|

جدیدترین ایده های بادکنک آرایی تولد / خوشگلاسیون لوکس جشنتون با طرح ساده و حرفه ای

بادکنک آرایی به نوعی دیزاین به خصوص برای تولد و جشن ها محسوب میشه که میتونه خوشگلاسیون منحصر به فردی برای مراسم شما بسازه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا دیگه مثل قدیم ندیما نیست که فقط یه عروسی و تولد رو جشن بگیرن. امروزه بسیاری از خونواده ها انواع و اقسام جشن و بزن و بکوب ها رو انجام میدن و تا جای که وسعشون برسه و حتی شده قرض کنند، برای مناسبتهای مختلف و حتی دم دستی، جشن و سور و سات دارند. البته اینکه افراد دور هم شاد باشند اصلا مسئله بدی نیست اما رواج پیدا کردن و بایدی شدنش شاید کمی جنبه منفی داشته باشه. از سویی هم با توجه به اینکه اینستاگرام خیلی موارد جدید و ترند رو نشون میده، خب افراد ازش الگوبرداری کرده و چیزای جدید یاد میگرن. مثلا همین بادکنک آرایی رو اون اوایل تنها بلاگر ها و خونواده های مرفه انجام میدادن، در حالی که الان برای خیلی از مراسمات و جشن ها می بینیم. بادکنک آرایی میتونه برای هر جشنی خوب باشه. از تعیین جنسیت بچه گرفته تا تولد ها و مراسمات عقد و عروسی و بیبی شاور و غیره. بادکنک آرایی یه حرکت جذاب و خوشگل کننده محسوب میشه که برای دیزاین فضا مورد استفاده قرار میگیره. اما خیلی وقتا خونواده ها نمیدونن چه مدلی این کار رو انجام بدن خوشگلتره. درسته که فرد ماهر این کار رو انجام میده، اما خب باید شما با سلیقه خودتون بهش ایده بدین دیگه! در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با این آیتم خوشگل کننده برای تولد آشنا بشیم.

بادکنک آرایی جدید

بادکنک آرایی مدرن

بادکنک آرایی به سبک مدرن برای تولد در این چند سال اخیر به شدت پرطرفدار و جذاب شده و تقریبا میشه گفت یکی از ثابت ترین دیزاین های هر تولد به حساب میاد. این یک هنر هستش که افراد میرن یاد میگیرن و انجامش میدن که خب نه تنها میتونه جشن رو زیباتر کنه، بلکه یه فضای بسیار یونیک و دلنشین میسازه. در واقع اون تیکه ای مه شخصی متولد و یا صاحب مراسم هستش رو شخصی سازی میکنه. استفاده از بادکنک های رنگی که در ابعاد و اندازه های مختلفی کنار هم چیده شده اند، میتونه به جشن حال و هوای منحصر به فردی ببخشه.

بادکنک آرایی جدید

بادکنک آرایی های خیلی مدرن

برای اینکه یه بادکنک آرایی مدرن داشته باشید، اغلب باید از بادکنک های مات ، براق و حتی شفاف استفاده کنید تا زیبایی رو به نمایش بگذارید. از طرفی هم ترکیب این سبک بادکنک ها با گل های طبیعی  و روبان و حتی یک سری نورپردازی های کوچیک میتونه کار شما رو خوشگل تر کنه. مدل های مدرن تری هم هستند که در آن از تکنیک هایی همچون آرک های بادکنکی و ستون های بلند استفاده می کنند تا توجه مهمونا رو بهشون جلب کرده و جلوه ای خاص نشان دهند.

بادکنک آرایی جدید

ست کردن تم رنگ تولد با بادکنک آرایی

تو این چند سال اخیر افزودن تم به بادکنک آرایی به شدت مرسوم شده. مثلا به طور مثال واسه جشن تولد بچه ها از بادکنک های کارتونی با رنگ های پاستلی استفاده می کنن و محبوبیت فراوونی هم داره. اگر هم جشن تولد یک بزرگسال رو دارید میتونید از بادکنک های که رنگ های سنگین تری دارند مثل مشکی و طلایی استفاده نمایید تا فضای شیکی بسازید. اکثرا رنگ بادکنک رو با رنگ لباسشون ست میکنن و شما هم میتونید با این روش پیش برید.

بادکنک آرایی جدید

قابلیت شخصی سازی بادکنک آرایی

یکی از جذاب ترین ویژگی های بادکنک آرایی مدرن اینه که قابلیت شخصی سازی بسیار بالایی داره. یعنی اینجوری که شما میتونید بر اساس سلیقه ای که دارید به راحتی رنگ و مدل بادکنک ها رو انتخاب کرده و همه چیز رو با هم هماهنگ کنید. از کیک گرفته تا لباس و نورپردازی و بادکنک و لباس فرد. 

بادکنک آرایی جدید

اینجوری خودت بادکنک آرایی کن

اما اگر تخصص خاصی هم در این مسئله ندارید میتونید به راحتی با چند دستورالعمل ساده اون رو انجام بدید. کیت های آماده بادکنک آرایی هم موجود هستند که میتونید اونها رو با اشکال متفاوتی تزیین نمایید. این کیت ها اغلب شامل بادکنک هاف نوار های اتصال و دیگر ابزار های مورد نیاز هستند که میتونید ازشون برای ساخت آرک و یا ستون بادکنک استفاده کرده و فضای جشنتون رو جذاب کنید.

بادکنک آرایی جدید

طرح های ساده و پیچیده بادکنک آرایی

در آخر هم یادتون نره اونچه که بادکنک آرایی رو خوشگل تر و متفاوت میکنه، تنوع و خلاقیتی هستش به اونها بخشید. اینکه شما یا فرد ماهر چقدر سلیقه داشته باشید دخالت مستقیم در مدرن و زیباتر شدن بادکنک آرایی داره. از طرح های ساده گرفته تا اونهایی که پیچیده هستند همگی هنر دست فرد می باشند که در کنار هم تونستن این آیتم جذاب برای مهمونی و جشن ها رو بسازند.

بادکنک آرایی جدید

بادکنک آرایی جدید

بادکنک آرایی جدید

بادکنک آرایی جدید

بادکنک آرایی جدید

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها