|

ایده های شیرآلات طلایی لاکچری امروزی / جذابیت کل حموم دستشویی به روشوییه با این شیرها

شیرآلات برای روشویی اهمیت فراوونی داره که خب در این مطلب با مدل هایی بسیار مدرن و خاص در رنگ طلایی اونها آشنا خواهیم شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- داشتن یه خونه شیک و همه چی تموم، بی شک نیازمند عناصر ریز و درشت بسیاری هستش. اگر شما فردی هستید که تنها به مبلمان و یخچال فریزر و خلاصه وسایل بزرگ و اصلی اهمیت میدین و از فرعی ها غافل هستید، پس انتظار خونه ای مدرن و تکمیل رو نداشته باشید. نشیمن و پذیرایی اصلی ترین بخش هر خونه هستن و کاربری های دیگه میرن در درجه دوم. به ترتیب آشپزخونه و اتاق خواب ها و حمام و دستشویی میشن دیگر فضاهای مهمی که در هر منزل وجود داره. از سویی دیزاین کردن هر یک از این فضاها الزامی هستش چرا که کنار هم قرار دادن و درهم بود هر کدومشون میتونه تاثیرات بدی داشته باشه و هم اعصاب افراد رو ناراحت کنه و هم موجب کوچیک تر شدن فضا بشه، چرا چون از محیط بهینه استفاده نشده. در این مطلب ما میخوایم بریم سراغ سرویس بهداشتی و حمام. مهم ترین عنصر در این دو فضا شیرآلات هستند که خب از چه مدل و رنگی استفاده بشن. در ادامه با ما همراه باشید.

846378674

شیر آب طلایی عنصری کاربردی و دکوراتیو

وقتی یه طراحی مدرن و شیک برای روشویی میخواین، باید بدونید که استفاده از شیر آب مدرن طلایی یکی از بهترین انتخاب هاست. در واقع این سبک از شیرآلات نه تنها میتونن به عنوان وسیله ای کاربردی عمل کنند، بلکه آیتمی دکوراتیو هم محسوب میشن که میتونن جلوه ای خاص به فضای سرویس بهداشتی بدن. طلایی همیشه رنگی مجلل دیدیه میشه که میتونه به فضا یه گرون بودن خاصی ببخشه. این رنگ برای دکوراسیون های مختلف چه مینیمال و چه لوکس میتونه به این معنی باشه که جایگاه خودش رو پیدا کرده و میتونه فضای گرم و شیک تر به شما هدیه بده.

8674867

طلایی بودن شیرآلات مقاوم موجب لوکس بودن هرچه بیشتر

شیرآلات طلایی که به سبک مدرن طراحی شدن ظاهری بسیار زیبا و چشم نواز دارند و خب به همین دلیل هم هست که محبوبیت قابل توجهی دارند. جنس طلایی اونها اغلب از موادی بسیار با کیفیت ساخته شده که ضد زنگ هستن و روکش طلایی شون علاوه بر خوشگلی، مقاومت بسیار خوبی هم داره. که خب این دو موضوع در کنار هم یعنی شما هم میتونید از شیک بودن اونها لذت ببرید و هم اینکه اصلا نگران خراب شدن و یا زنگ زدگیش نباشید. این سبک از شیر آب به دلیلی رنگی که دارند میتونن نمایی لوکس به فضای سرویس بهداشتی بدن و با هر بار استفاده حس خوبی بهتون منتقل کنند.

6874864

نمایی چشم نواز با شیرآلات طلایی مدرن

نصب این مدل از شیر آب ها راحته و اصلا نیازی هم به متخصص نداره. اغلب افراد میتونن با چند ابزار ساده اونها رو بر روی روشویی و یا سینک نصب کرده و هزینه ای هم بابت نصب نکنند. البته که اگر خودتون به هیچ عنوان در این کار مهارتی ندارید بهتره که از یک فرد حرفه ای کمک بگیرید. این مدل از شیرآلات جوری طراحی شدن که میتونن با هر سبک و رنگ روشویی و فضایی وفق پیدا کرده و هماهنگ بشن. مثلا اگر کاشی های سرویس شما مشکی و یا سفید هستند شی های طلایی مدرن واقعا یه کنتراست چشم نواز ایجاد نمایند.

684596

تنها شیرآلاتی که با یه دستمال تمیز ترین میشن

یکی از خوبی های این سبک شیر آب اینه که خیلی راحت تمیز میشن. برعکس یکسری از شیر ها که خیلی زود لکه و کثیفی رو به خود میگیرند، شیر های مدرن طلایی مقاومت مناسبی دارند. کافیه تا شما یه دستمال نرم و مرطوب داشته باشید و با ملایمت بر روی شیرآلات بکشید، اینجوری زیبا و تمیز خواهد ماند. این نکته مخصوصا برای اون دسته از افرادی که خیلی به تمیزی اهمیت میدن میتونه خیلی مهم باشه.

65464

تنوع فراوون شیرآلات طلایی مدرن

این شیرآلات مدرن در تنوع طرحی بسیاری هستند میتونید اونها رو از مینیمال ترین مدل ها تا طراحی های پر جزئیات و با اهرم های خاص انتخاب نمایید. همین تنوع باعث میشه تا هر سلیقه ای بتونه اونچه که میخواد رو انتخاب کنه و به راحتی مطابق با دکوراسیونی که میخواد شیرآلات رو پیدا کنه.

6464

عمر طولانی شیرآلات مدرن

در آخر هم باید گفت شیرآب های مدرن طلایی یه سرمایه گذار کوچیک برای داشتن فضایی شیک و لوکس هستش. این مدل از شیرآلات به دلیل کیفیت خوبی که دارن طولانی مدت عمر میکنن و اینجوری دیگه شما نیازی ندارید که هر چند وقت یکبار به دنبال تغیرات باشید و زیبایی فضاتون رو دارید.

878

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها