|

استایل پاییزه خوشتیپانه / اگه نمیدونی چی رو با چی ترکیب کنی جذاب تره، اینجا همرو گفتم

اگر شما هم بانوی خوش استیال هستید که نمیدونید واسه پاییز چی رو با چی ترکیب کنید، پس حتما با این مطب همراه باشید تا ایده های جذابی بگیرید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دیگه وارد ماه دوم پاییز 1403 شدیم و جدی جدی پاییز و سرما رو داریم می بینیم. البته که این اصلا خبر بدی نیست و در واقع خیلی از خانوم ها و آقایون بی صبرانه منتظر این روزها بودن تا هم از شر روز های عرق کردن و گرما خلاص بشن، هم اینکه بتونن استایل های لایه ای و هودی و دورس ایناشون رو بیارن بیرون و بپوشن. البته که هوای خنک و نم بارون هم میتونه خیلی جذاب باشه و برخی در این رابطه میگن پاییز فصل افسردگی و غم و شکست عشقیه، اما از سویی هم باید گفت پاییز فصل عشق و طراوت و جلای روحه. چرا که هوا نه خیلی سرده و نه خیلی گرم. پس باد خنک و نم بارون میخوره به صورتمون و در حالی که یه تیپ خوشگل لایه ای هم زدیم، از کائنات و زندگی لذت می بریم. این فصل به خصوص برای خانوم ها هیجان بیشتری داره چرا که تنوع بیشتری در استایل میتونن داشته باشند و خوشگلاسیون هم که به بانوان یه روحیه تازه میبخشه. اما گاهی هم پیش میاد که نمیدونیم چی رو. با چی بپوشیم بهتره. اصلا واسه پاییز چه سبک ترکیب هایی میتونن خوشگل باشن و ترند هستن؟ اگر شما هم کمی تا قسمتی مشکل استایل کردن در این فصل رو دارید و هنور سردرگم هستید کدوم لباس با کدوم شلوار و بوت جذاب تره، پس حتما با ادامه مطلب ما همراه باشید.

استایل پاییزه

شکت یا مانتو پشمی بلند

شکت ها لباس هایی هستند که دقیقا مناسب فصل پاییز اند. شکت لباسی بین یک پیراهن و ژاکت هستش که اغلب هم به شکل چهارخونه هستش. این لباس ها زیبایی خاصی دارند و میتونن با کلی آیتم دیگه لباس و بوت به راحتی ست بشن. اما خب بیشتر دختر خانوما میرن سراغ کت های کوتاه در حالی که مدل های بلند اونها نیز قشنگی واقعا یونیکی به فرد می بخشند و اگر بوت پاشنه دار ترکیب بشن نمایی با کلاس تر هم براتون خواهند ساخت. شکت های بلند بهترین ایده برای سبک استایل لایه ای هستش و میتونه موارد مختلفی رو همچون تصویری که در ادامه مشاهده می کنید زیر خود جای بده. مانتو های پشمی نیز درست به مانند شکت ها هستند و در قامت بلند همراه با بوت زیبایی قابل توجهی دارند.

استایل پاییزه

استایل کژوال جذاب با پافر و شلوار اسلش

شاید تو دهه هشتاد دختران تنها با شلوارهای جذب و تنگ احساس خوشتیپ بودن داشتن چرا چون مد بود، اما حالا بانوان در واقع همه جوره شلواری رو میپوشن و اتفاقا علایقشون به سمت و سوی شلوار های گشاد هم بیشتر شده است. در اینجا با شلوار اسلش همراه هستیم که با نیم بوت و کتونی واقعا جذاب میشه. اگر به دنبال یک استایل راحت و گرم هستید که تو پاییز قابل پوشیدنه و خیلی گرم یا سرد نیست، پس اصلا از پافر و همچنین شلوار اسلش همراه با نیم بوت غافل نشید. یکی از بهترین راهکارها جهت روحیه بخشی به خانوم ها زیبایی ظاهر هستش که خب پاییز میتونه فصلی بسیار مناسب باشه تا به حال و هواتون یه جلای تازه ببخشید.

استایل پاییزه

استایل با بوت بلند برای محافل رسمی و خفن

و اما بوت بلند. این پوشش در واقع واسه خانوما حکم یه کلاس بالا رو داره! اغلب بانوان از بوت بلند برای استایل های لاکچری و فضاهای رسمی که میخوان برن استفاده می کنند. اگر شما هم قراره تا به یه قرار مهم عاشقانه و یا حتی کاری برید، بهترین کار اینه که سری به مغازه ها زده و یک بوت بلند تهیه کنید. استایل کردن با بوت بلند اصلا کار سختی نیست و هم با پالتو یا شکت بلند میاد، هم متوسط و هم بسیار کوتاه. بوت های بلند این قابلیت رو دارند تا بانوان خیلی لاغر اندام رو کمی تو پر تر نشون بدن.

استایل پاییزه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها