|

بیوگرافی علیرام نورایی سالگرد ازدواج با مدل 22 ساله / پارکور حرفه ای و پریدن رو سقف

علیرام نورایی بازیگر مشهور ایرانیست که همسری مدل دارد و اینبار با تصاویر سالگرد ازدواج مورد توجه قرار گرفتند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیلی از بازیگران تلویزیون و حتی سینما هستند که با اسم چندان شناخته شده نیستند در حالی که چهرشون رو همه میشناسند و مورد توجه قرار داره. مثلا آقای علیرام نورایی. بازیگری که سه دهه میشه در این عرصه حضور داره و بازی میکنه، اما مخاطب کمی هستش که ایشون رو با اسم می شناسه و اغلب افراد با چهره او و در نقش های منفی در ذهن دارند. علیرام نورایی اولین بار بیست و سه سال پیش و در سال 1380 بود که با ایفای نقش در سریال "شب آفتابی" وارد این عرصه شد. آقای بازیگر تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری حضور داشتند و از اونجایی که چهره ای مظلوم هم ندارند، خب همیشه در کاراکتر های منفور دیده شده اند. البته که این مسئله تنها مختص به این بازیگر نیست و خیلی از هنرمندان ما هستند مثل خانوم رویا نونهالی که اینچنین می باشند و این برمیگرده به میمیک چهره اون بازیگر و همچنین نوع بازی که داره. مثلا به خانوم شبنم قلی خانی اصلا نمیاد که کاراکتر منفی بازی کنه و جالبه که تا به حال هم این چنین نبوده و یا اگر هم بوده بالاخره یه جای کار مثبت شده. علیرام نورایی در سریال گاندو نیز حضور داشت و درست به مانند همیشه یکی منفی ترین نقش ها رو در کار داشت.

علیرام نورایی

سالگرد ازدواج علیرام نورایی به سبک آنجلینا

علیرام نورایی این شکلیه که همیشه بی حاشیه بوده و هست. این بازیگر مرد به طور مستمر اکت و نقش آفرینی های معمولی داشته و دارد. او هیچگاه عجیب غریب نبوده و در همین راستا هم جنجال سازی نداشته. ام خب در عوض همیشه آقایان بازیگر بی حاشیه، همسرانی پر حاشیه دارند. مهر تایید این مسئله هم میشه تصاویری تازه ای که از علیرام نورایی و همسرش منتشر شد و مورد توجه قرار گرفت. در واقع خانوم صبا تاجیک که یکی از بلاگرهای آرایشی در اینستاگرام هستند، این تصاویر رو به مناسبت سالگرد ازدواجشون با آقای بازیگر منتشر کردند و متنی عاشقانه نیز نوشتند. در ادامه این تصاویر رو مشاهده می کنید که به گفته خیلی ها شبیه به آنجلینا جولی بود.

IMG_20241009_164512

بیوگرافی علیرام نورایی

علیرام نورایی یک دهه پنجاهیست. او در 18 فروردین 1356 به دنیا اومده و زاده تهران است. این آقای بازیگر که البته سابقه مجری گری رو هم دارد، تحصیلکرده فوق دیپلم مهندسی کامپیوتر از جهاد دانشگاهی می باشد.وی به غیر از بازیگری رزمی کار و مربی پارکور نیز هست و یکبار هم از یک ترور جان سالم به در برده!

علیرام نورایی

معنی اسم علیرام

این چهره در رابطه با اسمش می گوید پدرم این نام را ابداع کرد و روی من گذاشت. معنی اسمم یعنی در مرام حضرت علی و پرورش یافته به دست علی. واقعیت تو دوران مدرسه خیلی با اسمم راحت نبودن اما وقتی بزرگ شدم و معنیش رو فهمیدم تازه متوجه شدم که والدینم چه اسم زیبایی برام انتخاب کرده اند.

علیرام نورایی

شروع بازیگری در 19 سالگی

علیرام نورایی میگه وقتی دانشجو بودن یعنی در سال 1375 و در سن 19 سالگی، از طرف دوستای دانشگاه برای بازی در تئاتر دعوت شدیم و با اولین بازی بر روی سن مسیر زندگیم عوض شد. وی در ادامه گفت بعد از اینکه رفتن تئاتر، درس خوندنم به حاشیه و اولین چیزی که دیگه برام مهم شد بازیگری بود.

علیرام نورایی

پارکور در دبیرستان

دوران دبیرستان بود که ورزش کردن رو شروع کردن و بسکتبال بازی میکردم. مدتی رو هم رفتم به باشگاه بدنسازی و حدودا ساز سال 1382 ورزش پارکور رو شروع کردم. از همونجا بود که به ژانر اکشن به شدت علاقمند شدم و این ورزش به نظرم خیلی جالب اومد.

علیرام نورایی

ازدواج با مدل 22 ساله

علیرام نورایی سالهاست که ازدواج کرده. او در سال ۱۳۸۹ وقتی که ۳۳ ساله بود با خانوم صبا تاجیک که مدل ۲۲ ساله بود ازدواج کرد. خانوم تاجیک چند وقتی به عنوان آنجلینای مجازی مشهور بودند و حالا هم نزدیک به 200 هزار دنبال کننده دارند که محتوای آرایشی تولید می کنند.

آدم کاراکترهای گوگولی نیستم

آقای بازیگر میگه من نمیتونم گیتار دستم بگیرم و نقش عاشقانه بازی کنم. او در ادامه گفت اصلا بیننده ای که من رو بشناسه با دیدن کاراکتر مثبت و لطیف از من خندش میگیره. در فیلم های کافی شاپی و عشق های مثلثی اصلا بازی نمیکنم مگه اینکه اکشن داشته باشه. چون واقعا آدم کاراکترهای گوگولی نیستم!

علیرام نورایی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها