|

اقتصادی ترین گوشی های شیائومی / سامسونگ محاله گوشیاشو با این قیمت بده چون گرون فروشه

در این مقاله چندتا از اقتصادی ترین گوشی های شیائومی رو بهتون معرفی کردیم که کیفیت خوب با قیمت توپ رو یکجا دارن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- .انسان همواره به دنبال این هست که زندگی رو برای خودش راحت تر کنه که خب به همین دلیل تکنولوژی از گذشته تا به امورز پیشرفت های زیادی کرده که همه و همه با هم موجب شده زندگی راحت تر بگذره مثلا گوشی و تکنولوژی های مربوط به اون این روزا بسیار پیشرفت کردن و همه ی مردم هر ساله منتظر این هستن که کمپانی های سازنده ی گوشی آپشن های متنوع و پیشرفته تری رو با گوشی هاشون ارائه بدن و اصلا در صورتی که خبری از آپدیت جدید رو گوشی ها نباشه جای تعجب خواهد داشت و مردم از کمپانی موردنظر ناامید خواهند شد و شاید حتی دیگه خریدی ازش نداشته باشن پس با این حساب سازنده ها در بازار رقابتی امروز کار سختی خواهند داشت.

چرا که بالاخره همه به دنبال کیفیت بهتر هستن و خب در بازار گوشی هم دست بالای دست بسیار هست ولی حالا در این بین دو تا از غول های گوشی در بازار ایران سامسونگ و شیائومی هستن که کاربرهای خودشون رو دارن و در صورتی که یه کسی برای سال های طولانی با هر کدوم از اون ها کار کرده باشه مسلما هرگز نمیاد بگه که شرکت رقیب بهتره و در کل طرفداران شیائومی و سامسونگ تعصب بسیار زیادی روی کمپانی گوشیه خودشون دارن و هرگز از یه سامسونگ باز در مورد شیائومی و یا از یه شیائومی باز در مورد سامسونگ تعریف نخواهید شنید و خب به همین دلیل شدت رقابت این روزا خیلی خیلی بیشتر هست ولی خب هر کدوم از کمپانی ها به یه چیزی معروف هستن مثلا شیائومی به ساخت گوشی های خوش قیمت بسیار شهرت داره و از این رو میتونه کاربرهای زیادی رو که به دنبال یه همچین ویژگی هستن جذب کنه به همین دلیل در این مقاله میخواهیم چندتا از اقتصادی ترین گوشی های شیائومی رو بهتون معرفی کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

اقتصادی ترین گوشی های شیائومی

ردمی 12C شیائومی از اقتصادی ترین گوشی های شیائومی

به عنوان اولین محصولی که بهتون معرفی میکنیم رفتیم به سراغ ردمی 12C که از یه نمایشگر به اندازه ی 6.71 اینچ برخورداره که رزولوشن اون اچ دی پلاسه که با توه به قیمت این کیفیت خوبه و شما میتونید تصاویر رو با کیفیت متوسط در این صفحه نمایش مشاهده کنید. همچنین صفحه نمایش این گوشی بزرگ هست که این موضوع میتونه تماشای محتواهای مثل فیلم رو در اون بسیار لذتبخش کنه خصوصا در حالتی که وزنش تنها و تنها 192 گرمه.

به عنوان پردازنده در این محصول از یه تراشه ی مدیاتک Helio G85 استفاده شده که میتونه از پس کارهای روزمره بربیاد. دوربین اصلی سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 5 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته عکس و فیلم های خوبی رو در طول روز ثبت و ضبط میکنن و باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره. 

اقتصادی ترین گوشی های شیائومی

پوکو M5 از اقتصادی ترین گوشی های شیائومی

خب به عنوان محصول دوم از بین اقتصادی ترین گوشی های کمپانی چینی شیائومی به سراغ پوکو M5 رفتیم که از زمان عرضه تا به امروز فروش زیادی داشته و از یه نمایشگر به اندازه ی 6.58 اینچ برخورداره که توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 90 هرتزه که با این عدد شما شاهد کمترین میزان لگ و تاخیر خواهید بود. همچنین این گوشی با داشتن وزن 201 گرمی یه گوشی تقریبا سبک و خوش دست بشمار میاد که از این رو کار کردن طولانی مدت با اون موجب خسته شدن دستتون نخواهد شد.

به عنوان پردازنده هم برای این محصول از یه تراشه ی مدیاتک Helio G99 استفاده شده که با توجه به قیمت کیفیت خوبی ارائه میکنه. دوربین اصلی محصول سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 5 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته عکس و فیلم هاشون کیفیتشون خوبه. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و شارژدهی خوبی ارائه میکنه.

اقتصادی ترین گوشی های شیائومی

ردمی نوت ۱۳ 4G از اقتصادی ترین گوشی های شیائومی

نوبت به آخرین محصولی که در لیست این مقاله قصد داریم بهتون معرفی کنیم میرسه یعنی ردمی نوت ۱۳ که از یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.67 اینچ برخورداره که از نوع امولده و رزولوشن و کیفیت تصویری خوبی ارائه میکنه. توان نوسازی تصویر در این نمایشگر هم در هر ثانیه برابر با 120 هرتزه که با این عدد شما هیچ گونه تاخیر و لگی در اون مشاهده نخواهید کرد.

به عنوان پردازنده برای اون یه تراشه ی اسنپدراگون ۶۸۵ تعبیه شده که قدرت و سرعت پردازشیش خوبه. دوربین اصلی محصول سنسور 108 مگاپیکسلی و دوربین سلفیش سنسور 16 مگاپیکسلی داره. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و طول عمر و دوام خوبی ارائه میکنه.

اقتصادی ترین گوشی های شیائومی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها