|

جاکفشی مدرن چوبی چند کاره / پا تو خونت بذارن از دم در سلیقه‌ات میره تو چشمشون بانو

اگر شما هم دلتون میخواد تا یه جاکفشی چند کاره داشته باشید که علاوه بر کفش، کلی لوازم دگه رو هم نگه داره و زیباسازی هم داره، پس بیاید اینجا.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ریز ریز وسایل خونه اهمیت داره. اینکه شما فکر کنید یه وسیله ای رو نیاز ندارین چون به نظرتون واجب نیست، بدونید که دقیقا همون وسیله واجبه. مگر اینکه فقط و فقط کاربرد زیباسازی داشته باشه و بس. مثلا یکی از آیتم های بسیار مهم تو هر خونه ای جاکفشی هستش که خب خیلی از خونواده ها میگن جاکفشی میخوایم چیکار ولش کن فقط دکوریه! در حالی که سخت در اشتباه هستن و اتفاقا جاکفشی اونهم در بخش ورودی خونه از اهمیت فراوونی برخورداره. در واقع ورودی، بخش ولکام هر خونه ای محسوب میشه که باید خوشامدگویی مناسبی برای مهمان داشته باشه. چه از نظر دیزاین و چه از لحاظ وسیله. چرا که این بخش سلیقه صاحبخونه و همچنین ملاکش از انتخاب وسایل رو نشون میده. 

جاکفشی مدرن

جاکفشی مدرن دعوت کننده ای جذاب و مدرن

خیلی از ما ها وقتی وارد خونه میشیم اولین چیزی که به چشممون میخوره جاکفشی هستش که اغلب هم به شکل چوبی هستند. جاکفشی ها نیز درست به مانند دیگر لوازم در طی این سالها تغییرات فراوونی داشته و حالا مدرن تر شده است. این مدرنیته شدنه هم در کاربرد و هم در ظاهر به وضوح دیده میشه. جاکفشی های جدید نه تنها فضای مرتب و منظمی برای کفشامون فراهم می کنند، بلکه تکه ای از دکوراسیون زیبای منزل ما خواهند شد و جلوه خاصی به فضا می بخشند. ایرانی ها به دکوراسیون اهمیت زیادی میدن و با جزئیات خونشون رو میچینن. جاکفشی نیز یکی از این دیتیل ها محسوب میشه که از همون لحظه ورودش به فضا میتونه تاثیر گرم و دعوت کننده‌اش رو بزاره. 

جاکفشی مدرن

جاکفشی های چوبی هم نوستالژی و هم شیک و امروزی

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشه وارد خونه یکی از اقوام و یا دوستاتون شدین و اولین چیزی که توجهتون رو حسابی به خودش جلب کرده جاکفشی ورودی اونهاست که هم نمای بسیار زیبایی داره و هم سلیقه و تمیزی خانوم خونه رو به رخ کشیده. این جاکفشی های مدرن از چوب ساخته شده با امکاناتی که دارند میتونن با هر دکوراسیونی جور در بیان. این سبک از جاکفشی ها اینجورین که هم طرح های متفاوتی دارن و هم در رنگ های مختلفی ساخته می شوند که میتونن با دیزاین شما به راحتی ست بشن. از سویی هم جاکفشی های چوبی یه حس نوستالژی رو بیان می کنند که با جلوه امروزی که دارند، محیط رو شیک و امروزی میکنند. چوب به دلیل گرمایی که میتونه به فضا ببخشه، همیشه انتخاب خوبی برای لوازم خونه بوده و هست. چوب هیچ وقت قدیمی نمیشه!

جاکفشی مدرن

چند کاره بودن جاکفشی های مدرن لاکچری

جاکفشی های مورد نظر از چوب با کیفیت تولید میشن که استحکام و دوام خوبی دارند. چوب هایی مثل چوب گردو، بلوط و راش از دست موادی هستن که جهت ساخت این نوع جاکفشی‌ ها مورد استفاده قرار میگیرن. این نوع از چوب‌ ها نه تنها رنگ و رخ دارند، بلکه به دلیل مقاومتشون در مقابل فشار و آسیب، خیلی میتونن مناسب باشند. به علاوه همه اینها طراحی خلاقانه ای که برای این جاکفشی های چوبی در نظر گرفته شده باعث میشه تا این آیتم از یه وسیله ساده و تنها نگهداری از کفش، به یک عنصر چند کاره تبدیل بشه.

جاکفشی مدرن

نحوه تلفیق و ست سازی جاکفشی با وسایل سنتی

خب تو اغلب خونه های ایرانی در فضاهایی مثل اتاق ها و پذیرایی، فرش های سنتی و مبلمان مجلل چیده شده اما اونچه که کمه چیه؟ قطعا یه جاکفشی زیبا که درخور چنین فضایی باشه. البته که این سنتی بودنه در کنار مدرنیته وقتی تضاد ایجاد میکنه میتونه خیلی هم جذاب بشه و قرار نیست همیشه از یک سبک پیروی کنید. مثلا میتونید رنگ و طرح جاکفشی چوبی تون رو با طرح و رنگ دیگر لوازم ست نمایید در حالی که کاراییش قدیمی نیست. این همخونی لوازم میتونه توجه افراد رو به خودش جلب کنه و زیبایی وصف ناپذیری بسازه.

جاکفشی مدرن

جاکفشی مناسب خانواده های پر جمعیت

از دیگر خصوصیاتی که این سبک از جاکفشی ها دارند اینه که واقعا دیگه فقط یه کار رو انجام نمیدن که تنها نگهدارنده کفش باشند. شما میتونید بسته به سلیقه و ینازتون و البته میزان فضایی که دارید اونها رو انتخاب کنید. مدل های مدرن جاکفشی های چوبی هم فضایی برای مراقبت و جمع کردن کفش ها هستن و هم میتونن دیگر لوازم مثل کلید، کیف، و وسایل دیگه‌تون رو هم تو خودشون نگه دارند. اینجوری به شکل کامل ورودی خونه تر و تمیز میمونه و همه لوازم این مدلی جای خودشون رو دارند که خب واسه خونواده های پرجمعیت خیلی کاربردیه.

جاکفشی مدرن

در نهایت هم باید بگیم جاکفشی های چوبی امروزی هم زیبایی فضا رو بیشتر می کنن و هم کارایی بیشتری دارند که خب هر دو گزینه واقعا میتونه به زندگی لول ببخشه. 

جاکفشی مدرن

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها