جذب کن بسیاری از خود به اشتراک میذاره و خیلی هم علاقمند به فوتبالیست ها هست. وی عکس های یادگاری زیادی هم با بازیکنان مشهور دارد اما جالب ترین اونها ویدیوی هستش که به تازگی منتشر کرده و با شورت ورزشی ایستاده. در حالی که پیراهنی از رفیقش هدیه گرفته و این پیراهن ورزشی متعلق به کاماوینگا هستش با امضای خودش و تمام بازیکنان حال حاضر رئال مادرید! در ادامه مشاهده می کنید این ویدیو رو که خوشحالی و ذوق آقای بازیگر رو نشون داد.

بیوگرافی پوریا پورسرخ و ترس از هواپیما

پوریا پورسرخ این روزها 47 سال سن دارد. وی متولد 4 تیر 1356 است که در شهر تهران زاده شده. این بازیگر محبوب ورزشکار و بدنساز نیز هست. آقای بازیگر فارغ التحصیل دکترای رشته فیزیولوژی گیاهی می باشد که خب سابقه خبرنگاری حرفه ای و کار در کشور امارات رو هم داره و در رشته کیوکوشین نیز دارای کمربند مشکی است. پوریا پورسرخ ۱۸۲ سانتی متر قامتش است و در ۴۲ سالگی ازدواج کرده و از هواپیما هم میترسد!

پوریا پورسرخ

خانواده و تحصیلات پر و پیمون پوریا پورسرخ

وی ساعت ۴ صبح و در تهران به عنوان فرزند اول خونواده به دنیا اومده و دو خواهر بنام های پگاه و پانته آ نیز دارد. البته که آقای بازیگر برادری به نام رضا هم دارد که هر سه لیسانسه هستند. مادر وی دبیر بازنشسته زبان انگلیسی است و پدرشون هم بازنشسته شرکت نفت می باشد. پوریا خان لیسانس رو در رشته اصلاح نباتات دانشگاه آزاد شیراز خونده و فوق لیسانس و دکتراش رو هم در تهران و در رشته فیزیولوژی گیاهی سپری کرده.

پوریا پورسرخ

شغل دوم آقای بازیگر

همونطور که گفته شد آقای پورسرخ دکترای فیزیولوژی گیاهی داره و در کنار بازیگری هم به کار طراحی فضای سبز و ترجمه مقاله برای مجله های علمی میرسه و یه جورایی همه فن حریفه.

پوریا پورسرخ

ازدواج پوریا پورسرخ و مهراوه شریفی نیا

آقای بازیگر بعد اینکه در کیمیا حضور یافت در سال 1394 عکس های دونفره بسیاری از او در کنار مهراوه شریفی نیا منتشر شد که میگفتن با هم ازدواج کردن اما خب این موضوع صحت نداشت. این دو چهره 15 سالی میشه که به عنوان دوست و همکار در کنار هم بازی دارند.

پوریا پورسرخ

ازدواج در ۴۲ سالگی

پوریا پورسرخ در سال ۱۳۹۸ وقتی که ۴۲ سال سن داشت متاهل شده و با همسرش زیر یک سقف زندگی می کند. وی این خبر رو به شکل رسمی و خودش در برنامه سال تحویل ۹۹ تایید کرد. اما خب هیچ اسم و عکسی از همسرش منتشر نکرده است.

پوریا پورسرخ

نقش سیگاری؟ اصلا!

پوریا پورسرخ میگه تو هیچ فیلمی تا به حال سیگار نکشیدم. آقای بازیگر میگه این موضع ضعف نیست و اونقدری شهامت دارن که واسش بگم نه. نمیتونم تو نقش یه فرد سیگاری بازی کنم.

پوریا پورسرخ1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها