|

گیاهان شیک با ظاهر لوکس و دهن پرکن / جهت شاهانه نشون دادن هر خونه ای که دکوری لازمه

در این مقاله چندتا از گیاهان آپارتمانی شیک رو بهتون نشون دادیم که میتونن فضا رو بی نهایت شیک و شاهانه جلوه بدن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- برای ارتقای دکور راه های بسیار زیادی پیش روی شما قرار داره که باید از بین اون ها اونی رو که بیشتر و بیشتر به کارتون میاد و قطعی هست رو انتخاب کنید که خب پیشنهاد ما برای این منظور رفتن به سراغ گیاهان آپارتمانی هست که میتونن با قرار گرفتنشون در هر فضایی به اون زیبایی خاص و بینظیری میبخشن طوری که شما با دیدنش به این راحتی ها از کنارش رد نشید و خوبی هم که دارن این هست که شما میتونید با هر بودجه ای که دارید اون ها رو تهیه کنید و از وجودشون برای زیباسازی دکور خونتون استفاده کنید مثلا میتونید به سراغ ارزانترین گیاهان آپارتمانی مقاوم برید که علاوه بر قیمت پایین در برابر شرایط سخت و دشوار هم مقاومت میکنن و به این راحتی ها از پا درنمیان و به قولی آخ هم نمیگن.

از خوبی های دیگه ای هم که گیاهان دارن این هست که تنها و تنها به درد زیباسازی فضا نمیخورن مثلا شما میتونید با وجود گیاهانی که هوا رو تصفیه میکنن آلاینده های موجود در هوای اطراف خودتون رو از بین برده و به قولی هوا رو تلطیف کنید که خب این موضوع بسیار عالیه چون یه سری از این گیاهان به مورد تائید ناسا هم هستن. ولی موضوعی که در این بین وجود داره این هست که یه عده مایل هستن که گیاهانی که از  نظر ظاهری خاص هستن رو نگهداری کنن که خب این دسسته از افراد میتونن به سراغ گیاهان آپارتمانی شیک برن که ظاهرشون فضا رو حسابی اعیونی و جذاب جلوه میده و شما میتونید با وجودشون دکوراسیون رو گرون به نظر بیارید که خب در این مقاله وحالا چندتا از اون ها رو بهتون معرفی میکنیم که میتونید در صورت علاقمندی برای خوشگلاسیون خونتون به سراغشون برید و مطمئن باشید که نتیجه ی صد درصدی میگیرید، پس با ما همراه باشید.

گیاهان شیک

فیکوس الاستیکا از گیاهان آپارتمانی شیک

فیکوس الاستیکا رو میشه یکی از بهترین گزینه ها جهت تزئین خونه های لاکچری بشمار آورد به همین دلیل میشه اون رو در دسته ی گیاهان آپارتمانی لوکس قرار داد که خب با این حساب هر کسی براش اعیونی بودن چیدمان خونش مهم هست میتونه به سراغ این گیاه بره و با وجود اون زیبایی خاص و منحصر به فردی به فضا ببخشه. شاید براتون جالب باشه که بدونید این گیاه شبیه به یه درخت واقعی قد میشکه و در صورتی که بتونید به خوبی ازش نگهداری کنید و به قولی دستتون بهش بیفته میتونه تو یه گلدون مناسب حتی تا هفت متر هم رشد کنه.

دقت کنید که در خصوص شرایط نگهداری این گیاه باید نور غیر مستقیم، ولی همه گیر و روشن براش فراهم کنید. در خصوص آبیاری هم باید توی فصل های رشد یعنی بهار و تابستون خاکش رو همواره مرطوب نگه دارید ولی توی زمستون باید تنها موقعی بهش آب بدید که خاکش خشک شده باشه.

گیاهان شیک

فیلودندرون صورتی از گیاهان آپارتمانی شیک

خیلی ها خیال میکنن که گیاهان تنها و تنها به رنگ سبز قابل مشاهده هستن در حالی که شما میتونید برای منزلتون از بین گیاهان آپارتمانی رنگارنگ هم انتخاب داشته باشید که نقطه ی کانونی در دکورتون میسازن و در اصل میشن مرکز توجه که خب یکی از اون ها میتونه فیلودندرون صورتی باشه که میشه اون رو یکی از گرون قیمت ترین گل ها توی این لیست بشمار آوورد که بعد از قرار گرفتنش توی وبلاگ Vlog در سال ۲۰۱۹ تبدلی شد به یکی از گل های لاکچری و محبوب طوری که یه سری از مجله ها درمورد اون این طور گفتن که یه گیاه ضروری برای هر خونه بشمار میاد و بعد از اون موقع تا به الان این رنگ از فیلودندرون بسیار طرفدار داشته و از قیمت بالایی هم برخودار هست از این رو در صورتی که میخواهید فضای خونتون رو رویایی و لطیف به نظر بیارید توصیه میکنیم که به سراغ این زیبارو برید.

گیاهان شیک

استرلیزیا از گیاهان آپارتمانی شیک

استرلیزیا آخرین گیاهی هست که در لیست این مقاله بهتون معرفی میکنیم و به جرئت میشه گفت که این گیاه چه اون زمانی که بدون گل هست و چه زمانی که گل میده یه گیاه لوکس و اشرافی بشمار میاد و جلوه ی تمام عیاری به منزل شما میبخشه. این زیبارو بومی آفریقای جنوبی هست و از قلب مناطق گرمسیری به خونه های آپارتمانی سفر کرده و مثل دیگر زیبارویان گرمسیری عاشق نور خورشید و همچین خاک مرطوب هست از این رو باید برای رشد هر چه بهتر و بیشترش این شرایط رو واسش فراهم کنید. فقط دقت کنید برای این که رشد این گیاه متعادل باشه گلدون رو مقابل نور بچرخونید تا همه ی نقاط گیاه موردنظرتون آفتاب بخوره بهشون.

گیاهان شیک

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها