|

خوشگلترین گیاهان آپارتمانی از نظر مردم / اینا دختر شایسته گلا هستن مات و مبهوتت میکنن

در این مقاله چندتا از خوشگلترین گیاهان آپارتمانی از نظر مردم رو بهتون معرفی کردیم که زیبایی بینظیرشون شما رو شیفته میکنه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دکوراسیون زیبا و شیک و پیک میتونه روی روحیه ی هر کسی تاثیر مثبت بذاره خصوصا در صورتی که توی خونتون باشه چرا که مثلا در صورتی که شما از خونتون حس خوب بگیرید دوست دارید که تایم بیشتری رو در اون بگذرید ولی خب برعکس این موضوع هم هست و در صورتی که دکور براتون دل انگیز نباشه یه جورایی از خونه فراری میشید به همین دلیل باید در پی راه هایی برای زیباسازی دکور باشید که تاثیر قطعی و حتمی دارن که خب برای این منظور میتونید یه راه ارزون ولی اصولی رو انتخاب کنید که اون نگهداری از گیاهان آپارتمانی هست که از قدیم الایام بین ما ایرانی ها محبوب بوده و هستن چه اون موقع ها که خونه ها ویلایی و حیاط دار بودن چه الان که قوطی کبریت های آپارتمانی شدن.

البته که با توجه به این موضوع شما میتونید گیاهان آپارتمانی رو در فضای داخلیه خونه نگه دارید چرا که این زیبارویا برای رشد حتما و حتما نیاز به این که در فضای باز باشن و یا نور مستقیم خورشید بهشون بخوره ندارن و حتی یه سری از اون ها هستن که با شرایط سخت موجود توی خونه ی ما هم خودشون رو وفق میدن و سازگاری پیدا میکنن مثلا در صورتی که خونه ی شما نورگیرش بد باشه میتونید به سراغ نگهداری از گیاهان آپارتمانی نور کم برید که نیاز شدید به نور ندارن و حتی در محیط های تاریک هم میتونن به راحتی به رشد و حیات خودشون ادامه بدن و با وجودشون فضا رو زیباتر از اون چیزی که هست کنن. اما در این بین یه موضوعی وجود داره اینه که خب خیلی ها قبول دارن که همه ی گیاهان زیبا هستن ولی عده ی زیادی هستن که در بین اون ها به دنبال زیباترین گیاهان آپارتمانی هستن که حالا در این مقاله میخواهیم چندتا از اون ها رو بهتون معرفی کنیم، پس در ادامه برای  شناختن اون ها با ما همراه باشید.

خوشگلترین گیاهان آپارتمانی

فیکوس لیراتا از زیباترین گیاهان آپارتمانی

فیکوس لیراتا یکی از زیباترین گیاهان آپارتمانی هست که شما میتونید تو هر خونه ای پیدا کنید چرا که این گیاه از برگ های سبز براق همراه با شکل خاص برخورداره که میتونه با این ویژگی ها چشم هر بیننده ای رو جذب و اون ها رو وادار به تعریف کردن از خودش کنه. پس با این حساب در صورتی که به دنبال خرید یکی از زیباترین گیاهان آپارتمانی هستید لیراتا رو از قلم نندازید و حتما اون رو هم در لیست خودتون قرار بدید. همچنین این رو هم در خصوص این زیبارو بدونید که جزء گیاهان گرانقیمت و لوکس بشمار میاد.

اما از همه ی این ها مهم تر این هست که این زیبارو تنها و تنها به دلیل زیبایی که داره معروف نشده بلکه این گیاه از خاصیت تصفیه کنندکی فوق العاده ای برخورداره و میتونه در هر محیطی که قرار میگیره گرد و غبار رو به کلی محو و نابود کنه از این رو شما میتونید به طور مخصوص ازش در اتاق خواب استفاده کنید تا خواب بهتر ی همراه با هوای تمیز اطرافتون داشته باشید.

خوشگلترین گیاهان آپارتمانی

آنتوریوم از زیباترین گیاهان آپارتمانی

یکی دیگه از اسم های گل آنتوریوم فلامینگو هست که میشه به جرئت گفت یکی از زیباترین و خاص ترین گل ها در بین گیاهان بشمار میاد اما تنها زیباییش نیست که اون رو خاص میکنه در اصل همه به علت این زیبایی منحصر به فرد انتظار یه گیاه ضعیف و پفکی رو دارن ولی خب نمیدونن که این زیبارو یه گیاه بسیار با دوامه و در مقابل سرما از خودش مقاومت بسیاری نشون میده. 

البته که این رو هم بگیم که آنتوریوم بدون وجود گل هاش هم میتونه زیبایی خاصی داشته باشه و حتما نیازی به این که این گیاه رو با گل داشته باشید نیست. نکته ی آخر هم درمورد این گیاه اینه که آنتوریوم هم مثل لیراتا که گفتیم یه گیاه تصفیه کننده هست که همین موضوع اون رو گرونتر میکنه طوری که جزء گیاهان آپارتمانی لوکس قرار میگیره.

خوشگلترین گیاهان آپارتمانی

بگونیا رکس از زیباترین گیاهان آپارتمانی

بگونیا رکس در اصل یکی از زیباترین گونه های بگونیا بشمارمیاد که شما میتونید با وجود اون جوری به دکوراسیون خودتون زیبایی و جلوه ببخشید که حد و حساب نداره البته که در خصوص پرورش این گیاه باید توجه کنید اون رو در نقطه ای از خانه که سایه روشن داره قرار بدید و مطمئن بشید که خاکش زهکشی مناسب داره و آب به خوبی از اون تخلیه میشه و همچنین نباید این زیبارو رو بیش از اندازه آبیاری کنید.

خوشگلترین گیاهان آپارتمانی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها