|

جدیدترین کفش‌های پاشنه بلند دخترانه / مدل هایی که تو عروسی میدرخشن و تک دیده میشن

کفش های پاشنه بلند انواع بسیار مختلفی دارند که خب در این مطلب میخوایم با انواع ترند تریناشون آشنا بشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- استایل کردن واسه خانوما هزار جور دنگ و فنگ داره. از سویی هم ست کردن اینهمه آیتم واقعا کار سختیه. چرا که خانوم ها از سر تا پای ظاهرشون رو باید بسازن و در واقع هماهنگ سازی کفش، شلوار، کیف، مانتو، شال و روسری و حتی میکاپ و لاک ناخن هم نتیجه ای خوشگلی به همراه داره و هم اینه که کار رو سخت میکنه. اما یکی از جذاب ترین آیتم ها برای هر بانو که میتونه میزان خانومانه بودنش رو صد و هشتاد درجه تغییر بده و بیشتر کنه، کفش پاشنه بلند هستش. این آیتم بسیار سلیقه ای هستش و خب خیلی از افراد هستند که به شکل مداوم از کفش پاشنه دار استفاده می کنند و خیلی از افراد هم هستند که تک و توک تنها برای مراسمات خاص از این ایتم جذاب بهره میبرند. کفش های پاشنه بلند مجلسی درسته که سخته استفاده ازشون، اما میتونن زیبای رو جوری دیگر به بانوان ببخشند. در این مطلب میخوایم با انواع کفش های پاشنه دار آشنا بشیم. اگر شما هم دلتون میخواد تا با کفش های پاشنه دار ترند و مد شده پاشنه دار آشنا بشید، پس حتما با ادامه مطلب ما همراه بمونید.

68746847486

انواع و اقسام طرح و رنگ کفش پاشنه بلند

وقتی اسم کفش پاشنه بلند خاص و شیک میاد وسط همه خانوم ها یه مدل کفشی میاد به ذهنشون که تو هر مجلسی میدرخشه و میتونه چشم ها رو به خودش جذب کنه. کفش های پاشنه دار همیشه انتخابی بسیار زیبا و کلاسیک برای افراد بوده که در مهمونی و مجالس ازش استفاده نموده اند. این سبک از کفش ها هم میتونه قد و قامت خانوم رو بلند تر نشون بده و هم اینکه به خودی خود باعث افزایش اعتماد به نفس خواهد شد. کفش های پاشنه بلند در انواع و اقسام طرح و ها و رنگ ها طراحی می شوند که خب به همین دلیل محبوبیت فراوونی دارند و میتونن ظاهر بانوان رو بسیار شیک و محفلی نشون بدن. اما سوال اینجاست که چه مدل هایی امروزه مد هستند و کدوم مدل به ما میاد؟ در ادامه مطلب هر چیزی که به کفش پاشنه بلند مربوطه رو خواهیم دانست.

53477564

انتخاب کفش پاشنه دار زیبا و بدون پا درد

وقتی یه مهمونی و یا مجلس و عروسی دعوت میشیم بی شک بعد از لباس اونچه که به ذهنمون میاد اینه که کفش پاشنه دار چی بپوشیم بهتره. این سبک از کفش ها برای اون دست از بانوان که به دنبال یه استایل شیک و جذاب هستن خیلی مناسبه. کفش های پاشنه بلند مجلسی اغلب از جنس های متنوعی مثل چرم، جیر و یا حتی ساتن تولید می شوند که میتونن به راحتی با انواع لباس ها ست بشن. اما اون نکته‌ ای که باید بهش دقت داشت اینه که انتخاب یه کفش پاشنه بلند مجلسی مناسب میتونه تیپ و استایل خانوم رو کاملا زیر و رو کنه و کامل بسازه. پس یادتون نره که کفش پاشنه دارتون رو حتما با کیفیت انتخاب کنید چرا که قراره بدون نگرانی و پا درد ازش استفاده کنید.

967874867

یه کفش خوب و خوشگل چه آیتمایی داره؟

خیلی وقتا پیش میاد که خانوم ها خیلی زیبا به زیبایی و ست سازی کفش پاشنه بلند فکر میکنن بدون اینکه براشون مهم باشه اون کفش باید تو پاشون راحت باشه! در حالی ک واقعیت اینه که یه کفش پاشنه بلند درست درمون و جذاب تنه زیبا نیست، بلکه نرمی و کیفیت نیز دارد. تصور کنید داخل مهمونی شما خوشگلترین کفش رو هم به پا داشته باشید، وقتی از پا درد نتونید تکون بخورید و در نهایت هم با در آوردنش با یه تاول روبرو بشید، چه فایده؟ کفش‌ های شیک اغلب به این شکلن که با طراحی‌ هایی میان که هم ظاهر فوق‌ العاده‌ای بسازن و هم با پشتیبانی از قوس پا و پاشنه‌ مناسب، احساس راحتی رو به افراد ببخشند. مدل های مختلفی از کفش های پاشنه دار و شیک در بازار هستند که شما میتونید مطابق با سلیقه و لباسی که دارید از اونها استفاده نمایید، اما فراموش نکنید که همیشه اولویت رو به راحتی بدید.

69847568746

اینجوری مطمئن شو چه کفشی مناسبته

انتخاب بین اینهمه کفش پرنسسی و خرید یه کفش مجلسی یکی از لذت بخش ترین قسمت های خرید مهمونی حساب میشه. اما قبل از خرید حتما باید به چند نکته توجه داشت. اول از همه در نظر بگیرید چه نوع مجلسی در پیش دارید و چه سبک تیپی واسش مناسب تره. خب کفش ها هم انواع مختلفی دارن که هر کدوم برای یک مدل استایل مناسب ترند. مثلا اگر مراسم خودمونی و دوستانه هستش کلی طرح و رنگ وجود داره برای انتخاب. اما اگر عروسی دعوتید کمی شیک تر انتخاب کنید و حتما به ارتفاع پاشنه هم دقت نمایید، چون قراره جنب و جوش بیشتری داشته باشید. پس همیشه قبل از خرید مطمئن بشید که این کفش همونیه که شما نیاز دارید.

657465768

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها