|

بیوگرافی مهدی پاکدل و خوشگذرانی‌اش با همسر در شمال / آشپزی حرفه ای آقا واسه خانومش

مهدی پاکدل بازیگر مشهور و جذاب ارانیست که در تازه ترین تصویر همراه با همسرش مورد توجه قرار گرفت و سوژه شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزها سریال "کیمیا" رو از شبکه آی فیلم می بینیم. سریالی که خیلی زیاد طرفدار داره چرا چون روایتگر یک داستان خانوادگی از سالهای قبل انقلاب تا به امروز هستش. از سویی هم اصلا مگه میشه نقش اصلی کار مهراوه شریفی نیا باشه و اون فیلم و یا سریال نترکونه؟ این مسئله به خصوص  در سریال های تلویزیونی بیشتر دیده میشه، جاهایی که مهراوه شریفی نیا نقش اصلی خوبه رو داره. مهراوه بانو در سریال "زخم کاری" هم حضور داشت اما در کاراکتر های فرعی و به شکل شخصیت منفی. در حالی که این بازیگر خانوم در سریال هایی همچون "کیمیا" و "خداحافظ بچه" به شدت مورد توجه قرار گرفت و محبوب بود. اما بگذریم چرا چون سوژه ما مهراوه خانوم نیست و در واقع میخوایم بریم سراغ یکی دیگه از بازیگران جذاب سریال کیمیا که پیمان نام داره. این کاراکتر که با نقش آفرینی مهدی پاکدل انجام میشه، بسیار دوست داشتنی هستش. مهدی پاکدل سالهاست که در این عرصه حضور داره و ایشون نیز به مانند مهراوه بانو اهل نقش های منفی نیست. مهدی پاکدل تا به حال تجارب فراوانی در زمینه بازیگر چه در سینما، چه در تل.وییون و شبکه خانگی داشته. و جالبه که همیشه هم اون پسر خوبه داستان بوده. آقای بازیگر دهه پنجاهی این روزها در کنار همسرش خانوم رعنا آزادی ور زندگی شاد و جذابی دارند که خب به نظر میاد رضایت کامل از ازدواج با هم رو داشته باشند.

مهدی پاکدل

تصویر زن و شوهری زوج بازیگر

مهدی پاکدل تا به حال دو بار ازدواج کرده. وی سابقه فعالیت در مدلینگ رو هم داره که خب به دلیل موهای جوگندمی و استایل جذابش، تا به حال بار ها و بار ها مورد توجه قرار گرفته. مهدی خان در اینستاگرام بسیار پر طرفدار است و خیلی بیشتر از همسرش فعالیت دارد. او تا به اینجا نزدیک به 3 میلیون دنبال کننده جذب کرده و 353 پست منتشر شده دارد. مهدی پاکدل از اون دست هنرمندانی محسوب میشه که در هر نقشی که قرار گرفت، دوست داشتنی بود و بولد. دیگر زمان جوان دیده شدن آقای بازیگر در فیلم و سریال ها گذشته و او حالا با ظاهر واقعی خودش یعنی ریش و موهایی سفید شده دیده می شود. وی در اینستاگرام اکتیو است اما به هیچ عنوان اهل انتشار عکس و ویدیو های عجیب و الکی و حاشیه دار نیست. رعنا آزادی ور همسر آقای پاکدل در سریال زخم کاری نقش سمیرا رو به بهترین شکل ممکن بازی کردند و حالا برای فصد جدید این کار در پشت صحنه همراه با همسرشون تصویری زیبا گرفته اند و در ادامه مشاهده می کنید عکس زن و شوهری این زوج هنرمند رو.

مهدی پاکدل

بیوگرافی مهدی پاکدل

مهدی پاکدل میانسال هست اما سن بالا نیست. آقای بازیگر این روزها در 44 سالگی به سر میبره و از متولدین 10 تیر 1359 هستش. این بازیگر سینما و تلویزیون دانشجوی انصرافی رشته گرافیک دانشگاه آزاد تهران می باشد که در کنار کار بازیگریش، خوانندگی رو هم تجربه کرده و این روزها در عرصه مدلینگ نیز سیار موفق است.

مهدی پاکدل

داداش بازیگر و مهاجرت تو 17 سالگی

آقای بازیگر در محله امامزاده زید اصفهان که البته دیگه به هشت بهشت مشهوره چشم به جهان گشوده دو برادر به نام های حسین پاکدل (بازیگر) و مسعود پاکدل (عکاس) نیز دارد. مهدی خان در هنرستان گرافیک خونده و تو سن 17 سالگی هم برای ادامه تحصیل به تهران نقش مکان کرده.

مهدی پاکدل

ازدواج اول مهدی پاکدل با خانوم بازیگر

مهدی پاکدل در ۱۳ اسفند ۱۳۸۹ بود که در سن ۳۰ سالگی با بهنوش طباطبایی، بازیگر ۲۹ ساله ازدواج کرد. قصه آشنایی اونها برمیگرده به فیلم "مصائب دوشیزه" که در سال ۱۳۸۵ شروع شده بود.

مهدی پاکدل

طلاق بی سر و صدای مهدی پاکدل

اما زندگی مهدی پاکدل و بهنوش بانو چندان دوام نداشت و در نهایت زندگی این زوج بعد از 6 سال زندگی مشترک به پایان رسید و خبر طلاقشون هم در سال 1395 رسانه ای شد. البته که این مسئله بازتاب فراوونی هم به همراه داشت و بی سر و صدا نبود.

مهدی پاکدل

ازدواج دوم مهدی پاکدل با خانوم بازیگر

آقای پاکدل در چند سال اخیر بیشتر با رعنا آزادی ور دیده میشد که در نهایت هم خبر ازدواج اونها در ۲۹ آبان ۱۳۹۹ توسط عاطفه رضوی زن داداش مهدی تایید شد.

اخلاق خوب واسم منفعت طلبانه‌اس

مهدی پاکدل میگه بنظرم داشتن اخلاق خوب در مورد من کاملا منفعت طلبانه هستش. در واقع وقتی اخلاق شما خوب باشه میتونید کاراتون رو پیش ببرید و اهدافتون خیلی زودتر به نتیجه دلخواه میرسه. اما با اخلاق بد کسی به جایی نمیرسه چون داره به خودش بد میکنه و نظرم اینه که حال خوب و اخلاق خوش همون احترام گذاشتن به اطرافیان هستش.

مهدی پاکدل

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها