|

فوتوشات های جدید علیرام جذاب جو گندمی با همسر آنجلینای ایرانی به مناسبت سالگرد ازدواج

صبا تاجیک، همسر علیرام نورایی فوتوشات هایی از خودشان به مناست سالگرد ازدواج شان منتشر کرد. نگاهیس به استایل این زوج بیندازیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- صبا تاجیک، همسر علیرام نورایی با انتشار فوتوشات هایی از خودشان در صفحه شخصی اینستاگرام خود به مناسبت سالگرد ازدواجشان نوشت: همسرم زنانه دوستت دارم و مردانه می مانم به پایت... و این زیبا ترین تناقضی است که با عشق باورش کردم سالگرد ازدجمون مبارک.

photo14095962563

علیرام نورایی متولد 18 فروردین 1356 در تهران بازیگر سینما و تلویزیون میباشد. راوی مسابقهٔ شهروند و مافیا و مجری مسابقهٔ مردان آهنین در ایران است؛ او فارغ التحصیل رشته کامپیوتر از دانشگاه جهاد است

علیرام نورایی در سال 1389 وقتی 33 ساله بود با صبا تاجیک مدل 22 ساله ازدواج کرد ، خانم تاجیک بعنوان آنجلینای ایرانی مدتی در فضای مجازی مشهور بود؛ صبا تاجیک متولد 10 دی ماه 1367 اهل تهران حوالی تجریش است.

photo14095953302

این زوج در عکس ها لباس هایشان را با رنگ مشکی ست نموده اند؛ آقای نورایی یک دست کت و شلوار مشکی همراه پیراهنی مشکی پوشیده و همسرش هم لباسی مجلسی مشکی رنگ از جنس تور یا گیپور بر تن دارد و برای پوشاندن موهای خود هم از شال مشکی استفاده کرده است. 

همسر آقای بازیگر از جواهرات زیادی در دست دارد که چشم گیر ترین آن حلقه ازدواج زیبای او با الماس چشم گیرش است.

ساعت استفاده شده در دستان جناب بازیگر از مارگ اودمار پیگه به  مبلغ 32.500 یورو چیزی معادل 2میلیارد و 200 میلیون تومان ناقابل! وی برای تکمیل استایل خود در ادامه از یک زنجیر کارتیر استفاده کرده است.

photo14096286531

با پاتک زدن به عکس های گذشته این زوج میتوان متوجه شد که این زوج علاقه وافری به رنگ مشکی دارند.

Untitled

همچنین خانم تاجیک پس از گذشت زمان در ازدواج انگار آب زیر پوستش رفته و استخوان هم ترکانده است. او به شدت نسبت به گذشته تغییر کرده حتی با نگاه دقیق تر میتوان به تزریقات او در ناحیه گونه و لب هم پی برد. البته که این تغییرات مثبت بوده و به زیباییاو کمک کرده اما آقای بازیگر همچنان با همان فیس و ظاهر مانده به طوری که انگار به او تافت زده اند!

تنها تغییر علیرام نورایی در عکس ها بلند کردن محاسن  و جذاب جوگندمی شدن اوست.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها