|

واسه جشن تعیین جنسیت اینجوری دکور کن / وای که دوقلو باشه چه هیجان انگیز میشه ماجرا

توی این مقاله از ایده های دکوراسیون جشن تعیین جنسیت صحبت میشه تاایده بگیرین و همراه با خانواده ها و دوستاتون یه جشن خاطره انگیز برگزار کنین.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- چند سالی میشه که جشن تعیین جنسیت خیلی باب شده و مادر و پدرای زیادی، وقتی جنسیت بچه شون مشخص میشه میخوان که اون رو در جشنی با حضور خانواده هاشون، متوجه بشن. اینجوری میشه که مکانی رو در نظر میگیرن و با یه دکوراسیون جذاب، شادی اطلاع پیدا کردن از جنسیت بچه شون رو با دیگران سهیم میشن. توی این مقاله میخوام ایده های دکوراسیون یه جشن تعیین جنسیت زیبا رو برات بگم. جالبه بدونین راهکارایی وجود داره تا بتونین جنسیت بچه تون رو حدس بزنین. اگه شما هم مادر و پدری هستین که به زودی زمان مشخص شدن جنسیت نی‌نی تو راهیتون فرا میرسه و میخواین یه جشن بگیرین، این مقاله واسه شماست تا ایده بگیری و یه جشن خاطره انگیز برگزار کنین.

gender-celebration7

تم بادکنک آبی و صورتی

استفاده از بادکنک توی همه جشن ها خیلی مرسوم و پرطرفداره. توی جشن تعیین جنسیت هم متداول ترین دکوراسیون همین بادکنک آرایی به رنگ های آبی و صورتیه. رنگ آبی رو برای نوزاد پسر و رنگ صورتی رو برای نوزاد دختر در نظر میگیرن و نصف بادکنک ها و وسایل پذیرایی رو به هر کدوم از این رنگها اختصاص میدن.

gender-celebration5

gender-celebration1

استفاده از تور و روبان های آبی و صورتی

در کنار بادکنک آرایی، استفاده از تور و روبان های آبی و صورتی، جلوه خاصی به جشن تعیین جنسیت شما میده. این ترکیب زیبایی رو به دکوراسیون شما میبخشه و میتونین عکس های جذابی کنار این تم زیبا بگیرین که تا همیشه لبخند رو به لباتون بیاره.

gender-celebration4

کیک و کاپ کیک رو فراموش نکن!

کیک برای هر جشنی لازمه و زیبایی اون رو کامل میکنه. بهتره یه کیک جذاب با تم آبی و صورتی سفارش بدین و بعد ببینین که دکوراسیون تعیین جنسیت شما رو چقدر تماشایی میکنه. چند کاپ کیک به تعداد مهمون ها هم میز پذیرایی شما رو کامل خواهد کرد.

gender-celebration6

gender-celebration9

gender-celebration10

لباس نوزادی رو هم به دکوراسیونت اضافه کن!

استفاده از چند لباس نوزادی و آویزون کردن اونا، پشت میز کیک، دکوراسیون جشن تعیین جنسیت رو جذاب و بامزه میکنه. میتونید از یکی دوتا سرهمی نوزادی، کلاه و جوراب نوزادی استفاده کنید و عکس های قشنگی کنارشون بگیرید.

گیفت برای مهمونا فراموش نشه!

اگه خلاقیت به خرج بدین و واسه مهمونا که از اعضای نزدیک و خانواده هاتون هستن، هدیه های کوچیکی در نظر بگیرین، زیبایی جشن تعیین جنسیت نوزادتون رو دوچندان میکنین. یک ایده در این زمینه استفاده از سطل های کوچیک فلزی به رنگ های آبی و صورتیه که اونا رو پر از پاستیل و شکلات کردین. ایده دیگه هم میتونه جعبه های کاغذی کوچیکی باشه که با شکلات پر شدن.

gender-celebration3

ایده روش اعلام جنسیت نوزاد

برای اعلام جنسیت به مادر و پدر نوزاد و مهمونا، معمولا بادکنک بزرگی رو پر از کاغذهای آبی یا صورتی میکنن. یا بادکنک های کوچیک آبی یا صورتی رو برای این کار در نظر میگیرن و داخل بادکنک بزرگ میذارن.

gender-celebration2

یک ایده دیگه در این خصوص، رنگی کردن داخل کیک هست. اگه نوزاد دختر باشه داخل کیک رو به رنگ صورتی درمیارن و اگه نوزاد پسر باشه داخل کیک رو آبی میکنن. شما هم میتونین بنا به سلیقه و علاقه خودتون هر کدوم از این روش ها رو امتحان کنین.

gender-celebration8

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها