|

با رعایت این سه تا نکته خزترین تیپم بزنی خوشتیپ ترین دختر شهر خودتی؛ چشا روت زوم میشه

در این مقاله در خصوص سه تا قانون صحبت کریم که با رعایت کردن اون ها بی برو و برگرد خوشتیپ و خوش استایل به نظر خواهید اومد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- استایل شیک و زیبا داشتن اون هم این روزا باعث میشه که پیش چهارتا آدم  سرتون رو بالا بگیرید و با افتخار و غرور راه برید و برای خودتون احترام بخرید چون چه بخواهید و چه نخواهید در دنیای امروز سر و لباس شما میتونه توی طرز برخورد افراد باهاتون تاثیر بسزایی داشته باشه مثلا در صورتی که شما استایل اولد مانی بزنید مسلما مردم اینطور راجع بهتون فکر خواهند کرد که یه فرد ثروتمند هستید و خب مسلما خیلی ها به این مدل از افراد احترام خاصی میذارن در حالی که اگر لباس های ژولید پولیده و بد قواره بپوشید مسلما اون احترامی که مدنظرتون هست رو نه تنها دریافت نمیکنید بلکه شاید افراد ترجیح بدن که ازتون دوری هم کنن و به قولی نادیده تون بگیرن.

پس استایل شیک زدن این روزا بسیار مهم هست به همین دلیل شما باید برای این منظور نهایت تلاش خودتون رو کنید تا نتیجه اون چیزی بشه که میخواهید و خب در این بین صد البته که با تیپ خوب اعتماد به نفس خودتون هم بالاتر خواهد رفت چون در صورتی که شما لباس هاتون رو به درستی و با توجه به ویژگی های فیزیکی خودتون انتخاب کنید باید منتظر این باشید که عیب و ایرادات موجود در اندامتون رو هم اصلاح کرده و شما رو خوش هیکل تر به نظر بیارن مثلا در صورتی که بازوهای چاقی دارید و این موضوع شما رو ناراحت میکنه و همیشه در پی این هستید که این جزء از بدنتون رو پنهان کنید توصیه ی ما به شما رفتن به سراغ لباس مناسب بازوهای چاق هست تا با وجود اون این ایراد اندام خودتون رو بپوشیونید و زیباتر به نظر بیایید. البته که خوشتیپ شدن به این راحتی ها هم نیست و باید برای رسیدن به اون یه سری چیزها رو رعایت کنید که خب در این مقاله در این راستا میخواهیم چندتا قاون بهتون بگیم که با رعایت و اجرای اون ها با هر لباسی که بپوشید خوشتیپ دیده خواهید شد، پس برای دونستن راجع به اون ها در ادامه با ما همراه باشید.

خوشتیپ

لباستون رو بر اساس فرم بدنتون انتخاب کنید

یکی از مهم ترین نکاتی که برای خوشتیپ شدن باید اون رو بدونید این هست که فرم بدنتون چه شکلیه چون بسیار مهمه که با توجه به ویژگی های بدنی خودتون لباستون رو انتخاب و خریداری کنید. مثلا در صورتی که یه فرد چاق هستید بهتره که از رنگ های تیره و یا لباس هایی که خطوط عمودی دارن استفاده کنید تا اینطوری لاغرتر و در نهایت خوش اندام تر به نظر بیایید و یا در صورتی که برعکس این موضوع هست و خیلی لاغرید بهتره که به سراغ لباس هایی که دارای طرح های افقی و همچنین رنگ روشن هستن برید تا اینطوری چاق تر و توپر دیده بشید.

در اصل اگر اندام خودتون رو به درستی بشناسید و فرم اون رو تشخیص بدید بدون پوشیدن و پرو یه لباس هم میتونید حدس بزنید که بهتون میاد یا نه و اینطوری وقتی که یه آیتمی مد میشه و میاد رو بورس بررسی میکنید که آیا سبکش بهتون میاد یا نه تا یه وقت خرید اشتباهی نداشته باشید.

خوشتیپ4

توی استفاده از اکسسوری ها و زیورآلات زیاده روی نکنید

درسته که در این سال های اخیر استفاده کردن از اکسسوری ها در استایل بسیار توصیه میشه چرا که با وجود این جینگول پینگول ها شما میتونید به استایل های خودتون عمق بیشتری ببخشید و زیبایی اون ها رو چند برابر کنید ولی باید بدونید که مثل یه مغازه ی زیورآلاتی سیار نشید و در استفاده از اون ها زیاده روی نکنید البته که الان به عنوان مثال دستبندهای چندتایی انداختن بسیار مد شده ولی خب شما باید بلد باشید که چطور این مدل از دستبندها رو باهم ست کنید و صد البته اونایی رو انتخاب کنید که حالت شلوغ به تیپ و استایلتون ندن و شما رو شلخته نشون ندن و اینجوری به نظر نیایید که انگار میخواهید اکسسوری های خودتون رو تو چشم افراد کنید.

خوشتیپ1

 تیپ کلاسیک همیشه خوشتیپ نشونتون میده

یه سری تیپ ها هستن که میشه ازشون به عنوان استایل برنده یاد کرد که خب استایل های کلاسیک از این دسته از تیپ ها بشمار میان که به دلیل سادگی و همچنین جا نداشتن زرق و برق و رنگ های جیغ در اون ها همیشه شیک هستن و به قولی روی مد. توی این مدل از استایل ها شما باید به کیفیت و جنس پارچه و همچنین شیک و با کلاس بودن لباستون اهمیت زیادی بدید. در اصل جنس اعلا و سادگی پارچه های استفاده شده در آیتم های یه تیپ کلاسیک از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هست و خوبی هم که این مدل از استایل ها دارن اینه که هرگز از مد نمیفتن.

خوشتیپ2

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها