|

ایده مدلینگ ها برای اونا که هیچ وقت نمیدونن چی بپوشن / وسط یه خروار لباس نشین زار بزن

در این مقاله یه سری ایده به اون دسته از افرادی که در موقعیت های حساس نمیدونن چی بپوشن دادیم که به کار میان.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- استایل خوب داشتن این روزا یکی از دغدغه های اصلی خانوم های به روز هست چرا که تیپ و استایل شما میتونه تا حدود بسیار زیادی معرف شخصیتتون باشه مثلا در صورتی که به سراغ استایل فلورال یا همون گل گلی برید اینطور به نظر خواهید اومد که روحیه ی  لطیف و دخترونه ای دارید و حتی شاید یه مقدار هم دل نازک باشید و یا مثلا در مورد رنگ ها در صورتی که زیاد به سراغ رنگ مشکی در استایل میرید اینطور جلوه خواهید کرد که یه فرد جدی، مغرور و مرموز هستید که خب به این موضوع روانشناسی رنگ ها در استایل میگن که با دونستن اون میتونید اونجور که میخواهید روی افراد تاثیر بذارید چرا که رنگ ها میتونن ناخودآگاه افراد رو نشونه بگیرن پس با این حساب میشه گفت که استایل تنها برای زیباتر دیده شدن به کار نمیاد بلکه میتونه تاثیرات بسیار عمقی تری داشته باشه.

اما در این بین شما باید برای این که لباس های مناسب برای خودتون پیدا کنید به نکات ریز و درشت زیادی توجه کنید تا در نهایت بتونید اون تیپی رو که شما رو زیباتر نشون میده رو بزنید مثلا برای این منظور باید تمام ویژگی های ظاهری و فیزیکی خودتون رو از بر باشید مثلا به این واقف باشید که رنگ پوستتون چه رنگیه تا با توجه به رنگ اون به سراغ لباس هایی که براتون مناسب هست برید مثلا اگر رنگ پوستتون گندمی هست بهترین رنگ لباس برای پوست گندمی رو پیدا کنید با رفتن به سراغ اون رنگ ها خودتون رو زیباتر از چیزی که هستید به نظر بیارید. اما یه موقع هایی هست که خانوم ها نمیدونن که چی بپوشن یعنی شاید یه کمد لباس داشته باشن ولی این حس بهشون دست بده که انگار چیزی برای پوشیدن ندارن و همین جوری با اعصاب خرد وسط خونه بشینن و از خودشو بپرسن که وای حالا چی بپوشم که خب در این مواقع شما میتونید از ایده های مدلینگ ها برای این که چی بپوشید استفاده کنید که در ادامه به چندتا از اون ها اشاره میکنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

ایده لباس

از فضای مجازی ایده بگیرید

یه عالمه تصویر از افراد با لباس های شیک و پیکشون در فضای مجازی موجوده و حتی در این بین در فضاهایی مثل اینستاگرام عده ی زیادی استایلیست وجود داره که تجربیات خودشون رودر زمینه های مختلف استایل در اختیار شما قرار میدن که میتونید با استفاده از تصاویر و تجربیات موجود در این بستر در کمترین زمان ممکن برای خودتون یه استایل شیک و پیک خاص بسازید طوری که هر کسی با دیدنتون شروع به تعریف کردن ازتون کنه.

برای رسیدن به این مرحله هم شما باید با دقت به مدل ها و رنگ های موجود در تصاویر دقت کنید و بعد با خودتون فکر کنید که در بین لباس هاتون کدوما به طرح و رنگ آیتم هایی که میبینید نزدیک هستن و بعدش هم که دیگه کاری ندارید باید به سراغ پیدا کردن اون لباس ها در کمدتون برید و با قرار دادنشون کنار هم اون تیپ خاص و منحصر به فردی رو که میخواهید رو بسازید.

ایده لباس

لباس های رسمی رو با اونایی که فانتزی هستن ترکیب نکنید

این که موقع رفتن به یه مهمونی و یا قرار ملاقات رسمی لباس هایی به رنگ جیغ بپوشید اصلا پیشنهاد نمیشه چرا که اینطوری مسلما پرستیژ استایلتون تا حد بسیار زیادی افت خواهد کرد. اما خب حتما هم نیاز نیست که در این موقعیت ها به سراغ لباس هایی با رنگ خنثی مثل مشکی، قهوه ای و یا سرمه ای برید چرا که شما میتونید با رنگ های شاد و البته ملایم هم تیپ های رسمی و شیک و پیک بزنید.

ایده لباس

پیراهن‌های ساده رو انتخاب کنید

در صورتی که برای مراسم های و جشن های رسمی نمیدونید که چه لباسی بپوشید میتونید به سراغ آیتم های ساده برید چرا که همیشه استایل رو شیک جلوه میدن و به اون اعتبار میبخشن به همین دلیل سعی کنید که برای موقعیت های این مدلی یه پیراهن ساده به رنگ مشکی در کمدتون داشته باشید چون حتما به کارتون میاد. در این بین هم فرقی نمیکنه که پیراهنتون کوتاه باشه و یا بلند ولی خب اون هایی که بلندتر هستن برای موقعیت های رسمی مناسب ترند.

ایده لباس

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها