|

بیوگرافی سارا و نیکا فرقانی در تولد 21 سالگی / دختران نقی پایتخت با تغییر چهره سوئدی

سارا و نیکا فرقانی بازیگران سریال پایتخت هستند که به تازگی 21 ساله شدن و بت عکس و ویدیوهای تولدشون مورد توجه قرار گرفتند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یه خبرایی به گوش میرسه درمورد اینکه واسه عید قراره "پایتخت" پخش بشه. البته میدونید که این سریال از اول دهه نود شروع شد و دیگه عید 1404 تقریبا میشه یک دهه و نیم که پایتخت مهمون خونه ایرانی هاست. این سریال که با ژانر خانوادگی و اجتماعی وارد خونه مردم شد، خیلی اتفاقی افراد رو به خنده آورد. جالبه که اصلا قرار نبود پایتخت یه سریال طنز باشه و بعد از اینکه محسن تنابنده و سیروس مقدم واکنش بیننده رو دیدن و فهمیدن که باعث آوردن لبخند به لب خونواده ها شده، از فصل بعدیش زدن تو فاز فیلمنامه خنده دار. این سریال رو میشه یکی از دوست داشتنی ترین سریال های ایرانی دونست که مناسبتی ساخته شد و با وجود اینکه تو هر فصلش سیزده چهارده قسمت بیشتر نداشت، اما تونست بیننده و مخاطبش رو به خوبی جذب کنه و حتی نگه داره. خب خیلی کم پیش میاد یخ سریال بتونه تا فصل هفتم بره و همچنان این همه طرفدار داشته باشه. پایتخت یک با توجه به اینکه در سال 1390 ساخته و پخش شد، خب سارا و نیکا فرقانی که نقش دختران نقی رو داشتند،7 ساله بودند. دوقلوهای نقی و هما با سریال بزرگ شدن و کم کم روسری سر کردن و مشهور شدن و حواشی مختص به خودشون رو ساختند که البته موجب حذف اونها از سریال هم شد! اما اونچه که جالب بوده و هست اینه که سارا و نیکا با پایتخت شناخته شده هستند و هنوز هم بعد از گذشت این همه سال هواداران خود را دارند.

سارا و نیکا فرقانی

تولد 21 سالگی سارا و نیکا

سارا و نیکا فرقانی این روزها بیست سالگی رو رد کرده و وارد 21 شده اند. این دو دختر از نگاه برخی متعلق به پایتخت هستن و خیلی هم خوب بازی کردن و اگه نباشن سریال ناقصه. اما از نظر یکسری دیگر هم سارا و نیکا بی استعداد بودند و بر این گفته هستند که همون بهتر که حذف شدن! نگاه ها متفاوته و عقاید هم مختلف. سارا و نیما حالا هر کدام یک میلیون فالوور دارند که در پیج های اینستاگرامی اونها رو دنبال می کنند. سارا و نیکا در این دو پیج فعالیت فراوونی دارند اما هر از گاهی که از خود عکس و یا ویدیویی به اشتراک میذارن، مورد توجه زیادی قرار میگیره. دوقلوها مرداد ماهی هستن و امسال نیز به رسم هر سالشون هر کدام برای خود تولد گرفته و عکس و فیلم هاشون رو منتشر کردند. در ادامه مشاهده می کنید ویدیویی که نیکا فرقانی از خود گذاشت.

بیوگرافی سارا و نیکا فرقانی اصل

سارا و نیکا دخترانی از دهه هشتاد هستند که رد 8 مرداد 1383 به دنیا اومدن. اونها زاده تهران می باشند اما بزرگ شده سوئد. سارا و نیکا دانش آموز پایه دبیرستان در کشور سوئد می باشند که از نوزادی وارد بازیگری شدن و اون رو تجربه کردند. این دو چهره حالا تنها سابقه بزرگ سالیشون پایتخت هستش که البته اونها رو به شهرت خوبی رسوند.

سارا و نیکا فرقانی

اولین تجربه بازیگری در ۸ ماهگی

دوقلوهای نقی زمانی که تنها 8 ماه داشتند، یعنی در سال 1384 برای حضور در فیلم سینمایی "دوباره زندگی" به کارگردانی نادر مقدس معرفی شده و برای اولین بار جلوی دوربین رفتند.

سارا و نیکا فرقانی

نحوه ورود دوقلوها به پایتخت

سارا و نیکا در سال 1390 زمانی که هفت ساله بودند از طریق رسول حتمی به کارگردان کار یعنی آقای سیروس مقدم معرفی گشتند. او که به دنبال یک دوقلوی دختر برای کار جدیدش بود، سارا و نیکا رو به عنوان دختران نقی و هما انتخاب نمود. همین شد که سارا و نیا بعد از قبولی در تست فیلمنامه نویس توانستند به پایتخت ورود کرده و برای اولین بار به قاب تلویزیون ورود کنند.

سارا و نیکا فرقانی

پدری که فوتبالیستی مشهور بود

جالبه که پدر سارا و نیکا 15 سال در لیگ جوانان فوتبال و همچنین تیم هایی مثل عقاب و راه آهن ازی داشته و در نهایت به دلیل حادثه ای دیگر فوتبال رو کنار گذاشت.

سارا و نیکا فرقانی

مهاجرت به سوئد

خانواده فرقانی اصل، بعد از پایان فصل دوم پایتخت در سال ۱۳۹۲ جهت تحصیل دوقلو ها به کشور سوئد رفتند تا این بچه ها در اونها به تحصیلات خود ادامه دهند.

سارا و نیکا فرقانی

دلیل دیالوگ کم سارا و نیکا

خیلی ها میگفتن چرا دیالوگ سارا و نیکا کمه تا اینکه دختران در پاسخ گفتند دیالوگ اونها همینقدر نوشته شده بود و نمیتونستن خارج از فیلمنامه صحبتی داشته باشند. البته در بین این انتقاد ها یکی نوشته بود این دو تا بخاطر اینکه تو یه شهر کوچیک بزرگ شدن و پدر و مادر ساده ای دارند، پس باید هم همین قدر کم حرف باشند.

سارا و نیکا فرقانی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها