|

طرز تهیه سوپ کدو حلوایی؛ خوشمزه ترین پیش غذای پاییزی / این طعم عالی رو از دست نده

اینجا طرز تهیه سوپ کدو حلوایی رو با شیر و جو دو سر یاد میگیری. این روش پخت، راحت و سریعه و نتیجه فوق العاده ای داره.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- کدو حلوایی یه صیفی پر از خاصیت با ارزش غذایی بالاست که با اون میشه انواع زیادی از دسرها، کیک ها و غذاهای خوشمزه مثل سوپ کدو حلوایی، چیز کیک کدو حلوایی، کیک کدو حلوایی و... درست کرد. این ماده غذایی محبوب و جذاب در فصل پاییز رونق خوبی به میزهای ناهار و شام ایرونی ها میده...

گفتیم که با کدو حلوایی میشه سوپ های خوشمزه ای درست کرد. این غذا به شکل های متفاوتی درست میشه که ما در این مطلب، طرز تهیه سوپ کدو حلوایی رو با شیر و جو دو سر بهتون آموزش میدیم. این روش راحت و سریعه و نتیجه فوق العاده ای داره. اون رو از دست ندید و تا پایان همراه ما باشید.

sup-kadoo-1

مواد لازم برای تهیه سوپ کدو حلوایی

کدو حلوایی متوسط یک عدد

جو دوسر پرک یک لیوان

شیر نیم لیتر

پیاز متوسط ۲ عدد

جوز هندی رنده شده نصف قاشق غذاخوری

سیر ۲ حبه

روغن به مقدار لازم

نمک و فلفل سیاه به مقدار لازم

برگ جعفری تازه به مقدار لازم

sup-kadoo-5

طرز تهیه سوپ کدو حلوایی

مرحله اول

پیازها رو پوست بگیرید و به شکل خلالی نازک خرد کنید. یک تابه رو روی حرارت قرار بدید و هر زمان داغ شد پیازها رو همراه مقداری روغن، جوز هندی، کمی فلفل سیاه و نمک حدود ۱۰ دقیقه تفت بدید تا کاراملی بشه.

مرحله دوم

کدو حلوایی رو پوست بگیرید، تخم ‌هاش رو جدا کنید و مکعبی درشت برش بزنید. کدوها رو همراه پیاز تفت بدید تا از خامی در بیاد. بعد آب جوش اضافه کنید و بعد از ۱۵ دقیقه، کدوها و پیاز رو به وسیله بلندر یا گوشتکوب برقی کاملا پوره کنید تا یکدست بشه.

sup-kadoo-6

مرحله سوم

پوره رو داخل قابلمه برگردونید و همزمان که سوپ کدو حلوایی رو هم می ‌زنید، شیر رو اضافه کنید. توجه داشته باشید که شیر رو کم کم اضافه کنید تا نبره. سپس جو دو سر پرک رو داخل قابلمه بریزید و کاملا مخلوط کنید.

مرحله چهارم

بعد از ۱۵ دقیقه که آروم آروم بجوشه، سوپ کدو حلوایی آماده ست و می تونید اون رو داخل ظرف مورد نظرتون بکشید و با مقداری روغن زیتون، برگ جعفری تازه و فلفل سیاه تزئین و سرو کنید. نوش جان.

sup-kadoo-4

اگر به آشپزی علاقمند هستید، صفحه آشپزی سایت شایانیوز رو با کلی دستورهای عالی غذایی، دسر، کیک و شیرینی دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها