|

ست کردن کت و دامن با بوت تو زمستون / از سایز و قدش گرفته تا جنس و مدل ایستایی‌ش

استایل کردن با کت و دامن و بوت تو این فصل واسه خانوما خیلی میتونه خوشگل باشه و در اینجا با انواع اونها اآشنا خواهیم شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- برای این دست لباس اصلا فرقی نداره زمستون باشه یا تابستون، پاییز باشه یا بهار، به هر حال خوشگلی خاص خودش رو داره. به نظرتون کدوم ست لباس میتونه از یک خانوم، بانوی زیبا و باکلاس بسازه که در مراسمات استایلی یونیک داره؟ قطعا ست کردن کت دامن همون تیپی هستش که شما رو به این مقصود میرسونه. البته که این ست کار آسونی هم نیست قلق های خاص خودش رو داره تا بتونه ظاهری ایده آل و زیبا بهتون تحویل بده. کت و دامن ها از اونجایی که در جنس های مختلفی طراحی و دوخته میشن، میتونن برای انواع و اقسام مهمانی ها و مراسمات مناسب باشند. این در حالیه که شما در بهار و تابستون میتونید کت و دامن رو به شکل خالی پوشیده و برای پاییز و زمستون هم تنها با انداختن یک پالتو یا ژاکت بر روی کت و استفاده از دامن ضخیم تر و بوت، زیبای و گرمای تیپشون رو تضمین کنید. در این مطلب ما میخوایم با استایل ها یمختلف کت و دامن آشنا بشیم، پس اگر شما هم بانویی خوش سلیقه و اهل ریسک و تنوع پوشی هستید، حتما اب ادامه مطلب ما همراه باشید.

6847864

ست کت و دامن زنانه مدرن 2024 واسه مهمونی های خاص

کت و دامن باکلاس زنانه یکی از پر استفاده ترین انتخاب ها برای بانوانی هستند که به دنبال یک ست تیپ رسمی و شیک میگردند. این ترکیب به دلیل هماهنگی بین دامن و کت، میتونه ظاهری منحصر به فرد و جذاب برای محافل رسمی و جلسات کاری و حتی مهمونی های یونیک به شدت مناسب باشه. اگر شما انتخابی درست در این زمینه داشته باشید، میتونید ظاهری دلنشین و متناسب برای خود بسازید و در عین حال که نمایی بی نظیر برای خود خلق کرده اید، راحت و با وقار نیز باشید.

987987

جنس و ایستایی پارچه کت و دامن تو تن

در انتخاب و نحوه ایستادن کت و دامن تو تن جنس پارچه خیلی اهمیت داره. پارچه‌ های باکیفیتی همچون پشم، ابریشم یا نخ، میتونن به لباس حالتی رسمی و زیبا هدیه بدن. از سویی هم این پارچه‌ ها دارای دوام بالایی هستن و میتونید با نگهداری صحیح اونها، تا مدت طولانی ازشون استفاده نمایید. همچنین انتخاب رنگ مناسب اندام و رنگ پوست شما بسیار پر اهمیت است و میتواند نمایی خوب یا بد برای شما بسازد. رنگ‌ هایی که تیره هستند مثل مشکی و یا سرمه‌ ای برای مهمانی ها و مراسمات رسمی عالین و رنگ‌ های روشن هم برای استفاده‌ های روزانه گزینه ای ایده آل می باشند.

897897

سایز و قد باید چجوری باشه؟

یکی از نکات مهمی که برای پوشیدن کت و دامن وجود داره توجه به اندازه مناسبش هستش. کت و دامنی که بهترین جنس و رنگ رو داشته باشه اما با اندازه ای نامناسب برای شما انتخاب بشه، بی شک جلوه لباس از بین خواهد رفت و استایل شما نیز نامناسب می شود. کت باد به شکل کامل روی شونه ها بنشینه و دامن هم از نظر قد و سایز جوری باشه که با فرم بدن شما هماهنگی لازمه رو داشته باشه. این هماهنگی باعث میشه تا تیپ شما مرتب و تمیز به نظر برسه. با توجه به اینکه در حال حاضر تو فصل سرما به سر میبریم باید اشاره کرد به این مسئله که دامن های چهارخونه که قدی تا به نیمه ساق پا دارند، همراه با نیم بوت یا بوت بلند زیبایی قابل توجهی پیدا خواهند کرد.

864654

اکسسوری تو ست کت و دامن اهمیت فراوونی داره

اگر کت و دامن زنانه رو برای خود انتخاب کردید به هیچ عنوان استفاده از اکسسوری رو فراموش نکنید. باید بدونید از جواهرات ساده گرفته، تا کیف و کفش و شال و روسری همگی در زیباسازی استایل شما و البته تکمیل شدنش نقش دارند. اگر یک استایل باکلاس می خواین، میتونید برید سراغ کفش های پاشنه دار و یا تخت که بسته به موقعیت و مهمونی که دعوت هستید باید انتخاب بشن. در این استایل کیف بزرگ اصلا کاربردی نیست و شما با داشتن یک کیف کوچیک میتونید تیپ کت و دامن خود را جذاب تر نمایید.

85748

لباستو اینجوری نگه دار تا تمیز و سالم بمونه

در آخر هم باید اشاره کنیم به نحوه مراقبت و نگهداری از کت و دامن خوشگلمون که اهمیت زیادی داره. به جهت اینکه کت و دامن شما همیشه تمیز و ترگل ورگل باشه بهتره که بعد از هربار استفاده ازش اون رو آویزان کرده و اگر هم نیاز داره خشکشویی بفرستید. یادتون نره که نگهداری درست از پارچه و بکارگیری مواد شوینده مناسب میتونه باعث بشه که لباس زیبای شما سالم و مثل روز اولش باقی بمونه. 

87474

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها