|

استایل نارنجی شارپ ترین تیپ پاییزی / اینکه چیو با چی بپوشی با کدوم رنگا همرو بهت گفتم

استایل کردن با رنگ نارنجی شاید در نگاه اول خیلی سخت باشه اما اگر بلدش بشید بی شک آسوده و جذاب خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دیگه فصل عوض شده و وقتشه که بریم سراغ اون دست از لباس های که رنگ و بافت متفاوتی دارند. بله در پاییز هستیم و این فصل هم که معروفه زرد و نارنجی بودنش. از طرفی هم هوا اینجوریه که نه سرد و نه گرمه. پس باید یه لباس میانه پوشید و یا اینکه از روش لایه ای و پوست پیازی استفاده کرد. در اینجا شما مثلا یه لباس نازک تر زیر استایل خود دارید و از یک دورس یا هودی و شکت و ژاکت و سویشرت، یا هرچیز دیگه ای که دوست داری برای بخش رویی استفاده می کنید. این هوا اصلا فصل مناسبی برای رنگی پوشی نیست و اونچه که طبیعت در اختیار ما گذاشته، اینه که تو بهار که خلقت خدا رنگی هستش، ما هم استایل رنگی بزنیم و در فصل پاییز که همون خلایق به رنگ زرد و نارنجی در اومدن، ما هم از این سبک رنگ ها استفاده کنیم. قهوه ای، سبز، نارنجی و زرد رنگ های هستن که باید در این فصل از اونها استفاده کرد و ظاهری بی نظیر ساخت. اما خیلی وقتا پیش اومده که فرد نمیدونسته خب با این لباس مثلا نارنجی رنگی که داره، چه رنگ لباس های میشه ست زد و الا اون نارنجیه رو تو کدوم بخش از تیپش به کار ببره و دیگر رنگ ها رو در کدوم یک از بخش های دیگه! ولی خب خبر خوب اینجاست که در این مطلب ما میخوایم دقیقا به همین موضوع بپردازیم و با استایل پاییزی آشنا بشیم. اگر شما هم راغب به یاد گرفتنش هستید و دلتون تیپ های خوشگل امروزی میخواد، پس با ما همراه باشید.

6465

ست نارنجی و آبی آسمانی یه جلوه چشمگیر بهت میده

58347864

خیلی ها بر این فکر و نظر هستند که به پوست های روشن همه رنگی میاد چرا چون روشن هستند، در حالی که این نظریه واقعا اشتباهه و در واقع به اون رنگ پوستی که تقریبا همه رنگی میاد گندمی هستش و گندمی ها در بخش میانه قرار دارند، یعنی نه تیره هستن و نه روشن. به همین دلیل اکثر رنگ ها باهاشون به خوبی مچ شده و ترکیب خوبی رو میسازند. مثلا آبی آسمانی و نارنجی دو رنگ بسیار جذاب هستند که کافیه تا یک بانوی گندمی ازشون استفاده کنه. بی شک ظاهری بی نظیر پیدا می کنند. استایل کردن رنگ نارنجی با آبی آسمانی میتونه یکی از خیره کننده ترین ست ها باشه که برای فصل پاییز عالیه. ببنیم نمونه ای از این سبک استایل رو.

564564

نارنجی و کرم دو رنگ جذاب از یک طایفه

8574864

رنگ های مثل نارنجی و کرم و قهوه ای، در یک تناژ رنگی به حساب میان که خب هر سه تاشون هم برای پاییز بهترینن. کرم رنگی خنثی محسوب میشه که میتونه کنار هر رنگی در این جهان به خوبی بنشینه و زیبا بشه. اما امان از روزی که در کنار نارنجی که رنگی شارپ هستش قرار بگیره، بی شک زیبایی منحصر به فردی رو نتیجه خواهد داد. بانوان لاغر اندام با پوشیدن این دو رنگ در کنار هم جذابیت تضمین شده ای رو برای خود انتخاب کرده اند.

537454

زیتونی و نارنجی

58785

شاید نارنجی در کنار هر سبزی زیبا نباشه، اما قطعا در جوار زیتونی بسیار خوب خواهد شد. رنگ جیغ نارنجی در حالی که کنار یک سبز زیتونی قرار بگیره، از جیغیش کاسته شده و نمایی مناسب تحویل میده. خیلی از خانم ها هستن که شیفته سبز ها هستند، پس بیاید از زیتونی غافل نشید و اون رو با نارنجی ترکیب کنید.

3878

استایلی خانومانه با آبی نفتی و نارنجی

5757

شاید به شما نارنجی بی حد و اندازه بید، اما خب یک قرار رسمی داشته باشید. حتما باید رنگای تیره و تار استفاده کنید؟ خیر، میشه به راحتی نارنجی رو با رنگ آبی نفتی مخلوط کرد و یه ظاهر بی نهایت شیک ساخت. آبی نفتی رنگیه که به راحتی میشه در تمام آیتم های استایل ازش استفاده کرد. از شلوار و بوت و جوراب گرفته، تا شال و اکسسوری و حتی عینک.

878

و اما خفن ترین رنگ، مشکی و نارنجی

65465

برای رنگ مشکی اصلا مهم نیست که شما روشن ترین رنگ پوست رو داشته باشید یا تیره ترین. فقط کافیه تا بپوشید و خود را با ابهت نشان دهید. مشکی هم رنگیه که میتونه هر رنگی که بر روی کره زمین هست رو در آغوش خود بکشه و جسور نشونش بده. نارنجی هم که خود به تنهایی جسارت میخواد پوشیدنش، با مشکی هم که استایل بشه دیگه قطعا شما بانویی قدرتمند دیده خواهید شد. البته به شرط اینکه شیک باشید، نه خیلی کژوال.

6937867

طوسی و نارنجی ترکیبی از شارپ و بی حسی

578885

شاید بشه گفت طوسی بی حس ترین رنگ هستش. در حالی که ست ساز ترین رنگ هم محسوب میشه. چرا که طوسی یک بی تفاوتی خاصی در خود داره که هر رنگی رو با خودش قبول میکنه. طوسی و نارنجی میتونن تکمیل کننده های خوبی برای هم باشند که برای فصل پاییز واقعا ایده هایی عالی هستند.

684865

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها